Dayaktan Öldü Şehit Sayılmaz
-
yalan veya doğru sonuçta ortada yaşamını yitiren biri var buda yalan olamaz bence, kaldıkı babası mahkemeye vermek ıcın otopsı raporu cıkarmıs denıyor haberde. Cidden çok kötü bir durum ailesine Allah yardımcı olsun
-
Bu genç yaşımda çalışıcam didinicem adam olayım diye, sonra 6 ay askerlik yapmaya gidecem ölüp gelicem, bu ne biçim iştir ne biçim sistemdir.
Profesyonel askerlik yerleştirilsede bir an önce, bizde askere gitmesek.Askerliği ,askerliği bilen adam yapmalı.Bütün saçma sapan yamuk yumuk olaylar ülkemde başgösteriyor :(
-
değerlerndirme kıstasını siz yapın,
teröristler öldürmedi, askerlerimiz öldürdü, daha da acı değil mi sizce?
-
Komutan sana vuruyorsa karşılık ver amk senin yaptığın suçda onunkisi değil mi? Tamamen nefsi müdafaya girer, bir de bu tür örnekler gösterirsen bence ceza filan almazsın alırsa o koca adamı dövmeye çalışan piç alır.
-
AMpul bunu yazdı:
-----------------------------
Komutan sana vuruyorsa karşılık ver amk senin yaptığın suçda onunkisi değil mi? Tamamen nefsi müdafaya girer, bir de bu tür örnekler gösterirsen bence ceza filan almazsın alırsa o koca adamı dövmeye çalışan piç alır.
-----------------------------Hocam sence o asker karşılık verdiğinde ceza alacak hali kalır mı ? tüm kemiklerini kırıp eğitim zaiyatı diye atarlar bi köşeye
-
yasal olarak askerde dayak yasak mı değilmi ? yanı dediğin gibi bu tür bir durumda askerın dayak yemesı sırasında karsılık vererek komutanına veya o askere aynı şekilde karsılık vermesı suç sayılırmı ?
-
Kehanet bunu yazdı:
-----------------------------
yasal olarak askerde dayak yasak mı değilmi ? yanı dediğin gibi bu tür bir durumda askerın dayak yemesı sırasında karsılık vererek komutanına veya o askere aynı şekilde karsılık vermesı suç sayılırmı ?
-----------------------------hocam tabiki yasak, karşılık verirsen sonucu ne olur bilemem ama dayak kesinlikle yasak.
-
Kehanet bunu yazdı:
-----------------------------
yasal olarak askerde dayak yasak mı değilmi ? yanı dediğin gibi bu tür bir durumda askerın dayak yemesı sırasında karsılık vererek komutanına veya o askere aynı şekilde karsılık vermesı suç sayılırmı ?
-----------------------------yasak olmalı.
birkac sene önce bizim bi akraba nöbetteyken dalmıs, komutan tokat atınca o da komutanın burnunu kırdı tutuksuz yargılandı bir süre, sonrasında bir sey olmadı.
yani disiplin sucu veya artık neyse durum, dayakla cevap verilmemeli.
koca adama el kaldırmak nedir amk ? tamam sen komutan olabilirsin de karsındaki senin kölen mi ?
-
eskiden asker döwebiliyorlardı ama şuanda net olarak yasak eniştem subay "artık döwmiycez şikayet etmesinler diye öpücez" demişti asker karşılık werseydi askerliği uzardı belki ama en azından yaşardı
-
Yasak var ama uyan yok.
