Cyberpunk 2077
-
Oyundaki NPC'lerin yapay zekası yok. Silahı üstlerine tutunca tepkileri yok. Bundan 10 sene önce çıkan oyunlarda bile NPC'lerin üstüne silah tutunca korkup kaçıyorlardı. Sokaklarda insanlar var ama boş insanlar. Öylesine kalabalık olsun diye kondukları belli. Oyunda yaşayan bir şehir havası yok. Oyun olduğunu çok hissetiriyor.
Ayrıca arkanızı dönünce birden bire polislerin ışınlanması ise aşırı saçma.
https://www.youtube.com/watch?v=XSUpJiwiVcM
Bir tek Türkçe çeviri güzel olmuş. Tam bir uyuşturucu bağımlısı keko mesajı :
mkyb tarafından 11/Ara/20 18:11 tarihinde düzenlenmiştir
-
red dead redemption 2 de insanların yanında silaha dokunmaya tırsardık. Rdr 2 7-8 yıllık ps4 de o kadar detay animasyon ve grafikle nasıl çalışıyor. Bunların üzerine cyberpunka bakıyorum komedi. İlk witcher oyunundan beri bu adamları severim çoğu kişi 3.oyunla birlikte tanıdı ben uzun süredir biliyorum bu firmayı ama beni bile şaşırttılar. Oyunu alıp oynayamayan binlerce insan var oyunu bug lı çıkarırsın zaten buna yapabileceğin birşey yok mükemmel çıkmıyor hiçbir oyun ama oyunu oynatmayacak buglar da olmaz. Oyunu açamayanlarlar direk hata alanlar mı dersin karakter yarattıktan sonra hata alıp orayı geçemeyenler mi, ilk görevden sonra oyunu kapanıp geçemeyenler mi her türlü hata var oyunda. Oyunu erteliyorlar diye bir kesim atıp tutuyordu ama bu oyunun daha çok ertelenmeye ihtiyacı varmış. Milleti susturmak için çıkardılar oyunu şimdi adamları seven oyunu sabırla bekleyenleri de çıldırttılar daha büyük kesim bağırıp çağırıyor.
-
v1.04 taze taze çıktı. Magnet linki ile torrentten indirebilirsiniz.
magnet:?xt=urn:btih:7D8D1021A638919401EBC471EC68E64B759AE03C&dn=Cyberpunk+2077+v1.04+%28GOG%29&tr=http%3A%2F%2Ftr.ysagin.top%3A2710%2F002d757ee5e8e80516c95e2511cf1192%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Fretracker.local%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.zer0day.to%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.leechers-paradise.org%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fcoppersurfer.tk%3A6969%2Fannounce
gtx 1050ti laptop ile arkadaşım low ayarlarda hafif donmalar ile oynuyormuş. orjinal onunki. oyunu satın aldı. bende de gtx 1050ti laptop mevcut. artık kaç sene sonra masaüstü sistem alıp oynarım allah bilir. şu oyunu oynamak lüks sayılıyor geldiğimiz vaziyete kafam girsin. şu fotoyu da koymak istiyorum; LAN ADAMLAR 450 BİRİM PARAYA GTX 1650 LAPTOP ALABİLİYOR. 450 liraya 15 yıllık pentium işlemcili laptopu zor verirler. onunda pili ölüdür. adaptörü sorunludur.

-
Steam fiyatı düşerse alıp Geforce Now üstünden oynayıp geçerim. Şu Geforce Now'da oyun desteği artsa bizim gibi fakir ülkeler için şahane olacak. Aylık 50 liraya full grafikte oyun oynabiliyorum sayelerinde.
-
RaAmLis bunu yazdı
red dead redemption 2 de insanların yanında silaha dokunmaya tırsardık. Rdr 2 7-8 yıllık ps4 de o kadar detay animasyon ve grafikle nasıl çalışıyor. Bunların üzerine cyberpunka bakıyorum komedi. İlk witcher oyunundan beri bu adamları severim çoğu kişi 3.oyunla birlikte tanıdı ben uzun süredir biliyorum bu firmayı ama beni bile şaşırttılar. Oyunu alıp oynayamayan binlerce insan var oyunu bug lı çıkarırsın zaten buna yapabileceğin birşey yok mükemmel çıkmıyor hiçbir oyun ama oyunu oynatmayacak buglar da olmaz. Oyunu açamayanlarlar direk hata alanlar mı dersin karakter yarattıktan sonra hata alıp orayı geçemeyenler mi, ilk görevden sonra oyunu kapanıp geçemeyenler mi her türlü hata var oyunda. Oyunu erteliyorlar diye bir kesim atıp tutuyordu ama bu oyunun daha çok ertelenmeye ihtiyacı varmış. Milleti susturmak için çıkardılar oyunu şimdi adamları seven oyunu sabırla bekleyenleri de çıldırttılar daha büyük kesim bağırıp çağırıyor.
