Cyberpunk 2077

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Oyundaki NPC'lerin yapay zekası yok. Silahı üstlerine tutunca tepkileri yok. Bundan 10 sene önce çıkan oyunlarda bile NPC'lerin üstüne silah tutunca korkup kaçıyorlardı. Sokaklarda insanlar var ama boş insanlar. Öylesine kalabalık olsun diye kondukları belli. Oyunda yaşayan bir şehir havası yok. Oyun olduğunu çok hissetiriyor.

    Ayrıca arkanızı dönünce birden bire polislerin ışınlanması ise aşırı saçma.

    https://www.youtube.com/watch?v=XSUpJiwiVcM

    Bir tek Türkçe çeviri güzel olmuş. Tam bir uyuşturucu bağımlısı keko mesajı :

    mkyb tarafından 11/Ara/20 18:11 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    red dead redemption 2 de insanların yanında silaha dokunmaya tırsardık. Rdr 2 7-8 yıllık ps4 de o kadar detay animasyon ve grafikle nasıl çalışıyor. Bunların üzerine cyberpunka bakıyorum komedi. İlk witcher oyunundan beri bu adamları severim çoğu kişi 3.oyunla birlikte tanıdı ben uzun süredir biliyorum bu firmayı ama beni bile şaşırttılar. Oyunu alıp oynayamayan binlerce insan var oyunu bug lı çıkarırsın zaten buna yapabileceğin birşey yok mükemmel çıkmıyor hiçbir oyun ama oyunu oynatmayacak buglar da olmaz. Oyunu açamayanlarlar direk hata alanlar mı dersin karakter yarattıktan sonra hata alıp orayı geçemeyenler mi, ilk görevden sonra oyunu kapanıp geçemeyenler mi her türlü hata var oyunda. Oyunu erteliyorlar diye bir kesim atıp tutuyordu ama bu oyunun daha çok ertelenmeye ihtiyacı varmış. Milleti susturmak için çıkardılar oyunu şimdi adamları seven oyunu sabırla bekleyenleri de çıldırttılar daha büyük kesim bağırıp çağırıyor.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GuArDiAn55
    GuArDiAn55's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2015
    Erkek

    v1.04 taze taze çıktı. Magnet linki ile torrentten indirebilirsiniz.

    magnet:?xt=urn:btih:7D8D1021A638919401EBC471EC68E64B759AE03C&dn=Cyberpunk+2077+v1.04+%28GOG%29&tr=http%3A%2F%2Ftr.ysagin.top%3A2710%2F002d757ee5e8e80516c95e2511cf1192%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Fretracker.local%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.zer0day.to%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.leechers-paradise.org%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fcoppersurfer.tk%3A6969%2Fannounce 

    gtx 1050ti laptop ile arkadaşım low ayarlarda hafif donmalar ile oynuyormuş. orjinal onunki. oyunu satın aldı. bende de gtx 1050ti laptop mevcut. artık kaç sene sonra masaüstü sistem alıp oynarım allah bilir. şu oyunu oynamak lüks sayılıyor geldiğimiz vaziyete kafam girsin. şu fotoyu da koymak istiyorum; LAN ADAMLAR 450 BİRİM PARAYA GTX 1650 LAPTOP ALABİLİYOR. 450 liraya 15 yıllık pentium işlemcili laptopu zor verirler. onunda pili ölüdür. adaptörü sorunludur.

     


    HACKEROKAN!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Steam fiyatı düşerse alıp Geforce Now üstünden oynayıp geçerim. Şu Geforce Now'da oyun desteği artsa bizim gibi fakir ülkeler için şahane olacak. Aylık 50 liraya full grafikte oyun oynabiliyorum sayelerinde. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    RaAmLis bunu yazdı

    red dead redemption 2 de insanların yanında silaha dokunmaya tırsardık. Rdr 2 7-8 yıllık ps4 de o kadar detay animasyon ve grafikle nasıl çalışıyor. Bunların üzerine cyberpunka bakıyorum komedi. İlk witcher oyunundan beri bu adamları severim çoğu kişi 3.oyunla birlikte tanıdı ben uzun süredir biliyorum bu firmayı ama beni bile şaşırttılar. Oyunu alıp oynayamayan binlerce insan var oyunu bug lı çıkarırsın zaten buna yapabileceğin birşey yok mükemmel çıkmıyor hiçbir oyun ama oyunu oynatmayacak buglar da olmaz. Oyunu açamayanlarlar direk hata alanlar mı dersin karakter yarattıktan sonra hata alıp orayı geçemeyenler mi, ilk görevden sonra oyunu kapanıp geçemeyenler mi her türlü hata var oyunda. Oyunu erteliyorlar diye bir kesim atıp tutuyordu ama bu oyunun daha çok ertelenmeye ihtiyacı varmış. Milleti susturmak için çıkardılar oyunu şimdi adamları seven oyunu sabırla bekleyenleri de çıldırttılar daha büyük kesim bağırıp çağırıyor.

