CS Nasıl Online Oynanır? İnvalic CD Diyo??
-
Delegado_Zero bunu yazdı:
-----------------------------
az önce counter strike 1.6 online versiyonunu indirdim kurdum bilgisayarıma. Find server bolumunden bir oyuna baglandım.Bir türlü oynayamadım.Sonra birden çıktı oyundan. Bir daha baska serverlera girmek istedigimde İnvalid CD diye bir hata veriyor. Ne yapmam gerekiyor? Nasıl oynicam ben bu oyunu? Normal kafede oynarkan m1-1 yapıyordum takıma giriyordum bunda nasıl bişey bu yaw:|
-----------------------------
kardeş find server dediğinde yabancı serverlar cıkar büyük bi çogunlugu tmm mı. yabancıların oyununa bağlanıyorsun heralde iplerden fln anlıyorlar başka bi ülkeden bağlandıgını atıyorlar oyundan yada tam tersi kalıyorsun oyundan ama büyük bi ihtimal atarlar. -
Dün geceden beri aralıksız süren çırpınışlarımı baştan anlatayım.Belki o zaman derdime derman bulunur.
Öncelikle dün geceden beri cs oynayabilmek için indirdiğim dosyalar bunlar:
ilk olarak indirdigim cs 1.6 online versiyonunu kuruyorum bilgisayarıma:
>>>>>Ahanda bunu..işte böle kuruyorum. bu valveye falan yuklemiyo. direkt counter strike klasorune:


Kurulumun sonuna geldiğimde cheating death diye bir program daha kurmamı istiyor. eyvallah diyorum elim mahkum:|
C-D yi de kuruyorum:
Bununda kurulumu bitti. Şimdi oyun otomatikmen başlayacak.Fakat oyun tam başlamadan önce aşagıda resimde görmüş oldugunuz video ile ilgili hata/bilgilendirme yazısı çıkıyor. Tamam diyorum oyuna giriyo:
İşte bu esnada diyeceksiniz ki hemen oyuna başlamamalısın. Verilen patchi de kurmalısın.Ama bu kurulum bittikten sonra rast gele bir servera girdim ve bir el oyun oynayabildim. Yeni oyuna gectikten hemen sonra internet baglantım gitti. dolayısıyla koptum. pc yi falan kapattım. Az önce geldim açtım oynayayım dedim servera baglanamadı.Başka bir servera gireyim dedim "İnvalid CD Key" hatası verdi.Bu sefer dedim Panxerin vermiş oldugu yamayı kurayım:

patch çalıştıktan sonra find servers bolumunden herhangi bir servera tıklıyorum yine.
Bekle diyo bana..Bekliyorum:
Vee sonuç: "Baglantı Kesildi":
Evet arkadaşlar sonuç olarak: Patch olmadan ilk kurulumdan sonra bir oyuna girebiliyorum(bazen oda olmuyo) bir sonraki denememde cd key istiyor. patchi yükledikten sonra da hiçbir servera baglanamıyorum...
Sizce nerede hata yapmıyorum?
Bi zahmet yardım ediverin. Son 35 saattir hiç uyumadım:| Şu işi halledip uyumak istiyorum artık..
