Cross Kablo İle Internet Paylasimi (Yardim)...
-
Selam arkadaslar, 2 bilgisayari birbirine Cross kablo ile bagladim. Ana bilgisayarim USB uzerinden internete baglaniyor, fakat bu interneti 2. bilgisayara birturlu aktaramadim. :(
Dosya paylasimi ve oyunlarda hicbir sorun yasamiyorum, network uzerinden rahatlikla oyun oynayabiliyorum ama internete baglanamiyorum.
ayarlarimi yaziyorum,
Ana bilgisayar;
IP Addresi: 192.168.1.2
Alt ag maskesi: 255.255.255.0
Varsayilan ag gecidi: 192.168.1.1Yeglenen DNS Sunucusu: 192.168.1.1
2. Bilgisayar;IP Addresi: 192.168.1.3
Alt ag maskesi: 255.255.255.0
Varsayilan ag gecidi: 192.168.1.1Yeglenen DNS Sunucusu: 192.168.1.1
Yardimci olacak arkadaslardan ALLAH razi olsun.
-
usb ile baglanılan interneti paylaşamazsın diye biliorum..çift ethernet girişi olması lazım bi pcde ve internette ethernetten olmalı
-
mockingboy bunu yazdı:
-----------------------------
usb ile baglanılan interneti paylaşamazsın diye biliorum..çift ethernet girişi olması lazım bi pcde ve internette ethernetten olmalı
-----------------------------
Dai TURKCELL 3G USB modemle baglaniyorum. Hem mantiken bunun mumkun olmasi gerek :S -
ama mantıken oluyor ben evde ağ kurarken çok araştırmıştım maalesef sonuç yok öğrendiğimse yukarda naklettiğim
-
Harbi denemedigim yontem kalmadi :S "birde bridge connection" dedikleri olayla yapildigini duydum ama o da olmuyor :S
yha 4 saattir denemedigim yontem kalmad :S insallah bilen biri cikar...
-
umutlanma fazla çünkü ingilizce sitelere ve anladığım kadarıyla japonca sitelerinede baktım
edit: varsa yolu eger bende kullanırım kesin yok demiyorum bu arada..
-
mockingboy bunu yazdı:
-----------------------------
umutlanma fazla çünkü ingilizce sitelere ve anladığım kadarıyla japonca sitelerinede baktım
-----------------------------yuh japoncada mi biliyorsun ?
-
thrbtcell bunu yazdı:
-----------------------------mockingboy bunu yazdı:
-----------------------------
umutlanma fazla çünkü ingilizce sitelere ve anladığım kadarıyla japonca sitelerinede baktım
-----------------------------yuh japoncada mi biliyorsun ?
-----------------------------
evet di ama uzun zamandır çalışmıyorum unuttum desem yanlış olmaz şu derslerden vakit bulursam başa döncem yaa
