folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Dd-Wrt Kullanımı Hakkında Soru



Dd-Wrt Kullanımı Hakkında Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    bu arada ben sorunumu halletim ufak bi ihmalkarlık olmuş

    1- openwrt kurarken default olarak wifi ap kapalı geliyormuş (bunu zaten farketmiştim)

    2- sen kalk ethernet'i wan portuna tak, sonra niye modem arayüzüne giremiyorum de 

    lan ne adamsın demeyin, insan götü tutuşunca en basit şeyleri bile göremeyebiliyo

Toplam Hit: 2094 Toplam Mesaj: 12