Dalgıçlık İle İlgilenenler
-
Seac Sub ABC Set New Sunsea 156306 alma beyaz gözlükler parlıyor balık malık yanaşmaz.
elimde
1 tane unidive gözlük var şnorkeli yok (1 kere kullandım)
1 tanede cressi reaction pro palet var ( http://www.denizdukkani.com/urun-detay.php?uid=32856 ) 42-43 numara istersen satabilirim.
Gelelim zıpkına yılmaz en dandik marka zıpkını yapar. :D yılmaz yerine 10-15 tl daha verip sniper alsan daha iyi sonuçlar alırdın. Yılmazı kullanırken eldiven kesinlikle kullan. bir müddet sonra yılmaz tüfeklerde tel palamut kırılıyor elleri parçalarsın.
Ben palet, zıpkın ve elbiseyi Cressi kullanıyorum 3 senedir hiç sorun yapamadım. Cressi tavsiye ederim.buhar işide gözlügü yeni aldıgında iyice bulaşık deterjanı ile yıka. suya grmeden öncede tükürükle güzelce ovala camları buhu filan yapmaz. en azından benimki yapmıyor :D
-
Unidive, ve cressi, bunlar iyi markalar orta halli hemde dandik şeyler alırsan, sorun çıkar ilerde, bende zıpkınla uğraşıyorum ama öldürseler yılmaz almam, 90'lık var bendede bir adet.
kaliteli malzemeler almazsan sorun yaşarsın hep. kolay gelsin + istanbuldaysan, istoç'a git derim 2. ada'da istediğin herşeyi bulabilirsin, kara avı deniz avı adına. -
sezoo buharlaşmanın çözümünü vermiş, buharlaşma genelde yeni alınan gözlüklerin camındadaki silikon tabakadan kaynaklanıyor diş macunu yada bulasık deterjanıyla 20-30 kez yıka kurut dalıs esnasında tükrükle yada yosunla gözlüğün iç kısmını cam çerve sil :)) gerisi avlanma taktiktiğine kalıyor balık beklenir balığın peşinde koşulmaz bunu unutma he birde ağırlık kemerleri var onsuz dalmak için çırpınma boşa kendini yorarsın ağırlığına uygun kurşun takmalısın aşırıya kaçma yüzeye çıkmada problem olur bu kez bide zıpkının kalitesiz yılmaz dan bi cacık olmaz hedef tutmuyor. son olarak bu iş tehlikelidir tek başına dalışa gitme vurgun yersin vs Allah muhafaza,
-
senelerdir uğraşıyorum hatta daha 4 gün önce yeni zıpkın aldık. git balıkçılık mağazına 20-30 liralık birşey al işini çok güzel görür
-
Shamanist bunu yazdı:
-----------------------------
senelerdir uğraşıyorum hatta daha 4 gün önce yeni zıpkın aldık. git balıkçılık mağazına 20-30 liralık birşey al işini çok güzel görür
-----------------------------hocam onlar bide komisyon aliyor iyi bir modeli internetten almayı düşünüyorum :/
sezoo bunu yazdı:
-----------------------------
Seac Sub ABC Set New Sunsea 156306 alma beyaz gözlükler parlıyor balık malık yanaşmaz.
elimde
1 tane unidive gözlük var şnorkeli yok (1 kere kullandım)
1 tanede cressi reaction pro palet var ( http://www.denizdukkani.com/urun-detay.php?uid=32856 ) 42-43 numara istersen satabilirim.
Gelelim zıpkına yılmaz en dandik marka zıpkını yapar. :D yılmaz yerine 10-15 tl daha verip sniper alsan daha iyi sonuçlar alırdın. Yılmazı kullanırken eldiven kesinlikle kullan. bir müddet sonra yılmaz tüfeklerde tel palamut kırılıyor elleri parçalarsın.
Ben palet, zıpkın ve elbiseyi Cressi kullanıyorum 3 senedir hiç sorun yapamadım. Cressi tavsiye ederim.buhar işide gözlügü yeni aldıgında iyice bulaşık deterjanı ile yıka. suya grmeden öncede tükürükle güzelce ovala camları buhu filan yapmaz. en azından benimki yapmıyor :D
-----------------------------hocam siyah sözlük almayı düşünüyorum zaten ama almışken set mi alsam diye aklım gidiyor unidive nasil bilirsin ?cressi de çok evülüyor dalgıçlar kullanıyor ondada ürün çeşidi bulamıyorum nette adam gibi satan yok bi pm sallıyorum şimdi -
ben normal paletler ile 1 metre bile aşağı doğru inmeye başlayınc kulaklarım cıldırıyor. Sanki patlayacaklarmış gibi oluyor
Basınç ile alakalı bir durum sanırım ne yapmak gerekir böyle durumlarda
-
Genki bunu yazdı:
-----------------------------
ben normal paletler ile 1 metre bile aşağı doğru inmeye başlayınc kulaklarım cıldırıyor. Sanki patlayacaklarmış gibi oluyor
Basınç ile alakalı bir durum sanırım ne yapmak gerekir böyle durumlarda
-----------------------------o paletten degil hoca basıncı açacaksın her metrede yapman gerekiyor
basıncı hissettiğinde elinle burnunu tıka ve burnuna hava üfle 1-2 metre daha dalabilirsin sonra tekrar yapman gerekiyor her basınç arttıgında
paletsiz , gözlüksüz teknenin direğinden atladım 10 metreye daldım dipteyken hiç basınc hissetmiyodum böyle yaparak zaten başka bi yöntemide yok :)
http://www.avmarketi.com/asp/product/12037/CRESSI-RONDINELLA-BAG-AQ-PALET-MAS-SNRKL-SET
bu nasil acep ?
-
hacı kamera istıyosan kılıf fiyatına makinalar
http://www.dealextreme.com/p/waterproof-5-0mp-cmos-1080p-hd-digital-video-camcorder-w-4x-digital-zoom-hdmi-av-sd-3-0-lcd-55510
http://www.dealextreme.com/p/waterproof-5-0mp-cmos-compact-digital-camera-w-8x-digital-zoom-tf-slot-mini-usb-black-2-7-lcd-55978http://www.dealextreme.com/p/2-0-tft-lcd-5m-pixel-waterproof-digital-camera-camcorder-with-8x-digital-zoom-sd-card-slot-42527
http://www.dealextreme.com/p/waterproof-3-0mp-cmos-compact-digital-camera-w-8x-digital-zoom-tf-slot-black-2xaaa-1-8-lcd-59191
