Cumhurbaşkanı Abdullah Gül: İmralı"Yı Geçin!
-
Hocam IRET ezbere konuşuyor demişsiniz, doğru, ama haklıda... Ezbere konuşmadık işte bu oldu. Olaya Türkiye olarak bakmayın, BOP olarak bakın. Şu anda PKK denen terör örgütü aslında ne kürt halkını düşünüyor nede alevileri... Bu örgütün temsilcisi olan DTP de insan hakları ayağına yatıyor. Geçmişte kürt halkına birkaç haksızlık olduğu doğrudur ama olayların bu kadar büyümesinin sebebi dama dramatize edilmiş olmasıdır (Doğuda 68 çocuk yapan kadın "devlet bize bakmıyor" diyor, vallahi bana da bakmıyor biliyormusun ...). Basında sağolsun yandaşlığın amına koyuyor. Ayrıca size söylüyorum: Yollara mayın döşeyen bir adamın yol haritasına nasıl güvenirsiniz :) gelelim BOP açısına:
-Afganistan Amerikanın Orta Doğu karakoludur. Amaç: Orta Doğunun Kara Kontrolü
-Belucistan İsrailin karakolu olan bir limanlar bölgesidir. Amaç: Ortadoğunun Deniz yollarının Kontrolü
Bunlar bir farklı birde aynı noktaları vardır. Aynı nokta: 2 side özgürlüktü, insan haklarıydı gibi bahaneler ile kontrol altına alınmıştır. Farklı nokta: Belucistan bölünme ile kurulmuştur.
Bunlara + olarak.
-Kurdistan Amerikanın (Dolayısıyla İsrailin) Yine bir karakolu olacak. Amaç: Orta doğunun kontrolünü iyice ele geçirmek ve Bu bölgedeki petrole sahip olmak.
Hiçbir konuda dogmayı,önyargıyı ve provakasynu sevmem. Bu konuda da yapmayı sevmiyorum fakat bu bir gereklilik, herkesin sahip olması gerektiği. Açılım tek amacı bölünmedir. Bir açılım olmadanda sorun gayet çözülebilir...
Ayrıca TSK operasyon yapmasın terör faaliyeti bile durabilir diyorlar DTP bazı millet"vekilleri". Bu tamamen PKK nın güç kazanması için uydurulan bir oyundur. Güç kazandıkları an ateşkesi bozup yine kan dökeceklerdir buna eminim.Kürdü ermeniyi kadını erkeği geç hepimiz insanız fakat bu topluluk insani ve doğal değerleri tehtid ediyor. Canlı Canlı yakarım bütün açılımcıları. Yok böyle birşey !! Adam akıllı olun, hak verdiğiniz kişilerin, şehit annelerini öpen kişiler kimmiş bir araştırın, götünüz rahatta tabi, bir tane şehit tanıdığınız yok o yüzden "humanizm" mavralarını sallamak kolay. Bu konuda dikta edin, sert olun, onyargınızı sonuna kadar koruyun...
