folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder CS : Go Almak İstiyorum(Steam)



CS : Go Almak İstiyorum(Steam)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    palakan229
    palakan229's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    6 dolara 4 adet CS içeren (GO dahil) paketi dağıtıldı, şimdi herkes ah çekip ağlar olmuş. Ulan var ya ne çakal adamlarsınız. :) Hem korsan çekiyonuz oyunları hemde alamadık ki diyorsunuz... :) Komik.

    Velhasıl, irtibata geçersen dh de bir adam 20 tl'ye satıyor. ;) Link atabilirim.

    palakan229 tarafından 15/Oca/14 03:07 tarihinde düzenlenmiştir

    Sevgi, insanın şeyleri en olmadıkları gibi gördüğü durumdur. / -Nietzsche
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    Demekki boyle oyunları indirim zamanı toplu alıcan sonra indirim bitince vericen piyasaya.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omery
    omery's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2010
    Erkek

    Daha geçen yılbaşından önce 5$ mı neydi almıştım ben. Bad timing :-\


    Wingardium Leviosa
Toplam Hit: 18503 Toplam Mesaj: 24