folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Crysis 2 Ekran Sorunu ?



Crysis 2 Ekran Sorunu ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Ya oyunu kurdum ama şöylşe bişey var ekran kırmızı. Sanki adamda kırmızı bi gözlük varmış gibi oyundaki tüm hatlar, binalar, arabalar, insanlar vs herşey kırmızı çizgi üzerinden geçer gibi :S Ama oyundaki ara videolar filan sorunsuz normal görüntü. Şuda var hiç kasmıyo oyun girişte, videolarda ve o kırmızı zamanda da :S Bi yardımcı olursanız sevinirm.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    hocam ekran kartın yetmiyor olabilir yada oyunun crackinde problem olabilir başka bir crackle dene 


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    bende de ekran yok ses var, ekram simsiyah menüler bile açılmıyo :D bende olan paramı ikinci el bi 5770 e vereceğim.. 200 tl :/

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek
    2 gece oynadım bitirdim süper oyun da sonu sanki biraz sönük kalmış gibi ama olsun :D sonundaki video süper.Full grafik oynadım yok böyle bi görüntü. Cracktendir sorun bence update i de yükle online da oynayabiliyorsun benım net kopmasa sürekli gircem oynucam 600 den fazla server var galiba en son oraya kadar taradıda 600 ü boş ztn :D diğerleride 16/16 çekio. www.rapidgamez.com 'dan indirebilirsin v1.1 updateyi orjinal exe ile değiştir crackinkini sonrada updatei yükle updatein yanında crackde var o cracki yükle birde böyle dene cracktendir belki veya daha mantıklı olanı ekran kartın yetmıyordur klasik ekran kartını güncelle lafını kullanıcam burda :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    dyrnade bunu yazdı:
    -----------------------------
    2 gece oynadım bitirdim süper oyun da sonu sanki biraz sönük kalmış gibi ama olsun :D sonundaki video süper.Full grafik oynadım yok böyle bi görüntü. Cracktendir sorun bence update i de yükle online da oynayabiliyorsun benım net kopmasa sürekli gircem oynucam 600 den fazla server var galiba en son oraya kadar taradıda 600 ü boş ztn :D diğerleride 16/16 çekio. www.rapidgamez.com 'dan indirebilirsin v1.1 updateyi orjinal exe ile değiştir crackinkini sonrada updatei yükle updatein yanında crackde var o cracki yükle birde böyle dene cracktendir belki veya daha mantıklı olanı ekran kartın yetmıyordur klasik ekran kartını güncelle lafını kullanıcam burda :D
    -----------------------------

    Verdiğin siteye bi bakayım madem.. Gittim aldım cd yi evde de net yok kapattırdım geldim yükledim ulan bi açtım adam sanki gecegörüşle gezio :D bende ki de kafa ya bak dedim herifte bi problem var heralde gidip tamir filan olacak elbisesi ondan böle :D meğer değilmiş :|


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    http://forum.donanimhaber.com/m_47981800/tm.htm

    Sorun burda da belirtilmiş driver hatasıymış. İlk defa başıma geldi benimde :S Neyse düzeltecez artık cafeden flasha atıp. Yardımcı olursa millete konu kalsın. Gereksizse silinebilir =)


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    Dayılar bendede kasar gibi oluyor nedendir dersiniz ?
     
    özellikler yetiyor normalde. win7 i5 4gb ddr3 ram 1gb ekran kartı

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    piradomim bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dayılar bendede kasar gibi oluyor nedendir dersiniz ?
     
    özellikler yetiyor normalde. win7 i5 4gb ddr3 ram 1gb ekran kartı


    -----------------------------
    ekran kartın kac bit?


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    the_behulder bunu yazdı:
    -----------------------------

    piradomim bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dayılar bendede kasar gibi oluyor nedendir dersiniz ?
     
    özellikler yetiyor normalde. win7 i5 4gb ddr3 ram 1gb ekran kartı


    -----------------------------
    ekran kartın kac bit?


    -----------------------------

    ATI Mobility Radeon™ HD 5650 Grafik Kartı

    128 bit die biliyorum

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    yetmiodur 256 bitle oynanır aslında böle oyunlar gbsi cok bi sikime yaramıo önemli olan biti ekran kartlarında 512 mb 512 bit bi ekran kartın olsun acamayacagın oyun yoktur


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    the_behulder bunu yazdı:
    -----------------------------

    yetmiodur 256 bitle oynanır aslında böle oyunlar gbsi cok bi sikime yaramıo önemli olan biti ekran kartlarında 512 mb 512 bit bi ekran kartın olsun acamayacagın oyun yoktur


    -----------------------------

    hoca arkadaşta var 64 bit nvidia ile kasmıo yani benmki gibi yapmıor

Toplam Hit: 3426 Toplam Mesaj: 15