Çözüm Arıyorum /Yeni Projem
-
RockZs bunu yazdı:
-----------------------------
Tasarım konusunda biraz daha çalışmalısın. Renklerin uyumlarını göz önünde tut. Ayrıca ufak hatalar mide bulandırır. En ufak bir hata da olsa bence onu gidermeye çalış. Acele etme, siten kafanda tam olarak hazır olduğunda yayına başlaman bence en iyisi.
Eline sağlık.
-----------------------------
Tasarım konsunda pek ii sayılmm,zevklerimde beğenilmez bu yüzden birine yaptırmak en iyisi gibi -
Bence de tasarımı başkasına yaptırman daha mantıklı. Sade olarak da güzel aslında. Yani sade birşeyler yap, oradan buradan bak, çok fazla değişik renk içermese iyi olur ama tabii ki sana kalmış işin orası. Ben kodlamadan hiç anlamıyorum mesela ama tasarım konusunda biraz deneyimim vardır. O yüzden bunu baştan sona senin kodlaman bence işin tasarım boyuntundan çok daha önemli. Biraz php ve mysql kullanabilsem, biraz da Css bilsem çok işime yarardı doğrusu.. Aslında hepsinden biraz biliyorum, sadece "biraz" daha öğrenmem gerekiyor ama ne zaman oturup birşeyler öğrenmeye kalksam hep bir aksilik olup, işler çığrından çıkıyor.
-
RockZs bunu yazdı:
-----------------------------
Bence de tasarımı başkasına yaptırman daha mantıklı. Sade olarak da güzel aslında. Yani sade birşeyler yap, oradan buradan bak, çok fazla değişik renk içermese iyi olur ama tabii ki sana kalmış işin orası. Ben kodlamadan hiç anlamıyorum mesela ama tasarım konusunda biraz deneyimim vardır. O yüzden bunu baştan sona senin kodlaman bence işin tasarım boyuntundan çok daha önemli. Biraz php ve mysql kullanabilsem, biraz da Css bilsem çok işime yarardı doğrusu.. Aslında hepsinden biraz biliyorum, sadece "biraz" daha öğrenmem gerekiyor ama ne zaman oturup birşeyler öğrenmeye kalksam hep bir aksilik olup, işler çığrından çıkıyor.
-----------------------------
Umarım öğrenme arzunuz olumlu sonuçlanr ve inşAllah gün gelir bu işten ekmek yersiniz..Eleştiri ve önerileriniz için çok teşekkürler hocam sizede bol şans -
Teşekkür Ederim. Projenizde başarılar dilerim.
-
mantıklı gibi olur hacı tutar çalış bunun üstünde..
-
ziyaretçi olarakda bişeyler yazılsın..
-
güzel ve mantıklı bır proje. sana her konuda destek olmaya calısıcam.
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
ziyaretçi olarakda bişeyler yazılsın..
-----------------------------bence de bu şart :W
-
güzel proje :)
-
Ziyaretçi olarak yazıldığı zaman gereksiz sorunlarla karşılaşabilirim diye şuan için düşünmemiştim ama aslında olması gereken.. Önerileriniz ve eleştirileriniz için teşekkür ederim arkadaşlar.
