Dandik Bilgisayar
-
KiziLatesLi bunu yazdı:
-----------------------------
iş görüyorda birçok oyun sürekli kasıo fm2009 bile kaldırmıo ki fm ci olarak 2008de kalmak üzücü bi durum :D
-----------------------------Yeni oyunları oynamak istiyorsan komple at o bilgisayarı yerine core2 veya quad işlemcili 4gb ram en az nvidia 9800 ekran kartı olan bi bilgisayar topla tabi nakit durumun iyiyse :D
-
KiziLatesLi bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar benim bilgisayarım bu rezil ötesi bi durumda onboard kasa diye biliyorum hayli yavaş benim bu bilgisayarı ekran kartı ve ram bazında güçlendirmem için neler yapmam gerek ?
[URL=http://img6.imageshack.us/i/tbt.jpg/][IMG]http://img6.imageshack.us/img6/7986/tbt.jpg[/IMG][/URL]
-----------------------------benim pc 15 takarsında hoca :S
-
BlackSadistic bunu yazdı:
-----------------------------
KiziLatesLi bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar benim bilgisayarım bu rezil ötesi bi durumda onboard kasa diye biliyorum hayli yavaş benim bu bilgisayarı ekran kartı ve ram bazında güçlendirmem için neler yapmam gerek ?
[URL=http://img6.imageshack.us/i/tbt.jpg/][IMG]http://img6.imageshack.us/img6/7986/tbt.jpg[/IMG][/URL]
-----------------------------benim pc 15 takarsında hoca :S
-----------------------------
Sana gelen geçen takıyor yafrum.. :F
Hocam senin pcye gelince şimdilik bi ram al.. Bilgisayarın dandik değil. Oyun bilgisayarı toplamak istiyorsan o başka. :) -
anladım ram takacağım sağolun :) fm 2010 çalıştırsa knight ı kasmadan oynasam hiç sorun olmaz ya onu yapamıom nesi iyi bu pcnin onu anlamadım :)
-
KiziLatesLi bunu yazdı:
-----------------------------
anladım ram takacağım sağolun :) fm 2010 çalıştırsa knight ı kasmadan oynasam hiç sorun olmaz ya onu yapamıom nesi iyi bu pcnin onu anlamadım :)
-----------------------------1gb ram tak, takılma falan olmaz.
Dipnot: ikinci el al, masraftan kaçın
-
yalnız dayı bakıyorum ko oynuyorsun hangi serverdesin :) yoksa PvP mi secemedim tm
-
presscot işlemci süperdir
ram ve iyi bir ekran kartı takviyesi ile kullanırsın çok rahat
ben 2 ay önceye kadar kullanıyordum...
