folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Çözemediğim Mikrofon Sorunu



Çözemediğim Mikrofon Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek

    arkadaşlarla skypeda beraber genelde wow yada cs go oynuyoruz. normal masa üstünde iken yada wepte gezinirken sıkıntı yok . arkadaşlarıma sesim normal gidiyor. lakin ne zaman oyunar girsem  arkadaşlarıma tırrrr tırrr tırrr ses gidiyor  . wow da cs go vb tüm oyunlarda

    yeni kulaklık mikrofon aldım. yeni windows kurdum. farklı driverlar denedim .  şuan aklıma gelmeyen bir çok şey denedim ( ses ayalarında dedim kombinasyon sayısı onu aç bunu kapa cinsinden 200 felan )

    yeni ses kartı almak istemiyorum bu ses kartındada sorun oldunu sanmıyorum çünkü hem ön panel hem arka panel aynı şeyi yapıyor.

    aklınıza gelen normal user tavsiyeleri dışında extreme bir tavsiye varmıdır ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    Acaba elektrikle ilgili olabilir mi?

    Eski evimde ne zaman salonun lambasını yaksam, televizyondan zzzzzz diye kısık bir ses gelmeye başlardı.

    Hiç de anlam veremezdim. Ona benzettim senin mevzuyu.

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek
    Mylitta bunu yazdı
    Acaba elektrikle ilgili olabilir mi?

    Eski evimde ne zaman salonun lambasını yaksam, televizyondan zzzzzz diye kısık bir ses gelmeye başlardı.

    Hiç de anlam veremezdim. Ona benzettim senin mevzuyu.

    hocam elektrikten olsa oyuna girince yapmaz sürekli yapar yada arasıra yapar. power 1000lik elektrik yada güçten kaynakladını sanmıyorum. hatta oyun arka planda çalışırken bile sıkıntı yok .  alt tab yaparak oyunu açınca gene tırr tırr diye ses gidiyor

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PcK0
    PcK0's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    Mylitta haklı olabilir. Bir arkadaşımın bilgisayarında farklı bir şekilde karşılaşmıştım. Fareyi oynattığımızda hoparlörden ince bir ses geliyordu. Bu durum kulaklıkta da aynıydı. Başka farede de aynıydı. Hatta rootkit yemiştir mouse hareketlerini kaydediyordur diske yazarken anlık kitlediğinden ses yapıyorduk dedik linux live bir cd ile bile durum aynıydı. Anakart ve/veya power supply problemiydi.

    Ayrıca senin problemin yazılımsal da olabilir. Başka bir platformda konuşmayı denesenize.

    Edit: imlâ.

    PcK0 tarafından 02/Nis/16 04:03 tarihinde düzenlenmiştir

    Sadece bi imza..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    PcK0 bunu yazdı

    Mylitta haklı olabilir. Bir arkadaşımın bilgisayarında farklı bir şekilde karşılaşmıştım. Fareyi oynattığımızda hoparlörden ince bir ses geliyordu. Bu durum kulaklıkta da aynıydı. Başka farede de aynıydı. Hatta rootkit yemiştir mouse hareketlerini kaydediyordur diske yazarken anlık kitlediğinden ses yapıyorduk dedik linux live bir cd ile bile durum aynıydı. Anakart ve/veya power supply problemiydi.

    Ayrıca senin problemin yazılımsal da olabilir. Başka bir platformda konuşmayı denesenize.

    Edit: imlâ.

    Elektromanyetik parazit.... 


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    Mylitta bunu yazdı
    Acaba elektrikle ilgili olabilir mi?

    Eski evimde ne zaman salonun lambasını yaksam, televizyondan zzzzzz diye kısık bir ses gelmeye başlardı.

    Hiç de anlam veremezdim. Ona benzettim senin mevzuyu.

    alalala ilginç. 

    televizyon , Elektrik lamba'larına giden kablo'ların yoğun olduğu, bir yerde miydi? 

    buat(?) gibi filân?

    lamba dediğin nasıl bir'şey, F(i)laman'lı mi , florasan'lı mı?

    ~@~

    Radyasyon ile Elektro Manyetik etki, aynı şey değil değil mi?

    RitmFarbRacourci tarafından 15/May/20 21:03 tarihinde düzenlenmiştir

    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
Toplam Hit: 614 Toplam Mesaj: 6
çızırtı mikrofon kulaklık oyun