folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Çözüm Arıyorum /Yeni Projem



Çözüm Arıyorum /Yeni Projem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Otistiq
    Otistiq's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek

    RockZs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tasarım konusunda biraz daha çalışmalısın. Renklerin uyumlarını göz önünde tut. Ayrıca ufak hatalar mide bulandırır. En ufak bir hata da olsa bence onu gidermeye çalış. Acele etme, siten kafanda tam olarak hazır olduğunda yayına başlaman bence en iyisi.

    Eline sağlık.


    -----------------------------
    Tasarım konsunda pek ii sayılmm,zevklerimde beğenilmez bu yüzden birine yaptırmak en iyisi gibi


    Hayallerim ve Kendim.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    Bence de tasarımı başkasına yaptırman daha mantıklı. Sade olarak da güzel aslında. Yani sade birşeyler yap, oradan buradan bak, çok fazla değişik renk içermese iyi olur ama tabii ki sana kalmış işin orası. Ben kodlamadan hiç anlamıyorum mesela ama tasarım konusunda biraz deneyimim vardır. O yüzden bunu baştan sona senin kodlaman bence işin tasarım boyuntundan çok daha önemli. Biraz php ve mysql kullanabilsem, biraz da Css bilsem çok işime yarardı doğrusu.. Aslında hepsinden biraz biliyorum, sadece "biraz" daha öğrenmem gerekiyor ama ne zaman oturup birşeyler öğrenmeye kalksam hep bir aksilik olup, işler çığrından çıkıyor.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Otistiq
    Otistiq's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek

    RockZs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bence de tasarımı başkasına yaptırman daha mantıklı. Sade olarak da güzel aslında. Yani sade birşeyler yap, oradan buradan bak, çok fazla değişik renk içermese iyi olur ama tabii ki sana kalmış işin orası. Ben kodlamadan hiç anlamıyorum mesela ama tasarım konusunda biraz deneyimim vardır. O yüzden bunu baştan sona senin kodlaman bence işin tasarım boyuntundan çok daha önemli. Biraz php ve mysql kullanabilsem, biraz da Css bilsem çok işime yarardı doğrusu.. Aslında hepsinden biraz biliyorum, sadece "biraz" daha öğrenmem gerekiyor ama ne zaman oturup birşeyler öğrenmeye kalksam hep bir aksilik olup, işler çığrından çıkıyor.


    -----------------------------
    Umarım öğrenme arzunuz olumlu sonuçlanr ve  inşAllah gün gelir bu işten ekmek yersiniz..Eleştiri ve önerileriniz için çok teşekkürler hocam sizede bol şans


    Hayallerim ve Kendim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    Teşekkür Ederim. Projenizde başarılar dilerim.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    mantıklı gibi olur hacı tutar çalış bunun üstünde..


    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    ziyaretçi olarakda bişeyler yazılsın..


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBarky
    DjBarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    güzel ve mantıklı bır proje. sana her konuda destek olmaya calısıcam.


    Hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır. http://www.youtube.com/watch?v=qd4O2AtXYSo
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    ziyaretçi olarakda bişeyler yazılsın..


    -----------------------------

    bence de bu şart :W


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    güzel proje :)


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Otistiq
    Otistiq's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek

    Ziyaretçi olarak yazıldığı zaman gereksiz sorunlarla karşılaşabilirim diye şuan için düşünmemiştim ama aslında olması gereken.. Önerileriniz ve eleştirileriniz için teşekkür ederim arkadaşlar.


    Hayallerim ve Kendim.
Toplam Hit: 3890 Toplam Mesaj: 24