Crysis 2 Ekran Sorunu ?
-
Ya oyunu kurdum ama şöylşe bişey var ekran kırmızı. Sanki adamda kırmızı bi gözlük varmış gibi oyundaki tüm hatlar, binalar, arabalar, insanlar vs herşey kırmızı çizgi üzerinden geçer gibi :S Ama oyundaki ara videolar filan sorunsuz normal görüntü. Şuda var hiç kasmıyo oyun girişte, videolarda ve o kırmızı zamanda da :S Bi yardımcı olursanız sevinirm.
-
hocam ekran kartın yetmiyor olabilir yada oyunun crackinde problem olabilir başka bir crackle dene
-
bende de ekran yok ses var, ekram simsiyah menüler bile açılmıyo :D bende olan paramı ikinci el bi 5770 e vereceğim.. 200 tl :/
-
2 gece oynadım bitirdim süper oyun da sonu sanki biraz sönük kalmış gibi ama olsun :D sonundaki video süper.Full grafik oynadım yok böyle bi görüntü. Cracktendir sorun bence update i de yükle online da oynayabiliyorsun benım net kopmasa sürekli gircem oynucam 600 den fazla server var galiba en son oraya kadar taradıda 600 ü boş ztn :D diğerleride 16/16 çekio. www.rapidgamez.com 'dan indirebilirsin v1.1 updateyi orjinal exe ile değiştir crackinkini sonrada updatei yükle updatein yanında crackde var o cracki yükle birde böyle dene cracktendir belki veya daha mantıklı olanı ekran kartın yetmıyordur klasik ekran kartını güncelle lafını kullanıcam burda :D
-
dyrnade bunu yazdı:
-----------------------------
2 gece oynadım bitirdim süper oyun da sonu sanki biraz sönük kalmış gibi ama olsun :D sonundaki video süper.Full grafik oynadım yok böyle bi görüntü. Cracktendir sorun bence update i de yükle online da oynayabiliyorsun benım net kopmasa sürekli gircem oynucam 600 den fazla server var galiba en son oraya kadar taradıda 600 ü boş ztn :D diğerleride 16/16 çekio. www.rapidgamez.com 'dan indirebilirsin v1.1 updateyi orjinal exe ile değiştir crackinkini sonrada updatei yükle updatein yanında crackde var o cracki yükle birde böyle dene cracktendir belki veya daha mantıklı olanı ekran kartın yetmıyordur klasik ekran kartını güncelle lafını kullanıcam burda :D
-----------------------------Verdiğin siteye bi bakayım madem.. Gittim aldım cd yi evde de net yok kapattırdım geldim yükledim ulan bi açtım adam sanki gecegörüşle gezio :D bende ki de kafa ya bak dedim herifte bi problem var heralde gidip tamir filan olacak elbisesi ondan böle :D meğer değilmiş :|
-
http://forum.donanimhaber.com/m_47981800/tm.htm
Sorun burda da belirtilmiş driver hatasıymış. İlk defa başıma geldi benimde :S Neyse düzeltecez artık cafeden flasha atıp. Yardımcı olursa millete konu kalsın. Gereksizse silinebilir =)
-
Dayılar bendede kasar gibi oluyor nedendir dersiniz ?
özellikler yetiyor normalde. win7 i5 4gb ddr3 ram 1gb ekran kartı -
piradomim bunu yazdı:
-----------------------------
Dayılar bendede kasar gibi oluyor nedendir dersiniz ?
özellikler yetiyor normalde. win7 i5 4gb ddr3 ram 1gb ekran kartı
-----------------------------
ekran kartın kac bit? -
the_behulder bunu yazdı:
-----------------------------
piradomim bunu yazdı:
-----------------------------
Dayılar bendede kasar gibi oluyor nedendir dersiniz ?
özellikler yetiyor normalde. win7 i5 4gb ddr3 ram 1gb ekran kartı
-----------------------------
ekran kartın kac bit?
-----------------------------ATI Mobility Radeon™ HD 5650 Grafik Kartı
128 bit die biliyorum -
yetmiodur 256 bitle oynanır aslında böle oyunlar gbsi cok bi sikime yaramıo önemli olan biti ekran kartlarında 512 mb 512 bit bi ekran kartın olsun acamayacagın oyun yoktur
-
the_behulder bunu yazdı:
-----------------------------
yetmiodur 256 bitle oynanır aslında böle oyunlar gbsi cok bi sikime yaramıo önemli olan biti ekran kartlarında 512 mb 512 bit bi ekran kartın olsun acamayacagın oyun yoktur
-----------------------------
hoca arkadaşta var 64 bit nvidia ile kasmıo yani benmki gibi yapmıor
