Cumhuriyetin İlanından Önceki İstanbul Fotoğrafları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    arkadaşlar nette gezinirken istanbulun en eski fotoğraflarını gördüm sizinle de paylaşmak istedim buyrun


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    O devirde internetsiz nasıl yaşıyorlarmış ya hayret :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dikdatoraa
    dikdatoraa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    ordaki deniz fotosunun da istanbula ait olduğuna emin misin arkadaşım eğer öyleyse eskiden ne kadar soğuk oluyormuş yav öle


    yenilmenin acısını yaşamadan kazanmanın zevkine hiç bir zaman varamazsınız... mağlubiyet son derece motive edicidir dibe vurduğunuzda en tepeden başka gidecek yeriniz kalmaz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    dikdatoraa bunu yazdı:
    -----------------------------

    ordaki deniz fotosunun da istanbula ait olduğuna emin misin arkadaşım eğer öyleyse eskiden ne kadar soğuk oluyormuş yav öle


    -----------------------------
    evet hocam istanbula ait aynısını büyükşehir belediyesinin taksimdeki fotoğraf müzesinde de görebilirsin

    ee biz küçükken internet mi vardı ? :D ya da dedemlerin veya babamların zamanında varmıydı :D

    onlar nası durduysa ecdadımız da öyle durmuş işte :l


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    roccocan
    roccocan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    dikdatoraa bunu yazdı:
    -----------------------------

    ordaki deniz fotosunun da istanbula ait olduğuna emin misin arkadaşım eğer öyleyse eskiden ne kadar soğuk oluyormuş yav öle


    -----------------------------
    evet orası ist boğazı yıl 1954 istanbul o sene çok soüuk bi yıl geçirmiş boğaz  donmamış ama tuna  neğrinden kopup gelen buzul parçaları boğazı kaplamış ve anlatıldığına  göre boğazı yürüyerek geçebilmiş insanlar..

    İstanbul ve insanlar ne kadar sade herşey doğal ve sıcak otomobil yok gürültü yok kirli hava  yok gasp yok kapkaç yok... 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jannissary
    jannissary's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    güzel resimlermiş şu el birliğyle taşıdıkları şey ne acep

    15-17 yaşları arasında ham bünyeli,cahil,karanlık beyinler tarafından yetişmiş geleceğin statükocu elitleriyle bayağı ve gereksiz tartışmalardan sıkıldığımdan dolayı artık siyasi tartışmalarda boy göstermeyeceğim. o konulara yazanlara dışardan bakıp cahilliklerini nasıl kustuklarını son derece iyi görebiliyorum.size kolay gelsin. isteyen herkes üstüne alınabilir. gocunduysanız pm atabilirsiniz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    ne olduğunu ben de tam olarak bilmiyorum ilgimi çektiği için yayınladım bu resimleri

    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TncY
    TncY's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    tahribar olmasa işimiz kötü internet olmasını istiyom çünkü bir tek takıldığım site bura tahribatta olmasa salla gitsin bence istanbul eskiden daha süper duruyo şimdi haliyle karşılaştırırsak nüfus bakımında trafik bakımından teknoloji türkiyede zaten fazla yok:D

    MEVZU-U VATANSA GERİSİ TEFERRUATTIR ! SaBRıM SeLaMeTiMSe iNTiKaMıM FeLaKeTiMDiR ! <br>
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rutin
    rutin's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek
    Çoğunu ilk defa gördüm sağolasın

    I brust into Tears!...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    genctit
    genctit's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek

    jannissary bunu yazdı:
    -----------------------------
    güzel resimlermiş şu el birliğyle taşıdıkları şey ne acep
    -----------------------------

    resimden çözebildiğim kadarı ile onlar tulumbacılar (itfaiye ) olabilir


    kendisini besleyen eli ısıran köpek,gün gelir o elden kurşun yer.
Toplam Hit: 5842 Toplam Mesaj: 16