CS 1.6 Hile
-
Keleş Simgesi İle Bağlanın oyuna hata verirse oyun içinde ekran ayarlarını open gl yapın...
-
wallu cok sevdim tesekkrler xD
-
FAZLA BIR SEY SOYLEMEYE GEREK YOK SADECE ALTAKI RESME BAK !
http://img172.imageshack.us/img172/6236/asdfk8.jpg
http://img172.imageshack.us/img172/6236/asdfk8.jpg
http://img172.imageshack.us/img172/6236/asdfk8.jpg
http://img172.imageshack.us/img172/6236/asdfk8.jpg
-
Serverlarda çıkmayın karşıma ana avrat söverim hileli oyuncu görürsem!!! Bu hile paylaşımını da kınıyorum ayıp. Cs ortamını bok etmeyin :((( Neyse zaten trojan worm bi şeyler varmış indirmeyin millet, mümkünse hiç bir yerden hile indirmeyin.
-
cd fms mi bu ? ? ?
eger o ise hemen belli oluor ztn wall oldugu
-
oldwolf bunu yazdı:
-----------------------------
Serverlarda çıkmayın karşıma ana avrat söverim hileli oyuncu görürsem!!! Bu hile paylaşımını da kınıyorum ayıp. Cs ortamını bok etmeyin :((( Neyse zaten trojan worm bi şeyler varmış indirmeyin millet, mümkünse hiç bir yerden hile indirmeyin.
-----------------------------antivirüs programın bazı varez dosyalarını virüs olarak algılayabilir kafanı fazla takma. meesela uyduya yazılım atmak için kullanılan programlar var onlarıda virüs olarak görüyor virüs programları ama virüs değil kardeşim anlatabildim mi...
-
-
virus taramasi yapayim derken kazara actim, oten veya biyere baglanayim diye otmedi firewall temiz gozukuyor
-
aimbot olmadan degi$ik bir crosshair ve bir pak dosyasi ile cok ba$arili oyunlar oyniyabilirsiniz. Ve birde Config(CFG) dosyasiyla :)
-
Bunları başka forumdan indirmiştim çakıyolar oyunda :D ama Türklerin çoğu kullanıyo aq :D adminle muhabbetimiz;
Admin:rud3b0y?
Ben: yes
Admin:rud3b0y
Ben: yes
A: wall?
B:....
A: close wall?
B: XD
Aynen budur :D az önce oldu bu annem çaırdı içeri oyunu kapadım şimdi yine giricem :D
-
abd de bi serverda oynodum gecen sene wall ile
fazla bilen yok tu o wallu aim yoktu wallda sadece duvar görebiliodun
bi clana girmiştim hepsi abd li falan
clan macında tk cekiodum :D
b de falan :D
sonra anladılar tabi :D
hepsi küfür ediodu :D
sonra cıktım daha girmedim yabancı serverlara :D
