folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Crysis 2 Ekran Kartı



Crysis 2 Ekran Kartı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    OCEANUS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Explosive bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    ati 4770 al fiyatını hak eden bir kart onu kullanıyorum şahane :D

    -----------------------------

    valla hocam ben sadece call of duty modern warfare 2 oyununu çok rahat oynamak istiyorum yani eklemiş olduğum kartlar kaldırırmı bilmiyorum ucuz bişey alıcam bilgisi olan varsa hangisini alayım sizce ?

     


    -----------------------------

    benim dediğim kartı al call of duty wm2 yi full ayarlarında gölgeymiş ıvırıymış zıvırıymış hepsini açıp oynarsın hiçde kasmaz aynı kart var çogu oyunu fullayarlarında oynuyorum 


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    Benim laptoptamı(Samsung R522) sorun var anlamadım maksimum yapıyorum grafiği 1 gram kasma yok sizde nasıl oluyor anlamadım :D

    Birde win7'de temayı klasik yaptıktan sonra Bilgisayarım'a sağ tıkla özellikler de.Gelişmiş sistem ayarlarından Performans>Ayarlar bölümüne gelip En iyi performans için ayarla'yı seç.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    OCEANUS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Explosive bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    ati 4770 al fiyatını hak eden bir kart onu kullanıyorum şahane :D

    -----------------------------

    valla hocam ben sadece call of duty modern warfare 2 oyununu çok rahat oynamak istiyorum yani eklemiş olduğum kartlar kaldırırmı bilmiyorum ucuz bişey alıcam bilgisi olan varsa hangisini alayım sizce ?

     


    -----------------------------

    benim dediğim kartı al call of duty wm2 yi full ayarlarında gölgeymiş ıvırıymış zıvırıymış hepsini açıp oynarsın hiçde kasmaz aynı kart var çogu oyunu fullayarlarında oynuyorum

    OCEANUS bunu yazdı:
    -----------------------------

    fiyat felan nedir hocam ve nerden alıcam aradım ama bulamadım


    KNOWLEDGE IS POWER!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    OCEANUS bunu yazdı:
    -----------------------------

    OCEANUS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Explosive bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    ati 4770 al fiyatını hak eden bir kart onu kullanıyorum şahane :D

    -----------------------------

    valla hocam ben sadece call of duty modern warfare 2 oyununu çok rahat oynamak istiyorum yani eklemiş olduğum kartlar kaldırırmı bilmiyorum ucuz bişey alıcam bilgisi olan varsa hangisini alayım sizce ?

     


    -----------------------------

    benim dediğim kartı al call of duty wm2 yi full ayarlarında gölgeymiş ıvırıymış zıvırıymış hepsini açıp oynarsın hiçde kasmaz aynı kart var çogu oyunu fullayarlarında oynuyorum

    OCEANUS bunu yazdı:
    -----------------------------

    fiyat felan nedir hocam ve nerden alıcam aradım ama bulamadım


    -----------------------------

     

    fiyatını hatırlamıom wallaha http://www.exa.com.tr/  buradan almıştım ben forum donanımda fp ürünü seçilmiş bu kart overclock da yapılabiliyor kullanılışlı yani :D


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Explosive bunu yazdı:
    -----------------------------

    OCEANUS bunu yazdı:
    -----------------------------

    OCEANUS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Explosive bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    ati 4770 al fiyatını hak eden bir kart onu kullanıyorum şahane :D

    -----------------------------

    valla hocam ben sadece call of duty modern warfare 2 oyununu çok rahat oynamak istiyorum yani eklemiş olduğum kartlar kaldırırmı bilmiyorum ucuz bişey alıcam bilgisi olan varsa hangisini alayım sizce ?

     


    -----------------------------

    benim dediğim kartı al call of duty wm2 yi full ayarlarında gölgeymiş ıvırıymış zıvırıymış hepsini açıp oynarsın hiçde kasmaz aynı kart var çogu oyunu fullayarlarında oynuyorum

    OCEANUS bunu yazdı:
    -----------------------------

    fiyat felan nedir hocam ve nerden alıcam aradım ama bulamadım


    -----------------------------

     

     

    fiyatını hatırlamıom wallaha http://www.exa.com.tr/  buradan almıştım ben forum donanımda fp ürünü seçilmiş bu kart overclock da yapılabiliyor kullanılışlı yani :D


    -----------------------------

    bilgi için teşekkürler dostum saol ;) verecez bi ayar öyle gidecek :)


    KNOWLEDGE IS POWER!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SanitariuM
    SanitariuM's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2007
    Erkek

    hacı ucuz bişey tatmin etmez, crysis2'den bahsediyon,  sana tavsiyem 500TL bayıl HD6950 al 6970 biosu yükle 3 yıl götürür,


    " Bir Türk dünyaya bedeldir " Mustafa Kemal Atatürk.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Disubev
    Disubev's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2010
    Erkek

    Güncellemeler atlamış onları tamamladım.Birde pc nin  içine temizlettim çokda güzel oldu saolun gene tavysiyeleriz için

     

Toplam Hit: 3134 Toplam Mesaj: 18