folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Deal İçin Mal Önerileriniz



Deal İçin Mal Önerileriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    hezarfen bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben yanlış hatırlamıyorsam nisanda sipariş verdim, gelmedi daha.. en başta maillerime cevap veriyorlardı yoldadır şöyle böyle filan şimdi cevapta vermiyorlar.. ne yapayım ? 

     

    3/27/2010 032751MQ 032751MQ Shipped via Air Mail

      halâ bu yazıyor


    -----------------------------

    sende tracking number taktırmamışsın.

    işinizi piyangoya bırakmayın derim en kötü 15$'ı geçin bedava takıyorlar.


    -----------------------------

    bileydim taktırırdım :D ne olacak benim halim şimdi ? 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    hezarfen bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben yanlış hatırlamıyorsam martta sipariş verdim, gelmedi daha.. en başta maillerime cevap veriyorlardı yoldadır şöyle böyle filan şimdi cevapta vermiyorlar.. ne yapayım ? 

     

    edit:

     

    3/27/2010 032751MQ 032751MQ Shipped via Air Mail

      halâ bu yazıyor


    -----------------------------

    gelir hocam, yollamışlar.

    bugüne kadar deal extreme den toplamda 150 200 dolarlık ürün aldım, hiç sorun yaşamayacağın bi şirket, bi keresinde hafıza kartı sorunlu çıktı, 21 dolarlık, 8 gb kingston, müşteri hizmetleriyle bir süre mailleştikten sonra yenisini yolladılar ekstra ücret talep etmeden, eskisi de durdu elimde. ürünün eline geç gelmesinin sebebi daha çok Türkiye kaynaklı oluyor, tracking number alsaydın izlerdin, genelde ürün ellerinde varsa 1 hafta içinde postalıyorlar. hong kong dan Türkiye ye 1-2 günde gelioyr, istanbuldan iskenderuna 1 hafta sürüyor, iskenderuna varıyor sonra 1-2 gün de postacının eve getirmesi için bekliyoruz. olay bu yani. dx'in pek suçu yok.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    hotboy bunu yazdı:
    -----------------------------

    hezarfen bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben yanlış hatırlamıyorsam martta sipariş verdim, gelmedi daha.. en başta maillerime cevap veriyorlardı yoldadır şöyle böyle filan şimdi cevapta vermiyorlar.. ne yapayım ? 

     

    edit:

     

    3/27/2010 032751MQ 032751MQ Shipped via Air Mail

      halâ bu yazıyor


    -----------------------------

    gelir hocam, yollamışlar.

    bugüne kadar deal extreme den toplamda 150 200 dolarlık ürün aldım, hiç sorun yaşamayacağın bi şirket, bi keresinde hafıza kartı sorunlu çıktı, 21 dolarlık, 8 gb kingston, müşteri hizmetleriyle bir süre mailleştikten sonra yenisini yolladılar ekstra ücret talep etmeden, eskisi de durdu elimde. ürünün eline geç gelmesinin sebebi daha çok Türkiye kaynaklı oluyor, tracking number alsaydın izlerdin, genelde ürün ellerinde varsa 1 hafta içinde postalıyorlar. hong kong dan Türkiye ye 1-2 günde gelioyr, istanbuldan iskenderuna 1 hafta sürüyor, iskenderuna varıyor sonra 1-2 gün de postacının eve getirmesi için bekliyoruz. olay bu yani. dx'in pek suçu yok.


    -----------------------------

    hocam martta sipariş etmişim, daha ne kadar bekleyeyim :D maillere de cevap vermiyorlar, ne yazayım ben bunlara?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek

    Arkadaşlar sizden bir ricam olacak

    Benim paypal hesabım yok.Dolayısıyla bu siteden almak istediklerimi alamıyorum

    İki adet  saat beğendim biri 5,90$ diğeri 19,40$ bana bu saatleri alabilecek olanınız var mı? İstediği hattan 30 liralık kontör karşılığında.

     http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18655

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16037

     

    NOT:Ödemeler ürün elime geçtiği zaman yapılacaktır

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek

    Bi uplayalım bakalım belki bi yardımı dokunan olur

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    tahta bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar sizden bir ricam olacak

    Benim paypal hesabım yok.Dolayısıyla bu siteden almak istediklerimi alamıyorum

    İki adet  saat beğendim biri 5,90$ diğeri 19,40$ bana bu saatleri alabilecek olanınız var mı? İstediği hattan 30 liralık kontör karşılığında.

     http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18655

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16037

     

    NOT:Ödemeler ürün elime geçtiği zaman yapılacaktır


    -----------------------------
    adam bi ay senimi beklicek hoca?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    lalada bunu yazdı:
    -----------------------------
    tahta bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    Arkadaşlar sizden bir ricam olacak

    Benim paypal hesabım yok.Dolayısıyla bu siteden almak istediklerimi alamıyorum

    İki adet  saat beğendim biri 5,90$ diğeri 19,40$ bana bu saatleri alabilecek olanınız var mı? İstediği hattan 30 liralık kontör karşılığında.

     http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18655

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16037

     

    NOT:Ödemeler ürün elime geçtiği zaman yapılacaktır


    -----------------------------
    adam bi ay senimi beklicek hoca?

    onu da geçtim verdiği ücret istediği ürünlerin fiyatından daha az.


    He is finding himself.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    lalada bunu yazdı:
    -----------------------------
    tahta bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    Arkadaşlar sizden bir ricam olacak

    Benim paypal hesabım yok.Dolayısıyla bu siteden almak istediklerimi alamıyorum

    İki adet  saat beğendim biri 5,90$ diğeri 19,40$ bana bu saatleri alabilecek olanınız var mı? İstediği hattan 30 liralık kontör karşılığında.

     http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18655

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16037

     

    NOT:Ödemeler ürün elime geçtiği zaman yapılacaktır

     


    -----------------------------
    adam bi ay senimi beklicek hoca?

    onu da geçtim verdiği ücret istediği ürünlerin fiyatından daha az.


    -----------------------------

    Bi hesap hatası olmuş ben hesapladığımda 28,3.. gibi bi rakam çıkmıştı bilmiyorum nasıl oldu :) 40 tl tutarında kont yollarım (25,3 * 1,51500 = 38,3295)

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    sRcN bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29431

     

    yeterince ilginç ilk gördüğümde oha biz gençken neden böle şeyler yoktu dedim :} şaka bi yana yakın bir akına eğlenceli, şaka dolu bir doğum günü hediyesi olabilir...


    -----------------------------

    bunu aldıktan sonra adamın çükü düşer sonra sonuçta çin malı:))))


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    bi gün bi bar açıp içine bundan koycam http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16616


    NesTo | same shit diffirent asshole
Toplam Hit: 3429 Toplam Mesaj: 21