folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Deep Freeze 7 Enterprise Serial Gerek.



Deep Freeze 7 Enterprise Serial Gerek.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BlackStorm
    BlackStorm's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2009
    Erkek

    Kontrol etmedim ama şuradaki keyleri dene istersen.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek
    bu sürümünün ne özelliği var acaba ek olarak ben hep standartı kullandım thawspace bu özellikler felan ne oluyor :S

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ewildewil
    ewildewil's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Explosive bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu sürümünün ne özelliği var acaba ek olarak ben hep standartı kullandım thawspace bu özellikler felan ne oluyor :S
    -----------------------------

     

    bu sürümde kendi deep freezeni kendin yapıyorsun. 
    ağdan veya internet üzerinden kontrol edilebiliyor ve bilgisayara hükmedebiliyorsun.istediğin sürücüleri dondurup istemediklerini dokundurtmuyorsun.extradan bi sanal harddisk sürücü yapabiliyor bunun boyutunu ve dondurulup dondurulmayacağına karar veriyorsun.belirli zamanlarda otomatik olarak bilgisayarı kapatma veya restart atmasını isteyebiliyorsun.windows güncellemesine izin verebiliyor.ağdan veya internetten client yani yaptığın deep freezi güncelleyebiliyor (kurulumunu veya yeni yaptığın client programı ile değiştirebiliyorsun.) 

    gibi bir sürü özelliği mevcut. 


    imza yok,barnak bassam olur mu?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ewildewil
    ewildewil's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    BlackStorm bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kontrol etmedim ama şuradaki keyleri dene istersen.


    -----------------------------

     

     

     

     

    Uploaded with ImageShack.us

     

    bunu da yemedi kardeşim. :(


    imza yok,barnak bassam olur mu?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ewildewil
    ewildewil's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    müridler hala bir key bulamadım yardımcı olun...


    imza yok,barnak bassam olur mu?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    ewildewil bunu yazdı:
    -----------------------------

    müridler hala bir key bulamadım yardımcı olun...


    -----------------------------

    güzel birşeymiş hocam bulursan banada haber ver :P


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Knightkib
    Knightkib's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    Bunun 6.62 versiyonu var o işe yaramıyormu ?


    I am a Gamer. Not because I dont have a life, but because I choose to have Many.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    http://is.gd/eX8YX
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ewildewil
    ewildewil's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://letitbit.net/download/0192.0cf09eab99f66930809a6f280/Faronics_DFS7.0.020.3172.zip.html

    http://depositfiles.com/ru/files/wsdojb085


    -----------------------------

    bu standart edition.

    bana enterprise edition lazım.

    yine de sağol.


    imza yok,barnak bassam olur mu?
Toplam Hit: 12477 Toplam Mesaj: 26