Dd-Wrt Kullanımı Hakkında Soru
-
bu arada ben sorunumu halletim ufak bi ihmalkarlık olmuş
1- openwrt kurarken default olarak wifi ap kapalı geliyormuş (bunu zaten farketmiştim)
2- sen kalk ethernet'i wan portuna tak, sonra niye modem arayüzüne giremiyorum de
lan ne adamsın demeyin, insan götü tutuşunca en basit şeyleri bile göremeyebiliyo
Toplam Hit: 2094 Toplam Mesaj: 12
