folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Cs 1.6 Mic Sesi Sorunu



Cs 1.6 Mic Sesi Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Arkadaşlar 2 gündür bu mereti çözemedim 2 gram beyin var onu da buna vereceğim. Şu ilk resimde görülen seviyeyi orta yapıyorum kaydet dedikten sonra tekrar son limite çekiyor kendini. Google'da araştırdım sonuca ulaşamadım, bu işlevin konsol komutunu dahi bulamadım,  Cs nin def configi ile bile denedim olmuyor ibneliği tutmuş misali orda duracağım lan diyor.

    Bunu nasıl orta seviyede sabitleyebilirim ben?

    http://i.imgur.com/71L37x0.png

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    haci skype kullaniyor musun?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Hoca autoexec dosyasini sil cfgleri sil def cfg at. Olmassa baska cfg kur exec xxx.cfg komutuyla calstir bakalim noluyor


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    mfatihbodur bunu yazdı

    Hoca autoexec dosyasini sil cfgleri sil def cfg at. Olmassa baska cfg kur exec xxx.cfg komutuyla calstir bakalim noluyor

    denedim sonuç aynı farklı ve orjinal cfgler işlemi değiştirmiyor.

    whopper bunu yazdı

    haci skype kullaniyor musun?

    pm attım

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qzkn
    qzkn's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2011
    Erkek

    sil yukle bastan

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Bi yerde hata yapıyorsun demekki. cfg ve autoexec autoconfig ne haltsa bu dosyaların tamamını silmen gerek. Olay tamamen cfg ile ilgili hocam. olmadı oyunu sil baştan kur bencede. yada o cfg yi notdefterinde aç, "volume" kelimesini arat, dosyada çıkan tüm volume ayarlarını tek tek incele "set volume" veya buna benzer bi komutu vardır mutlaka o zımbırtının. Onu bulman gerek.

    Hiç bilmiyosan Valve klasöründe miydi bu cfg ler ? O klasörü sil orjinal bi klasör bul biyerden onu at oraya.


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih54
    Fatih54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2012
    Erkek

    temiz cs kuracaksın.

    cs 1.6 v7 kur üstüne v23 cumulative patch kur.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Mutlaka aklına gelmiştir hacı ama yinede bir söyleyim yönetici modunda calıstırıp denermisin :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    Genki bunu yazdı

    Mutlaka aklına gelmiştir hacı ama yinede bir söyleyim yönetici modunda calıstırıp denermisin :D

    bi bitmediniz :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    o olayın cfg ile en ufak alakası yok hatta o ayarın herhangi bir konsol komutu bile yok

    voice_scale var oda yan taraftaki voice recive volume olan yer

    normalda olması gereken şey onun denetim masasındaki mikrofon ayarı ile senkron olması lazım ama sanırım ufak bir sorunu var olmuyor

     

    • When adjusting from Control Panel, you need re-open CS option dialog to see the new voice transmit volumne.
    • When adjusting from CS, the new volume will synchronized to Control Panel only after click "OK" in the CS option dialog

    çevirmeye üşendüm

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Genki bunu yazdı

    Mutlaka aklına gelmiştir hacı ama yinede bir söyleyim yönetici modunda calıstırıp denermisin :D

    yok bunu da yaptım yemedi hacı

    KAAMOS bunu yazdı

    o olayın cfg ile en ufak alakası yok hatta o ayarın herhangi bir konsol komutu bile yok

    voice_scale var oda yan taraftaki voice recive volume olan yer

    normalda olması gereken şey onun denetim masasındaki mikrofon ayarı ile senkron olması lazım ama sanırım ufak bir sorunu var olmuyor

     

    • When adjusting from Control Panel, you need re-open CS option dialog to see the new voice transmit volumne.
    • When adjusting from CS, the new volume will synchronized to Control Panel only after click "OK" in the CS option dialog

    çevirmeye üşendüm

    sağol kaamos birde bunu deneyelim ama çevirme adına ingilizcesi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim

Toplam Hit: 3150 Toplam Mesaj: 13