Deep Freeze 7 Enterprise Serial Gerek.
-
Kontrol etmedim ama şuradaki keyleri dene istersen.
-
bu sürümünün ne özelliği var acaba ek olarak ben hep standartı kullandım thawspace bu özellikler felan ne oluyor :S
-
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
bu sürümünün ne özelliği var acaba ek olarak ben hep standartı kullandım thawspace bu özellikler felan ne oluyor :S
-----------------------------bu sürümde kendi deep freezeni kendin yapıyorsun.
ağdan veya internet üzerinden kontrol edilebiliyor ve bilgisayara hükmedebiliyorsun.istediğin sürücüleri dondurup istemediklerini dokundurtmuyorsun.extradan bi sanal harddisk sürücü yapabiliyor bunun boyutunu ve dondurulup dondurulmayacağına karar veriyorsun.belirli zamanlarda otomatik olarak bilgisayarı kapatma veya restart atmasını isteyebiliyorsun.windows güncellemesine izin verebiliyor.ağdan veya internetten client yani yaptığın deep freezi güncelleyebiliyor (kurulumunu veya yeni yaptığın client programı ile değiştirebiliyorsun.)
gibi bir sürü özelliği mevcut. -
BlackStorm bunu yazdı:
-----------------------------
Kontrol etmedim ama şuradaki keyleri dene istersen.
-----------------------------Uploaded with ImageShack.us
bunu da yemedi kardeşim. :(
-
müridler hala bir key bulamadım yardımcı olun...
-
ewildewil bunu yazdı:
-----------------------------
müridler hala bir key bulamadım yardımcı olun...
-----------------------------güzel birşeymiş hocam bulursan banada haber ver :P
-
Bunun 6.62 versiyonu var o işe yaramıyormu ?
-
-
http://is.gd/eX8YX
-
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
http://letitbit.net/download/0192.0cf09eab99f66930809a6f280/Faronics_DFS7.0.020.3172.zip.html
http://depositfiles.com/ru/files/wsdojb085
-----------------------------bu standart edition.
bana enterprise edition lazım.
yine de sağol.

