

Cs 1.6 - Vista - Sxe - Mavi Ekran Sorunu
-
Selamlar.
**
WindowsVista
**
Sxe arada bir intercritepting mi öyle bi hata veriyor kapanmıyor ama tekrar deneyin yazıyor.
Oyunu ve sxeyi kapatıp açmam gerekiyor.
Cs'a gelince kafasına göre bazen oynarken bazen açılırken mavi ekran veriyor ve yazılar ing.de olsa okuyamadan reset atıyor bilgisayarı.Açıldığında verdiği raporu kopyalıyorum :
Sorun imzası:
Sorunlu Olay Adı: BlueScreen
OS Sürümü: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Yerel Kimlik: 1055
Sorun hakkında ek bilgiler:
BCCode: 50
BCP1: D2777445
BCP2: 00000000
BCP3: 8207BD13
BCP4: 00000002
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Sorunu açıklamaya yardımcı olan dosyalar:
C:\Windows\Minidump\Mini090508-02.dmp
C:\Users\Berque\AppData\Local\Temp\WER-93975-0.sysdata.xml
C:\Users\Berque\AppData\Local\Temp\WER9867.tmp.version.txt
Gizlilik bildirimimizi okuyun:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x041fNeetmeliyim |:
-
oyunu ve sxe i yönetici olarak çalıştırmayı dene.
zaten sxe nin son sürümlerinde(5.5 ve 5.6) bi sorun var. bugün yarın 5.7 veya 5.6 fix çıkabilir.
-
öyle yapıyorum zaten |:
-
off oyundan iyice soğudum :(
cs 1.6 ve sxe 7.1 mi 7.2 mi ne son sürümyükledim olmuyor olmuyor..
intercepting hatasını paso veriyo zaten
bazende mavi ekran...
-
bu hatadan dolayı sxe 7.2 fix çıktı.
buradan indirebilirsin -> http://www.csturkey.gen.tr/sxe-72-fix-1-sxe-injected-72-fix-1.html
-
zaten o var işte : S
Sxe log şeyi :
2008/12/11 11:19:29 -
2008/12/11 11:19:29 - ------------------
2008/12/11 11:19:29 - sXe-I dll starting
2008/12/11 11:19:29 - version: 7.2 (Fix 1.0)
2008/12/11 11:19:30 - **** Hooked
2008/12/11 11:19:30 - **** Message [0]
2008/12/11 11:19:30 - **** Alias Offline
2008/12/11 11:19:30 - **** Backup ready
2008/12/11 11:19:30 - **** Open success
2008/12/11 11:19:30 - **** ControlTime [790509]
2008/12/11 11:19:30 - **** Link ready
2008/12/11 11:19:30 - **** Listen server Offline
2008/12/11 11:19:30 - **** GL Command Offline
2008/12/11 11:19:30 - **** Finish [5160]
2008/12/11 11:19:33 - * Game Altered, remove modifications * (dll) [GameUI.dll]
2008/12/11 11:19:48 -
2008/12/11 11:19:58 - Control-code time-out
2008/12/11 11:19:58 - ERROR(1006) - Altered system
-
La bırak 1.6yı gel 1.5e rahat et Yaf
-
bekle yazıyorum makaleyi :)
-
1.5 sxe bende hata veriyo. :| sxe açılmıyor.
-
http://www.csturkey.gen.tr/gameuidll-hatasi-ve-cozumu.html
şunu bi dene bakalım.
-
Cr4zY bunu yazdı:
-----------------------------
La bırak 1.6yı gel 1.5e rahat et Yaf
-----------------------------
Aynısını ben diyecektim..Gel 1.5 e Noneyim