Cs 1.6 Server Actık İsteyen Gelebilir
-
lan ben 1,8 indirdim girermi 1,6 ya? :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
lan ben 1,8 indirdim girermi 1,6 ya? :)
-----------------------------belli olmaz girebilirde girmeyebilirde ... denemek lazımm :D hem nasıl bişey ki arasında pek fark varmı? 1.6 ile
-
dertli bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
lan ben 1,8 indirdim girermi 1,6 ya? :)
-----------------------------belli olmaz girebilirde girmeyebilirde ... denemek lazımm :D hem nasıl bişey ki arasında pek fark varmı? 1.6 ile
-----------------------------
yok len aynı karakterleri daha çekil yapmışlar zaten kendim kuramadım hata veriyo başka server a bağlanıyo ama kendi orjinal mapları süper :)=
-
Beyler web de baktımda saçma sapan dosyalar var cs için
Bi Hoca sevabına cs 1.5 , c.s 1.6 arşivi varsa upload edebilirmi.. ayrica pod_bot, maps arşivi varsa çok hoş olur :$
-
al hocam
http://www.soft32.com/download_2541.html ( c.s 1.6)
http://www.downloadarsivi.com/detay/11439/Oyun/Aksiyon/Nisanci---Vurucu-Oyunlari/Ilk-Adam-Nisanci-Oyunlari/Counter-Strike+Half-Life+Modlar+Bot.html (cs 1.5)
-
TxT bunu yazdı:
-----------------------------Beyler web de baktımda saçma sapan dosyalar var cs için
Bi Hoca sevabına cs 1.5 , c.s 1.6 arşivi varsa upload edebilirmi.. ayrica pod_bot, maps arşivi varsa çok hoş olur :$
-----------------------------
tbt de 50 kere verildi. ara bulursun
-
-
bana bir tane çalışan 1.6 server adresi verin 1.8 le giriş yapmayı deniyem
-
bu arkadaşın açtığı server çalışmıyormu ?
-
ben giremedim
