CS : Go Almak İstiyorum(Steam)
-
6 dolara 4 adet CS içeren (GO dahil) paketi dağıtıldı, şimdi herkes ah çekip ağlar olmuş. Ulan var ya ne çakal adamlarsınız. :) Hem korsan çekiyonuz oyunları hemde alamadık ki diyorsunuz... :) Komik.
Velhasıl, irtibata geçersen dh de bir adam 20 tl'ye satıyor. ;) Link atabilirim.
palakan229 tarafından 15/Oca/14 03:07 tarihinde düzenlenmiştir -
Demekki boyle oyunları indirim zamanı toplu alıcan sonra indirim bitince vericen piyasaya.
-
Daha geçen yılbaşından önce 5$ mı neydi almıştım ben. Bad timing :-\
Toplam Hit: 18503 Toplam Mesaj: 24
