D-Smart - Digiturk - Superonline
-
Absolut bunu yazdıtR0jaN bunu yazdıAbsolut bunu yazdıtR0jaN bunu yazdı
Ben bu internetin yavaşlığından dolayı küfür etmekten artık ciğerim soldu, verdikleri zaten alt tarafı 8mbit(DSL) amk onu bile tam yapamıyorlar kafayı yicem.
Şimdi aklıma şöyle bir şey geldi, evde salonda ki tv'de ingiltere de ki futbol maçları ve HD kanallar için digitürk var, kendi odam da ise ispanya ligi maçları ve HD kanallar için d-smart var. Digitürk taahhüt'ü 1 ay sonra bitiyor. Şuan kullanmış olduğum lanet olası superonline taahhüt'ü de bitti. Digitürk ve interneti alsam mı diye düşünüyorum acaba nasıl kullanan var mı problem yaşayan var mı ? Ve bir de bu amk şeylerinin kotasız olanı yok mu ? Yapmak istediğim lig tv kanalları ve hd kanallar yine duracak birde ekstra internet olacak. Digitürk sitesinden baktım fiyatlara filan da sizce Digitürk ve interneti birleştirmem gerekir mi ? Bütün işim internet üzerinden o yüzden problem yaşamak istemiyorum. Kullanan varsa biraz bilgilendirir ise iyi olur.
cok ararsin sen buralarin netini 10 kurusu sinirsiz 100mgbitleri :D:D
Ya amk sorma kafayı yiyorum lanet olsun böyle ülkeye vallaha billaha herşeyi ile beni delirtiyorlar. İnternetten adam gibi hiç bir şey yapamıyorum, yaptırmıyorlar bir türlü.
Şu elektrik internet hakkında bilgisi olan var mı ? Değişik bir şeydi apartmana gelip server kuruyorlar vs vs gibi bir şeyler vardı.
gel ufak bi ofis tutalim sana bu tarafda serverlari falan kurariz isletiriz :D:D calisma izni cikartim sana takilak sahil kenarinda :D :D
Olm git ayarla bir şeyler çalışma izni çıkart bana, yoksa bu memlekette katil olucam ya ulan hergün müşteri hizmetlerini aramaktan bıktım artık. Onlarında suçu yok boşu boşuna onlara parlıyorum. Amk bu superonline'ın hepsi aynı bok
-
Ya amk sorma kafayı yiyorum lanet olsun böyle ülkeye vallaha billaha herşeyi ile beni delirtiyorlar. İnternetten adam gibi hiç bir şey yapamıyorum, yaptırmıyorlar bir türlü.
Şu elektrik internet hakkında bilgisi olan var mı ? Değişik bir şeydi apartmana gelip server kuruyorlar vs vs gibi bir şeyler vardı.
Ne kadar basit lanet ediyorsun yaşadığın ülkeye. Forumda baya da yapılıyor bu. İnternet yüzünden ve diğer havadan konular yüzünden vatanına lanet adamın bu ülkenin havasında bile hakkının olmadığını düşünüyorum.
-Oğlum bizim zamanımızda buraların hali kötüydü sıkıntıları ne oldu şimdi işe yaradı mı yapılanlar?
- İşe yaradı dede. Sizler öldünüz, ülke kurtuldu ama en ufak meselede bile ülkesine vatanına lanet eden insanlar türedi.
-
seadog bunu yazdı
Ya amk sorma kafayı yiyorum lanet olsun böyle ülkeye vallaha billaha herşeyi ile beni delirtiyorlar. İnternetten adam gibi hiç bir şey yapamıyorum, yaptırmıyorlar bir türlü.
Şu elektrik internet hakkında bilgisi olan var mı ? Değişik bir şeydi apartmana gelip server kuruyorlar vs vs gibi bir şeyler vardı.
