Counter Strike Online Türkiye Servisi Kapatıldı
-
arada bir girer dehşet saçardım. çocuk oyunu filan demeyin acayip keyif alırdım.
ocağınıza düştüm mürid ve muride kardeşlerim. vpn gibi birşeyle tekrar girip oynama şansımız yokmu ?
-
Oynama boşveeeer
Ders çalış biraz
-
Şöyle bir göz gezdirdim senin için fakat adamlar sunucuları kapatacaklar sanırım, yamuluyorsam düzeltin.
Sunucuları kapatırlarsa tahmin edersinki oynayamazsın.
-
Edit. Mevzu baskaymis tmm.
NoToLeRaNcE tarafından 30/Ara/14 19:13 tarihinde düzenlenmiştir -
up. nasıl oynayacaz artık ağız tadıyla kantırı ?
link verinde gireyim 4.6 ile tek atayım millete .
-
10 liraya cs: go satıyorlar steam'de.
alın tertemiz oynayın istiyorsanız.
-
husnuweb bunu yazdı
10 liraya cs: go satıyorlar steam'de.
alın tertemiz oynayın istiyorsanız.
sen dedin diye girdim aldım hacıt bakalım nasılmış :)
-
Realist bunu yazdıhusnuweb bunu yazdı
10 liraya cs: go satıyorlar steam'de.
alın tertemiz oynayın istiyorsanız.
sen dedin diye girdim aldım hacıt bakalım nasılmış :)
bende yorumu şimdi gördüm. go yu bilgisayarım kaldırırsa bende bi 10 lira atayım rahat edeyim.
-
iğrenç la cs online
cs go alın rahat edin temiz temiz.
adamlar boşa yapmamış :)
-
cs go da ranklarınız nedir mürtler ya pro game oluyosa invite atın arada. dmg den düştüm az önce yastayım :)
-
Counter-strike efsanesinin içine etmiş liseli sunucuları gibiydi zaten iyi olmuş.. Korkuyordum yakında pelerin falanda getirler diye. CS:GO en iyisi bir damacana su parasına ömürlük orjinal oyun lan :D