https://pbs.twimg.com/media/ESmDFM2X0AEjndp?format=jpg&name=large
düşünsene hiçbir yeteneğin yok ama memen var diye iş buluyorsun
bu oyunu 15 yıl erteleselerde sonuç değişmeyecekti
-
KAAMOS bunu yazdıRaAmLis bunu yazdı
red dead redemption 2 de insanların yanında silaha dokunmaya tırsardık. Rdr 2 7-8 yıllık ps4 de o kadar detay animasyon ve grafikle nasıl çalışıyor. Bunların üzerine cyberpunka bakıyorum komedi. İlk witcher oyunundan beri bu adamları severim çoğu kişi 3.oyunla birlikte tanıdı ben uzun süredir biliyorum bu firmayı ama beni bile şaşırttılar. Oyunu alıp oynayamayan binlerce insan var oyunu bug lı çıkarırsın zaten buna yapabileceğin birşey yok mükemmel çıkmıyor hiçbir oyun ama oyunu oynatmayacak buglar da olmaz. Oyunu açamayanlarlar direk hata alanlar mı dersin karakter yarattıktan sonra hata alıp orayı geçemeyenler mi, ilk görevden sonra oyunu kapanıp geçemeyenler mi her türlü hata var oyunda. Oyunu erteliyorlar diye bir kesim atıp tutuyordu ama bu oyunun daha çok ertelenmeye ihtiyacı varmış. Milleti susturmak için çıkardılar oyunu şimdi adamları seven oyunu sabırla bekleyenleri de çıldırttılar daha büyük kesim bağırıp çağırıyor.
https://pbs.twimg.com/media/ESmDFM2X0AEjndp?format=jpg&name=large
düşünsene hiçbir yeteneğin yok ama memen var diye iş buluyorsun
bu oyunu 15 yıl erteleselerde sonuç değişmeyecekti
Resimdekileri modelleyip oyuna mı entegre etmişler ? sanki resimdeki bazı yüzleri anımsar gibi oldum.
-
Hikayesi dışında o kadar ilgi çeken oyunu tamamen üstüne inşaa ettikleri bir mekaniği yok bence. Hack desen watch dogs açık dünya desen gta vice city. Hikaye güzel ama
banneduser tarafından 12/Ara/20 13:41 tarihinde düzenlenmiştir -
Hem kotama hemde zamanıma yazık.
-
büyük topa girdiler ama ellerinde patladı. Oyun senaryo vs olarak aşırı iyi ve geniş ama optimizasyon harbi yarak gibi
-
hypnot1c bunu yazdıKAAMOS bunu yazdıRaAmLis bunu yazdı
red dead redemption 2 de insanların yanında silaha dokunmaya tırsardık. Rdr 2 7-8 yıllık ps4 de o kadar detay animasyon ve grafikle nasıl çalışıyor. Bunların üzerine cyberpunka bakıyorum komedi. İlk witcher oyunundan beri bu adamları severim çoğu kişi 3.oyunla birlikte tanıdı ben uzun süredir biliyorum bu firmayı ama beni bile şaşırttılar. Oyunu alıp oynayamayan binlerce insan var oyunu bug lı çıkarırsın zaten buna yapabileceğin birşey yok mükemmel çıkmıyor hiçbir oyun ama oyunu oynatmayacak buglar da olmaz. Oyunu açamayanlarlar direk hata alanlar mı dersin karakter yarattıktan sonra hata alıp orayı geçemeyenler mi, ilk görevden sonra oyunu kapanıp geçemeyenler mi her türlü hata var oyunda. Oyunu erteliyorlar diye bir kesim atıp tutuyordu ama bu oyunun daha çok ertelenmeye ihtiyacı varmış. Milleti susturmak için çıkardılar oyunu şimdi adamları seven oyunu sabırla bekleyenleri de çıldırttılar daha büyük kesim bağırıp çağırıyor.
https://pbs.twimg.com/media/ESmDFM2X0AEjndp?format=jpg&name=large
düşünsene hiçbir yeteneğin yok ama memen var diye iş buluyorsun
bu oyunu 15 yıl erteleselerde sonuç değişmeyecekti
Resimdekileri modelleyip oyuna mı entegre etmişler ? sanki resimdeki bazı yüzleri anımsar gibi oldum.
olabilir witcher 3 de keira metzi trans oyun geliştiricerinden birini model olarak almıştı
cyberpunkda da bütün olayı oyun geliştiricileriyle sikişmek olan alanah pearce isimli oyun gazetecisi'nin bile NPC'si var, kendilerinide oyuna koymuş olma ihitmalleri yüksek
ayrıca o resimdeki kadınların %99'u ecnebinin "diversity" dediği şey için orda
