folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Counter Strike De Şu Olay Nasıl Oluyor?



Counter Strike De Şu Olay Nasıl Oluyor?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Müridler CS 1,6 ya giriyorum LANdan arkadaşla oynayabiliyoruz ama benm pcde find server deyince couldnt contact master game...... hatasını veriyo.

    favoritese add server deyip IP ile giriyorum. serverın adı gözüküyo ama gir deyince bağlanmaya çalışıyo. bi müddet sonra retry connection falan yapıyo 3 4 defa yapıyo.girmiyo ama. 

    firewallı kapadım. güvenlik duvarını. antivir yok. internette gayet iyi ama gene giremedim.

    googledan baktım bi kaç çözüm denedim olmuyoç

    yok regeditten bilmemneyi sil. valve klasöründe şunu sil. patch v20 21 falan dene ama yapamadım. yardımcı olabilecek bi mürit yok mudur?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    couldnt contact master falan diye hata veriyo. 2 3 çözüm dediklerine baktım olmadı.

    senin verdiğin ip i de ekledim add serverdan bişi çıkmadı alper :S


    -----------------------------

    sürüm eskidir hoca

    source oynuyom ben


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 5226 Toplam Mesaj: 33