DDR 400 RAM Lazım
-
Merhaba arkadaşlar,
Benim dandik pcyi kuzene verdim ama rami çok düşük onun ihtiyaçlarını karşılamıyor. Elinizde varsa ddr 400 1 gb ram lazım, gerekirse makul fiyata paraylada satın alabilirim.
-
2tane vardı hemde. 2 ay önce çöpe attım.. Keşke atmasaymışım lo :|
-
üzüldüm şimdi hocam :(
-
hocam elimde var ama şuan ben kullanıyorum kusura bakma :(
http://www.incehesap.com/1gb-400mhz-ram-fiyati-826/
burada var indirimde falan yazmışlar.
-
benim evde olması lazım, 512'ydi galiba.
-
şansına küs hocam iki tane vardı çöpe attım bugün öğleden sonra :/
-
hocam bi dakika bakayım eski makinenin içine varsa kargolarım :D
-
Duygulandım birden ddr 400 gorunce, vay be :/
-
gecen attımla :S
-
yav ne şansızmışım bende biri geçen atmış biri bugün öğlen atmış :D
-
ayın 8inden sonra hala bulamamışsan pm at bana elime geçecek yollarım kargosu senden olmak şartıyla :D
