Deal İçin Mal Önerileriniz
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
hezarfen bunu yazdı:
-----------------------------ben yanlış hatırlamıyorsam nisanda sipariş verdim, gelmedi daha.. en başta maillerime cevap veriyorlardı yoldadır şöyle böyle filan şimdi cevapta vermiyorlar.. ne yapayım ?
3/27/2010 032751MQ 032751MQ Shipped via Air Mail halâ bu yazıyor
-----------------------------sende tracking number taktırmamışsın.
işinizi piyangoya bırakmayın derim en kötü 15$'ı geçin bedava takıyorlar.
-----------------------------bileydim taktırırdım :D ne olacak benim halim şimdi ?
-
hezarfen bunu yazdı:
-----------------------------
ben yanlış hatırlamıyorsam martta sipariş verdim, gelmedi daha.. en başta maillerime cevap veriyorlardı yoldadır şöyle böyle filan şimdi cevapta vermiyorlar.. ne yapayım ?
edit:
3/27/2010 032751MQ 032751MQ Shipped via Air Mail halâ bu yazıyor
-----------------------------gelir hocam, yollamışlar.
bugüne kadar deal extreme den toplamda 150 200 dolarlık ürün aldım, hiç sorun yaşamayacağın bi şirket, bi keresinde hafıza kartı sorunlu çıktı, 21 dolarlık, 8 gb kingston, müşteri hizmetleriyle bir süre mailleştikten sonra yenisini yolladılar ekstra ücret talep etmeden, eskisi de durdu elimde. ürünün eline geç gelmesinin sebebi daha çok Türkiye kaynaklı oluyor, tracking number alsaydın izlerdin, genelde ürün ellerinde varsa 1 hafta içinde postalıyorlar. hong kong dan Türkiye ye 1-2 günde gelioyr, istanbuldan iskenderuna 1 hafta sürüyor, iskenderuna varıyor sonra 1-2 gün de postacının eve getirmesi için bekliyoruz. olay bu yani. dx'in pek suçu yok.
-
hotboy bunu yazdı:
-----------------------------
hezarfen bunu yazdı:
-----------------------------
ben yanlış hatırlamıyorsam martta sipariş verdim, gelmedi daha.. en başta maillerime cevap veriyorlardı yoldadır şöyle böyle filan şimdi cevapta vermiyorlar.. ne yapayım ?
edit:
3/27/2010 032751MQ 032751MQ Shipped via Air Mail halâ bu yazıyor
-----------------------------gelir hocam, yollamışlar.
bugüne kadar deal extreme den toplamda 150 200 dolarlık ürün aldım, hiç sorun yaşamayacağın bi şirket, bi keresinde hafıza kartı sorunlu çıktı, 21 dolarlık, 8 gb kingston, müşteri hizmetleriyle bir süre mailleştikten sonra yenisini yolladılar ekstra ücret talep etmeden, eskisi de durdu elimde. ürünün eline geç gelmesinin sebebi daha çok Türkiye kaynaklı oluyor, tracking number alsaydın izlerdin, genelde ürün ellerinde varsa 1 hafta içinde postalıyorlar. hong kong dan Türkiye ye 1-2 günde gelioyr, istanbuldan iskenderuna 1 hafta sürüyor, iskenderuna varıyor sonra 1-2 gün de postacının eve getirmesi için bekliyoruz. olay bu yani. dx'in pek suçu yok.
-----------------------------hocam martta sipariş etmişim, daha ne kadar bekleyeyim :D maillere de cevap vermiyorlar, ne yazayım ben bunlara?
-
Arkadaşlar sizden bir ricam olacak
Benim paypal hesabım yok.Dolayısıyla bu siteden almak istediklerimi alamıyorum
İki adet saat beğendim biri 5,90$ diğeri 19,40$ bana bu saatleri alabilecek olanınız var mı? İstediği hattan 30 liralık kontör karşılığında.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18655
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16037
NOT:Ödemeler ürün elime geçtiği zaman yapılacaktır
-
Bi uplayalım bakalım belki bi yardımı dokunan olur
-
tahta bunu yazdı:
-----------------------------Arkadaşlar sizden bir ricam olacak
Benim paypal hesabım yok.Dolayısıyla bu siteden almak istediklerimi alamıyorum
İki adet saat beğendim biri 5,90$ diğeri 19,40$ bana bu saatleri alabilecek olanınız var mı? İstediği hattan 30 liralık kontör karşılığında.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18655
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16037
NOT:Ödemeler ürün elime geçtiği zaman yapılacaktır
-----------------------------
adam bi ay senimi beklicek hoca? -
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
tahta bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Arkadaşlar sizden bir ricam olacak
Benim paypal hesabım yok.Dolayısıyla bu siteden almak istediklerimi alamıyorum
İki adet saat beğendim biri 5,90$ diğeri 19,40$ bana bu saatleri alabilecek olanınız var mı? İstediği hattan 30 liralık kontör karşılığında.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18655
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16037
NOT:Ödemeler ürün elime geçtiği zaman yapılacaktır
-----------------------------
adam bi ay senimi beklicek hoca?onu da geçtim verdiği ücret istediği ürünlerin fiyatından daha az.
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
tahta bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Arkadaşlar sizden bir ricam olacak
Benim paypal hesabım yok.Dolayısıyla bu siteden almak istediklerimi alamıyorum
İki adet saat beğendim biri 5,90$ diğeri 19,40$ bana bu saatleri alabilecek olanınız var mı? İstediği hattan 30 liralık kontör karşılığında.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18655
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16037
NOT:Ödemeler ürün elime geçtiği zaman yapılacaktır
-----------------------------
adam bi ay senimi beklicek hoca?onu da geçtim verdiği ücret istediği ürünlerin fiyatından daha az.
-----------------------------Bi hesap hatası olmuş ben hesapladığımda 28,3.. gibi bi rakam çıkmıştı bilmiyorum nasıl oldu :) 40 tl tutarında kont yollarım (25,3 * 1,51500 = 38,3295)
-
sRcN bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29431
yeterince ilginç ilk gördüğümde oha biz gençken neden böle şeyler yoktu dedim :} şaka bi yana yakın bir akına eğlenceli, şaka dolu bir doğum günü hediyesi olabilir...
-----------------------------bunu aldıktan sonra adamın çükü düşer sonra sonuçta çin malı:))))
-
bi gün bi bar açıp içine bundan koycam http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16616
