Counter Strike De Şu Olay Nasıl Oluyor?
-
Müridler CS 1,6 ya giriyorum LANdan arkadaşla oynayabiliyoruz ama benm pcde find server deyince couldnt contact master game...... hatasını veriyo.
favoritese add server deyip IP ile giriyorum. serverın adı gözüküyo ama gir deyince bağlanmaya çalışıyo. bi müddet sonra retry connection falan yapıyo 3 4 defa yapıyo.girmiyo ama.
firewallı kapadım. güvenlik duvarını. antivir yok. internette gayet iyi ama gene giremedim.
googledan baktım bi kaç çözüm denedim olmuyoç
yok regeditten bilmemneyi sil. valve klasöründe şunu sil. patch v20 21 falan dene ama yapamadım. yardımcı olabilecek bi mürit yok mudur?
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------couldnt contact master falan diye hata veriyo. 2 3 çözüm dediklerine baktım olmadı.
senin verdiğin ip i de ekledim add serverdan bişi çıkmadı alper :S
-----------------------------sürüm eskidir hoca
source oynuyom ben
