Ddos ?
-
merak ediyorsan rat kullanımını ögren ve ddos özelliği olan bir rat bul ( blackshades vs ) bunlarla kullan iş görüyor
-
Hocam rat falan kullanımı onlar benim için geride kaldı
ha benim için bahsettiğin rat'ın kaynak kodlarını vereceksen benim için o faydalı olur .
yoksa amaç site falan hacklemek yada sağa sola saldırmak değil
tamamen bu sistemin altındaki bilgiyi coding mantığını merak ettim .
-
Twitter bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam rat falan kullanımı onlar benim için geride kaldı
ha benim için bahsettiğin rat'ın kaynak kodlarını vereceksen benim için o faydalı olur .
yoksa amaç site falan hacklemek yada sağa sola saldırmak değil
tamamen bu sistemin altındaki bilgiyi coding mantığını merak ettim .
-----------------------------bak hocam java downloader bilgin varsa ie7 8 lere activex uyarisini aşabilirsen ..
yani kullanici siteye girdigi zaman pc sine exe gomuceksin. boyle bir yetenegin varsa..
birtane yabanci hosting firmalarindan irc shell alıcaksin ..
azeribaycan onerimdir..
sonra ben sana exe ni yazicam bot kasicaksin..
sonra ircd üzerinden komut ile botlara istedigini yaptırıcaksın..
ddos & synflood & istedigin siteye hit & irc atack vs vs ok :) bu dediklerimi ayarlayabilirsen Exe ni ben yazarim packlerim veririm istedigini yaparsin :)
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
Bir bilgisayardan Atilan dos hiç bir siteye etki etmez ip adresin Banlanir siteye girmeye çalışırsın giremessin :)
Yani program ile olucak işler degil bu Tabi Benim bildigim bukadar :)
-----------------------------Nereye attığına bakar :) Bi dns servera random ip ile udp paketleri saydır bakalım ne oluyo? :)
-----------------------------random ip mi kaldı :) 2011 yilindayiz :) 2004 2005 de degiliz :)
-----------------------------UDP nedir biliyosun di mi? Dns serverların da UDP ile çalıştığını?
Gönderdiğin paketin source kısmını değiştirirsen ( ki halk arasında ip spoofing deniyor buna ) her türlü basarsın o paketleri servera..
