Çözemediğim Mikrofon Sorunu
-
arkadaşlarla skypeda beraber genelde wow yada cs go oynuyoruz. normal masa üstünde iken yada wepte gezinirken sıkıntı yok . arkadaşlarıma sesim normal gidiyor. lakin ne zaman oyunar girsem arkadaşlarıma tırrrr tırrr tırrr ses gidiyor . wow da cs go vb tüm oyunlarda
yeni kulaklık mikrofon aldım. yeni windows kurdum. farklı driverlar denedim . şuan aklıma gelmeyen bir çok şey denedim ( ses ayalarında dedim kombinasyon sayısı onu aç bunu kapa cinsinden 200 felan )
yeni ses kartı almak istemiyorum bu ses kartındada sorun oldunu sanmıyorum çünkü hem ön panel hem arka panel aynı şeyi yapıyor.
aklınıza gelen normal user tavsiyeleri dışında extreme bir tavsiye varmıdır ?
-
Acaba elektrikle ilgili olabilir mi?
Eski evimde ne zaman salonun lambasını yaksam, televizyondan zzzzzz diye kısık bir ses gelmeye başlardı.
Hiç de anlam veremezdim. Ona benzettim senin mevzuyu. -
Mylitta bunu yazdıAcaba elektrikle ilgili olabilir mi?
Eski evimde ne zaman salonun lambasını yaksam, televizyondan zzzzzz diye kısık bir ses gelmeye başlardı.
Hiç de anlam veremezdim. Ona benzettim senin mevzuyu.hocam elektrikten olsa oyuna girince yapmaz sürekli yapar yada arasıra yapar. power 1000lik elektrik yada güçten kaynakladını sanmıyorum. hatta oyun arka planda çalışırken bile sıkıntı yok . alt tab yaparak oyunu açınca gene tırr tırr diye ses gidiyor
-
Mylitta haklı olabilir. Bir arkadaşımın bilgisayarında farklı bir şekilde karşılaşmıştım. Fareyi oynattığımızda hoparlörden ince bir ses geliyordu. Bu durum kulaklıkta da aynıydı. Başka farede de aynıydı. Hatta rootkit yemiştir mouse hareketlerini kaydediyordur diske yazarken anlık kitlediğinden ses yapıyorduk dedik linux live bir cd ile bile durum aynıydı. Anakart ve/veya power supply problemiydi.
Ayrıca senin problemin yazılımsal da olabilir. Başka bir platformda konuşmayı denesenize.
Edit: imlâ.
PcK0 tarafından 02/Nis/16 04:03 tarihinde düzenlenmiştir -
PcK0 bunu yazdı
Mylitta haklı olabilir. Bir arkadaşımın bilgisayarında farklı bir şekilde karşılaşmıştım. Fareyi oynattığımızda hoparlörden ince bir ses geliyordu. Bu durum kulaklıkta da aynıydı. Başka farede de aynıydı. Hatta rootkit yemiştir mouse hareketlerini kaydediyordur diske yazarken anlık kitlediğinden ses yapıyorduk dedik linux live bir cd ile bile durum aynıydı. Anakart ve/veya power supply problemiydi.
Ayrıca senin problemin yazılımsal da olabilir. Başka bir platformda konuşmayı denesenize.
Edit: imlâ.
Elektromanyetik parazit....
-
Mylitta bunu yazdıAcaba elektrikle ilgili olabilir mi?
Eski evimde ne zaman salonun lambasını yaksam, televizyondan zzzzzz diye kısık bir ses gelmeye başlardı.
Hiç de anlam veremezdim. Ona benzettim senin mevzuyu.alalala ilginç.
televizyon , Elektrik lamba'larına giden kablo'ların yoğun olduğu, bir yerde miydi?
buat(?) gibi filân?
lamba dediğin nasıl bir'şey, F(i)laman'lı mi , florasan'lı mı?
~@~
Radyasyon ile Elektro Manyetik etki, aynı şey değil değil mi?
RitmFarbRacourci tarafından 15/May/20 21:03 tarihinde düzenlenmiştir