Ne kadar basit lanet ediyorsun yaşadığın ülkeye. Forumda baya da yapılıyor bu. İnternet yüzünden ve diğer havadan konular yüzünden vatanına lanet adamın bu ülkenin havasında bile hakkının olmadığını düşünüyorum.
-Oğlum bizim zamanımızda buraların hali kötüydü sıkıntıları ne oldu şimdi işe yaradı mı yapılanlar?
- İşe yaradı dede. Sizler öldünüz, ülke kurtuldu ama en ufak meselede bile ülkesine vatanına lanet eden insanlar türedi.
Lanet etmeyeceğim için bana bir sebep gösterir misin ? Ben sadece internet yüzünden mi lanet ediyorum, evet herşey yüzünden lanet ediyorum. Burada konuyu siyasi olarak veya vatani sevdaya çevirmezsen sevinirim. Neyse şimdi bir kaç bir şeyler yazardım da banlanırım o yüzden yazmıyorum. Devam...
-
hahahaha lan o kadar sövdüm, superonline fiber geldi amk ahahahahah çok mutluyum :))
-
solstice bunu yazdı
Türkiyede heralde şuanda kötüye giden en önemli konulardan biri internet. Bu ne böle ttneti superonline ı hepsi birbirinden beter hale geldi. İşin garibi bi geliştirmede yapmıyorlar. Resmen devlet işine döndü herşey çok ağır ilerliyor. Altyapı dersen ne uydunet nede fiber hala yerinde sayıyor. Belirli bölgelere verilmiş bir altyapı var o kadar. biz hala bekliyoruz bir değişim olacak diye. Ciddi anlamda sıkıntı var. üstüne gerçekten zeka,kültür ve düşünce yapıları çok farklı olan insanların koydukları internet yasakları var.
Kısacası sabahtan beri 190 mb lik bir videoyu daha yeni yükledim. hiç bir iyi dileğim yok amk. müşteri hizmetlerine koymuşlar ikitane nazik kişilik. millet arıo bagrıo çagrıo rahatlayıp kapıyo. bu müşteri hizmetlerinde de bir yıldır hep aynı kelime ayarlarınızı güncelliyoruz yemezse arıza kaydı bıraktık sizi arayacaklar. çözüm gerçekten sıfıra indi. ne aramak geliyo artık içimden ne de baska bişi. tükettiler herşeyi. Ama gerçekten bir helallik kavramı varsa helal etmeyeceğim tek sektör internet sağlayacılarıdır. hiç bir etik yanları kalmadı ayıp amk.
Bu sikik ülkede telekom'u katmazsak en iyi çalışan sektörlerden biri aslında. Nereden baktığına bağlı.
Altyapısı düzenli mahallelere, sitelere zaten adam gibi hizmet verilebiliyor. Geriye kalanlar neden düzgün hizmet alamıyor?
1-Altyapıyı sikip ruhsatsız kaçak inşaat yapıyorlar. Seçtikleri belediyeler izin veriyor.
2-Yaptıkları binaya 3 kuruş daha fazla harcayıp adam gibi tesisat yapmıyorlar.
3-Seçtikleri belediyelerin taşeron çalışanları sürekli fiberoptik kabloları koparıyor.
4-Seçtikleri hükümet ve belediyeler Türk Telekom dışındaki şirketlere zorluk çıkarıyor, tekel olan TT fiyatları yüksek tuttuğundan ve diğer servis sağlayıcılar zar zor altyapı döşeyebildiğinden vergi hariç fiyatlar yüksek oluyor.
Hakketiğimiz gibi yaşıyoruz.
-
Arkadaşlar D-Smart bayisiyim ve dsmart kullanıcısıyım. İnternetinden memnunum ttnetten daha hızlıdır ve ttnet o hızı düşüremez. Bundan 3 hafta önce bayi toplantısı vardı 2015 de yeni 4 adet kanal geleek ama kanallar hakkında hiçir bilgi vermediler. Ama trde olmayan 4 adet kaal olacak dediler.