    https://pbs.twimg.com/media/ESmDFM2X0AEjndp?format=jpg&name=large

    düşünsene hiçbir yeteneğin yok ama memen var diye iş buluyorsun 

    bu oyunu 15 yıl erteleselerde sonuç değişmeyecekti

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hypnot1c
    hypnot1c's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2008
    Erkek
    KAAMOS bunu yazdı
    RaAmLis bunu yazdı

    red dead redemption 2 de insanların yanında silaha dokunmaya tırsardık. Rdr 2 7-8 yıllık ps4 de o kadar detay animasyon ve grafikle nasıl çalışıyor. Bunların üzerine cyberpunka bakıyorum komedi. İlk witcher oyunundan beri bu adamları severim çoğu kişi 3.oyunla birlikte tanıdı ben uzun süredir biliyorum bu firmayı ama beni bile şaşırttılar. Oyunu alıp oynayamayan binlerce insan var oyunu bug lı çıkarırsın zaten buna yapabileceğin birşey yok mükemmel çıkmıyor hiçbir oyun ama oyunu oynatmayacak buglar da olmaz. Oyunu açamayanlarlar direk hata alanlar mı dersin karakter yarattıktan sonra hata alıp orayı geçemeyenler mi, ilk görevden sonra oyunu kapanıp geçemeyenler mi her türlü hata var oyunda. Oyunu erteliyorlar diye bir kesim atıp tutuyordu ama bu oyunun daha çok ertelenmeye ihtiyacı varmış. Milleti susturmak için çıkardılar oyunu şimdi adamları seven oyunu sabırla bekleyenleri de çıldırttılar daha büyük kesim bağırıp çağırıyor.

    https://pbs.twimg.com/media/ESmDFM2X0AEjndp?format=jpg&name=large

    düşünsene hiçbir yeteneğin yok ama memen var diye iş buluyorsun 

    bu oyunu 15 yıl erteleselerde sonuç değişmeyecekti

    Resimdekileri modelleyip oyuna mı entegre etmişler ? sanki resimdeki bazı yüzleri anımsar gibi oldum.


    Nerde o eski minecraftçılar. Unutulmadın X3uqM4 - Tahribatın yanlışlıkla banlanmış en bahtsız müridi. Böyle bir şans nasıl olabilir ? Banlanmış bir üyenin login olmaya çalıştığındaki IP sini sen kalk 1 gün sonra tahribata girerken nasıl denk geldiyse onun IP siyle gir. Bunu bir admin görsün fark etsin ve AB ban ı al şaka gibi :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    banneduser
    banneduser's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2013
    Erkek

    Hikayesi dışında o kadar ilgi çeken oyunu tamamen üstüne inşaa ettikleri bir mekaniği yok bence. Hack desen watch dogs açık dünya desen gta vice city. Hikaye güzel ama

     

    banneduser tarafından 12/Ara/20 13:41 tarihinde düzenlenmiştir

    ride or die..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WarHead
    WarHead's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2003
    Erkek

    Hem kotama hemde zamanıma yazık. 


    Emekli
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    büyük topa girdiler ama ellerinde patladı. Oyun senaryo vs olarak aşırı iyi ve geniş ama optimizasyon harbi yarak gibi


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    hypnot1c bunu yazdı
    KAAMOS bunu yazdı
    RaAmLis bunu yazdı

    red dead redemption 2 de insanların yanında silaha dokunmaya tırsardık. Rdr 2 7-8 yıllık ps4 de o kadar detay animasyon ve grafikle nasıl çalışıyor. Bunların üzerine cyberpunka bakıyorum komedi. İlk witcher oyunundan beri bu adamları severim çoğu kişi 3.oyunla birlikte tanıdı ben uzun süredir biliyorum bu firmayı ama beni bile şaşırttılar. Oyunu alıp oynayamayan binlerce insan var oyunu bug lı çıkarırsın zaten buna yapabileceğin birşey yok mükemmel çıkmıyor hiçbir oyun ama oyunu oynatmayacak buglar da olmaz. Oyunu açamayanlarlar direk hata alanlar mı dersin karakter yarattıktan sonra hata alıp orayı geçemeyenler mi, ilk görevden sonra oyunu kapanıp geçemeyenler mi her türlü hata var oyunda. Oyunu erteliyorlar diye bir kesim atıp tutuyordu ama bu oyunun daha çok ertelenmeye ihtiyacı varmış. Milleti susturmak için çıkardılar oyunu şimdi adamları seven oyunu sabırla bekleyenleri de çıldırttılar daha büyük kesim bağırıp çağırıyor.

    https://pbs.twimg.com/media/ESmDFM2X0AEjndp?format=jpg&name=large

    düşünsene hiçbir yeteneğin yok ama memen var diye iş buluyorsun 

    bu oyunu 15 yıl erteleselerde sonuç değişmeyecekti

    Resimdekileri modelleyip oyuna mı entegre etmişler ? sanki resimdeki bazı yüzleri anımsar gibi oldum.

    olabilir witcher 3 de keira metzi trans oyun geliştiricerinden birini model olarak almıştı

    cyberpunkda da bütün olayı oyun geliştiricileriyle sikişmek olan alanah pearce isimli oyun gazetecisi'nin bile NPC'si var, kendilerinide oyuna koymuş olma ihitmalleri yüksek

    ayrıca o resimdeki kadınların %99'u ecnebinin "diversity" dediği şey için orda

     

Toplam Hit: 10739 Toplam Mesaj: 52
cyberpunk cyberpunk 2077