Cs 1.6 Mic Sesi Sorunu
-
Arkadaşlar 2 gündür bu mereti çözemedim 2 gram beyin var onu da buna vereceğim. Şu ilk resimde görülen seviyeyi orta yapıyorum kaydet dedikten sonra tekrar son limite çekiyor kendini. Google'da araştırdım sonuca ulaşamadım, bu işlevin konsol komutunu dahi bulamadım, Cs nin def configi ile bile denedim olmuyor ibneliği tutmuş misali orda duracağım lan diyor.
Bunu nasıl orta seviyede sabitleyebilirim ben?

-
haci skype kullaniyor musun?
-
Hoca autoexec dosyasini sil cfgleri sil def cfg at. Olmassa baska cfg kur exec xxx.cfg komutuyla calstir bakalim noluyor
-
mfatihbodur bunu yazdı
Hoca autoexec dosyasini sil cfgleri sil def cfg at. Olmassa baska cfg kur exec xxx.cfg komutuyla calstir bakalim noluyor
denedim sonuç aynı farklı ve orjinal cfgler işlemi değiştirmiyor.
whopper bunu yazdıhaci skype kullaniyor musun?
pm attım
-
sil yukle bastan
-
Bi yerde hata yapıyorsun demekki. cfg ve autoexec autoconfig ne haltsa bu dosyaların tamamını silmen gerek. Olay tamamen cfg ile ilgili hocam. olmadı oyunu sil baştan kur bencede. yada o cfg yi notdefterinde aç, "volume" kelimesini arat, dosyada çıkan tüm volume ayarlarını tek tek incele "set volume" veya buna benzer bi komutu vardır mutlaka o zımbırtının. Onu bulman gerek.
Hiç bilmiyosan Valve klasöründe miydi bu cfg ler ? O klasörü sil orjinal bi klasör bul biyerden onu at oraya.
-
temiz cs kuracaksın.
cs 1.6 v7 kur üstüne v23 cumulative patch kur.
-
Mutlaka aklına gelmiştir hacı ama yinede bir söyleyim yönetici modunda calıstırıp denermisin :D
-
Genki bunu yazdı
Mutlaka aklına gelmiştir hacı ama yinede bir söyleyim yönetici modunda calıstırıp denermisin :D
bi bitmediniz :D
-
o olayın cfg ile en ufak alakası yok hatta o ayarın herhangi bir konsol komutu bile yok
voice_scale var oda yan taraftaki voice recive volume olan yer
normalda olması gereken şey onun denetim masasındaki mikrofon ayarı ile senkron olması lazım ama sanırım ufak bir sorunu var olmuyor
- When adjusting from Control Panel, you need re-open CS option dialog to see the new voice transmit volumne.
- When adjusting from CS, the new volume will synchronized to Control Panel only after click "OK" in the CS option dialog
çevirmeye üşendüm
-
Genki bunu yazdı
Mutlaka aklına gelmiştir hacı ama yinede bir söyleyim yönetici modunda calıstırıp denermisin :D
yok bunu da yaptım yemedi hacı
KAAMOS bunu yazdıo olayın cfg ile en ufak alakası yok hatta o ayarın herhangi bir konsol komutu bile yok
voice_scale var oda yan taraftaki voice recive volume olan yer
normalda olması gereken şey onun denetim masasındaki mikrofon ayarı ile senkron olması lazım ama sanırım ufak bir sorunu var olmuyor
- When adjusting from Control Panel, you need re-open CS option dialog to see the new voice transmit volumne.
- When adjusting from CS, the new volume will synchronized to Control Panel only after click "OK" in the CS option dialog
çevirmeye üşendüm
sağol kaamos birde bunu deneyelim ama çevirme adına ingilizcesi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
