Dan Brown Okuyan Varmı?
-
Güzel yazıyo adam,okuyun okutun :)
-
dijital kaleyi okumuştum bundan 1 sene filan önce..çok nadir kitap okuyan iben, 400 sayfalık kitabı 3 günde bitrdi daha nasıl anlatayım :)
-
4 kitabını okudum..
Da Vinci Şifresi
Melekler Ve Şeytanlar
Dijital Kale
İhanet Noktasıen sıkıldığım kitabı Dijital Kale idi.. Sanılmasın ki çok kötü ktiaptı sadece aralarında en az seviğim oydu ..
-
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------4 kitabını okudum..
Da Vinci Şifresi
Melekler Ve Şeytanlar
Dijital Kale
İhanet Noktası
-----------------------------bende aynen :D bi süleymanın anahtarı kaldı oda çıksa onuda okusak kitapları çok güzel yazıo :D ben dijital kaleye bi başladım 2 saat başından kalkmamıştım bitircem die
sonuç : sonunda bitti :D
Toplam Hit: 2369 Toplam Mesaj: 15
