Crysis-2 Aldım-Kuruyorum Çalışmıyor
-
başlıkta yazdığım gibi oyunu sorunsuz kurdum lakin çalışmıyor. java dan hariç .net eklentisi gibi bir şey istiyormu.
ekran kartı sorunsuz çalışıyor. ve iyi bir ekran kartı.
seriyal filan istemeden kuruluyor. 5 ytl ye aldım, adamları sağlam iş yapan insanlar biliyorum. açaba cd sorunmu var diyip değiştirdim ama bunuda kurdum çalışramadım.
nasıl yaprız?*
-
ei de crysis 2 çıktımıki :S
ayrıyetten orjinal alsaydın hem para türke giderdi böle türkçe otun oynama imkanımız artardı :S
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
ei de crysis 2 çıktımıki :S
-----------------------------Crysis: Warhead'den bahsediyor arkadaş
Edit: Ayrıca verdiği bi hata var mı? Oyun Rip mi ms-dos'dan mı kuruLuyor yoksa normaL setup mu? dll hatasımı veriyor napıyor nedir yani :) ?
-
çıktı :)
-
ran bunu yazdı:
-----------------------------
çıktı :)-----------------------------
benim bildiğim çıkan crysis 2 değildi :S
bknz:gta 3 , gta vice city :S
-
Crysis: Warhead-2
yazıyor oyun üzerine
-
crack sorunu olabilir mi ?
+
verdiği hatadan bir ss rica etsek.. -
crack istemeden kuruluyor .
kırılmış hali sanırım.
-
farklı bi .exe dene..
oyunun .exesini değiştir yani..onda problem olabilir..
-
harbi bende de kurulmuyor :D
şöyle oluyor ; setup a tıklıyorum,kuruyor diyo..
cd key istiyor,yazıyorum,sonra EA download manager'i kuruyor,
daha sonra oyunu nereye kuracagimi soruyor , ( C/programdata/crysis/hebede/höbele ) gibi bi yere direkt kuruyorum..
kurulum bitti diyor,masaüstünde oyunun simgeside cıkıyor...ama kurdugu klasör bomboş :Q
delirmemek elde degil :Q
Hazır konu varken bende derdimi yazayim dedim :D
-
Orjinalini alırsan çalışır ;)
