Cs 1.6 - Vista - Sxe - Mavi Ekran Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Selamlar.

    **

    WindowsVista

    **

    Sxe arada bir intercritepting mi öyle bi hata veriyor kapanmıyor ama tekrar deneyin yazıyor.

    Oyunu ve sxeyi kapatıp açmam gerekiyor.

    Cs'a gelince  kafasına göre bazen oynarken bazen açılırken mavi ekran veriyor ve yazılar ing.de olsa okuyamadan reset atıyor bilgisayarı.Açıldığında verdiği raporu kopyalıyorum :

     

     Sorun imzası:
      Sorunlu Olay Adı:    BlueScreen
      OS Sürümü:    6.0.6001.2.1.0.768.3
      Yerel Kimlik:    1055

    Sorun hakkında ek bilgiler:
      BCCode:    50
      BCP1:    D2777445
      BCP2:    00000000
      BCP3:    8207BD13
      BCP4:    00000002
      OS Version:    6_0_6001
      Service Pack:    1_0
      Product:    768_1

    Sorunu açıklamaya yardımcı olan dosyalar:
      C:\Windows\Minidump\Mini090508-02.dmp
      C:\Users\Berque\AppData\Local\Temp\WER-93975-0.sysdata.xml
      C:\Users\Berque\AppData\Local\Temp\WER9867.tmp.version.txt

    Gizlilik bildirimimizi okuyun:
      http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x041f

     

    Neetmeliyim |:


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    oyunu ve sxe i yönetici olarak çalıştırmayı dene.

    zaten sxe nin son sürümlerinde(5.5 ve 5.6) bi sorun var. bugün yarın 5.7 veya 5.6 fix çıkabilir.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    öyle yapıyorum zaten |:

    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    off oyundan iyice soğudum :(

    cs 1.6 ve sxe 7.1 mi 7.2 mi ne son sürümyükledim olmuyor olmuyor..

    intercepting hatasını paso veriyo zaten

    bazende mavi ekran...


    ...said addicted.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    bu hatadan dolayı sxe 7.2 fix çıktı.

    buradan indirebilirsin -> http://www.csturkey.gen.tr/sxe-72-fix-1-sxe-injected-72-fix-1.html

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    zaten o var işte : S

     

    Sxe log şeyi : 

     

     

     

    2008/12/11 11:19:29 - 
    2008/12/11 11:19:29 - ------------------
    2008/12/11 11:19:29 - sXe-I dll starting
    2008/12/11 11:19:29 - version: 7.2 (Fix 1.0)
    2008/12/11 11:19:30 -    **** Hooked
    2008/12/11 11:19:30 -    **** Message [0]
    2008/12/11 11:19:30 -    **** Alias Offline
    2008/12/11 11:19:30 -    **** Backup ready
    2008/12/11 11:19:30 -    **** Open success
    2008/12/11 11:19:30 -    **** ControlTime [790509]
    2008/12/11 11:19:30 -    **** Link ready
    2008/12/11 11:19:30 -    **** Listen server Offline
    2008/12/11 11:19:30 -    **** GL Command Offline
    2008/12/11 11:19:30 -    **** Finish [5160]
    2008/12/11 11:19:33 -  * Game Altered, remove modifications * (dll) [GameUI.dll]
    2008/12/11 11:19:48 -
    2008/12/11 11:19:58 - Control-code time-out
    2008/12/11 11:19:58 - ERROR(1006) - Altered system
     


    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    La bırak 1.6yı gel 1.5e rahat et Yaf

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    bekle yazıyorum makaleyi :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek
    1.5 sxe bende hata veriyo. :| sxe açılmıyor.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    http://www.csturkey.gen.tr/gameuidll-hatasi-ve-cozumu.html

    şunu bi dene bakalım.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek

    Cr4zY bunu yazdı:
    -----------------------------
    La bırak 1.6yı gel 1.5e rahat et Yaf
    -----------------------------
    Aynısını ben diyecektim..

    Gel 1.5 e Noneyim


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
Toplam Hit: 4514 Toplam Mesaj: 31