folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Cyberoam ( Cr25ing ) Firewall A Modem Router Bağlama - Yardım



Cyberoam ( Cr25ing ) Firewall A Modem Router Bağlama - Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyP-X
    HyP-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek
    underzero bunu yazdı

    bridge moda aldigin modem i cyberoam in B portuna (WAN) baglayacaksin,

    elinde mutlaka switch olmasi gerekiyor bu switch i cyberoam in A portuna gireceksin,

    wireless ap e ayni gruptan bir ip ata (orn; cyberoam 192.168.1.1 ise wireless a 192.168.1.2 ver) ve ap i switch e bagla

    sen kendi bilgisayarinida switche bagla bu sekilde erisebilirsin

    Modem evet hocam zorunlu olarak bridge modda bağlı B portuna.

    A portunda 8li switch de mevcut. Hatta nedendir bilmiyorum 8li switchin portlarından biri başka bir tane daha 8li switche bağlı.

    Yani direk bir pcyi C veya D portuna bağlayarak da çıkış sağlayabiliyorum. Neden diğer switchi bu portlardan birine değil de özellikle 

    A portuna bağlı olan switchden çıkış almış, onu da bilmiyorum.

    Zaten halihazırda bu switchlerden çıkış sağlıyoruz. Yani o da tamam.

     

    Şimdi sorun burada. Benim yaptığım olay şu.  Apyi (wan portunu ), çıkış sağlayabildiğim için, bir de boş oldukları için :) C veya D portuna

    takıyorum. Apnin  yani  td-w8968 in arayüzüne,  gerekli ayarlarını yapmak için girmeye çalıştığımda giremiyorum. Aynı zamanda şu durumda

    firewallın da arayüzüne giremiyorum. Kilitli bi durum tabiri caizse.

    Peki hocam sen yanlış anladıysam düzeltiver şimdi illa da ap ye ayar yapabilmem için switchlerden birine mi bağlamam gerekiyor?


    .. you only have you ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    HyP-X bunu yazdı
    underzero bunu yazdı

    bridge moda aldigin modem i cyberoam in B portuna (WAN) baglayacaksin,

    elinde mutlaka switch olmasi gerekiyor bu switch i cyberoam in A portuna gireceksin,

    wireless ap e ayni gruptan bir ip ata (orn; cyberoam 192.168.1.1 ise wireless a 192.168.1.2 ver) ve ap i switch e bagla

    sen kendi bilgisayarinida switche bagla bu sekilde erisebilirsin

    Modem evet hocam zorunlu olarak bridge modda bağlı B portuna.

    A portunda 8li switch de mevcut. Hatta nedendir bilmiyorum 8li switchin portlarından biri başka bir tane daha 8li switche bağlı.

    Yani direk bir pcyi C veya D portuna bağlayarak da çıkış sağlayabiliyorum. Neden diğer switchi bu portlardan birine değil de özellikle 

    A portuna bağlı olan switchden çıkış almış, onu da bilmiyorum.

    Zaten halihazırda bu switchlerden çıkış sağlıyoruz. Yani o da tamam.

     

    Şimdi sorun burada. Benim yaptığım olay şu.  Apyi (wan portunu ), çıkış sağlayabildiğim için, bir de boş oldukları için :) C veya D portuna

    takıyorum. Apnin  yani  td-w8968 in arayüzüne,  gerekli ayarlarını yapmak için girmeye çalıştığımda giremiyorum. Aynı zamanda şu durumda

    firewallın da arayüzüne giremiyorum. Kilitli bi durum tabiri caizse.

    Peki hocam sen yanlış anladıysam düzeltiver şimdi illa da ap ye ayar yapabilmem için switchlerden birine mi bağlamam gerekiyor?

    peki hocam,

    td-w8968 bağladığın porta ip verdinmi?

    td-w8968 arayüzünden ip verdinmi ?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    ap'i switch e baglayacaksin o sekilde girebilirsin ap ye

    fakat ap nin ip si firewall dan farkli olmak zorunda ancak o sekilde girebilirsin ap nin arayuzune


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyP-X
    HyP-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı

    peki hocam,

    td-w8968 bağladığın porta ip verdinmi?

    td-w8968 arayüzünden ip verdinmi ?

    Evet hocam, td-w8968 i bağladığım cyberoamdaki  D portunun zaten nete çıkışı var. İpsi 192.168.2.1 

    td-w8968 in arayüze de ulaşabilirsem aynı gruptan bir ip vericem de ulaşamıyorum.


    .. you only have you ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyP-X
    HyP-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek
    underzero bunu yazdı

    ap'i switch e baglayacaksin o sekilde girebilirsin ap ye

    fakat ap nin ip si firewall dan farkli olmak zorunda ancak o sekilde girebilirsin ap nin arayuzune

    Bir de böyle deniyorum


    .. you only have you ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    HyP-X bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı

    peki hocam,

    td-w8968 bağladığın porta ip verdinmi?

    td-w8968 arayüzünden ip verdinmi ?

    Evet hocam, td-w8968 i bağladığım cyberoamdaki  D portunun zaten nete çıkışı var. İpsi 192.168.2.1 

    td-w8968 in arayüze de ulaşabilirsem aynı gruptan bir ip vericem de ulaşamıyorum.

    Hocam once cihaza 192.168.2.1 ip i ver.

    Sonra firewall cihazina tak.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    HyP-X bunu yazdı
    underzero bunu yazdı

    ap'i switch e baglayacaksin o sekilde girebilirsin ap ye

    fakat ap nin ip si firewall dan farkli olmak zorunda ancak o sekilde girebilirsin ap nin arayuzune

    Bir de böyle deniyorum

    farkli ip derken

    firewall 192.168.2.1

    ise

    ap 192.168.2.2 yap mesela


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyP-X
    HyP-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    HolyCat hocam, evet ilk önce pcye bağlayıp ip vericem. Firewall ın D portunun ip si 192.168.2.1 olduğundan farklı bi ip vermem gerekiyor galiba.

    Underzero hocam, bizim cihaz modem router olduğu için mi problem oluyor acaba?


    .. you only have you ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    HyP-X bunu yazdı

    HolyCat hocam, evet ilk önce pcye bağlayıp ip vericem. Firewall ın D portunun ip si 192.168.2.1 olduğundan farklı bi ip vermem gerekiyor galiba.

    Underzero hocam, bizim cihaz modem router olduğu için mi problem oluyor acaba?

    Hocam ayar oldum.  

    Istanbulda isen gelip yapayim :)

    Firewall cihazlarina ayri ilgim var.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    o farketmez.

    sen dedigim sekilde baglasana aga,

    sen niye diger portlara birsey baglama ihtiyaci duyuyorsun ki :S

    A portuna switch i baglayacaksin

    B portuna bridge moda aldigin adsl modemi baglayacaksin

    ap yi ve bilgisayarlari switch e baglayacaksin.

    ama once ap yi konfigre et ve firewall dan ve modem den farkli bir ip ver


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
Toplam Hit: 5713 Toplam Mesaj: 30