CPU Fan Montaj Yardim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zasox
    zasox's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2014
    Erkek

    Intel i 5 2400 kullaniyom

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    e tamam işte soğutucu intele hazır montajlanmış şekilde gelmiş normal soğutucu takar gibi tak eğer delikler tutmuyorsa alttaki sağda ve soldaki vidaları gevşeterek deliklerin konumuna göre genişlet veya küçült alt gövdeyi vidaları tekrar sıkarak yeniden oturtmayı dene zor bi iş değil


    :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    şu beyaz plastik bacaklar yokmu nefret ederim. yıllarca bilgisayar topladım. o plastik bacakları gördüğümde aha yinemi demişimdir. nekdarda düzgün taksam ya bitarafı havada kalır ya bitrafını sıkarsın boşa döner. sonunda 3 bacak tutturur bırakırım. lanet gelsin o bacaklara. kolay gelsin.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zasox
    zasox's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2014
    Erkek

    Ayakları için 8 tane vida var 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    zasox bunu yazdı

    Ayakları için 8 tane vida var 

    vidalar lga 775 için ayarlanmış. seninki 1155 olduğundan dolayı o vidaların hepsini biraz gevşet ve orta konuma getirecek şekilde ayarla alt plakaları sonra geri sık

    resimde göstermiş bak

    http://i.hizliresim.com/qYBX6d.png 


    :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zasox
    zasox's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2014
    Erkek

    Eyw

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zasox
    zasox's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2014
    Erkek

    herkese teşekkür ederim bilginize sağlık.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    soğutma performansı nasıl deneyebiliyorsan görüşlerini de yazarsan iyi olur :D


    :|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Bu fan iki türlü hem amd hem intel iki apart türü vardir sen amd kullanacaksan orada gosterir intel için ise o da vardir mutlaka biz amd için kullanmıştık mantıklı düşünürsen bakarsan kolay baya.


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mxmax
    Mxmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    Resimlere gözlerinizi kısarak bakın


    trader
Toplam Hit: 2212 Toplam Mesaj: 22