folder Tahribat.com Forumları
linefolder Delphi - Pascal
linefolder Delphi"De Bir Kac Sorum War??



Delphi"De Bir Kac Sorum War??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsDayGoesBy
    AsDayGoesBy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Öncelikle merhaba , delphide çözüm bulamadığım 1 kac sorum war yardım ederseniz sevinirim

    ilk sorum  

    Oluşturduğumuz Bir frameyi (file>new>frame) nasıl programdan çağırcaz . yani yapmak istediğim şey butona tıklandığında o flamenin ortaya çıkması... ,

     diğer sorum ise

    yada bu üstte yazdığımın yerine , programın içinde üstte duran butonlara tıklayarak aynı sayfa içinde değişmesi...

    Umarım anlatabilmişimdir.

    Proje yada nasıl yapacağımı anlatırsanız çok seviniirm ,

    Teşekürler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyakusta
    manyakusta's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    frame2.show falan demen lazım vbsicten hatırladığım kadarıyla

    İmza . . .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsDayGoesBy
    AsDayGoesBy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    manyakusta bunu yazdı:
    -----------------------------
    frame2.show falan demen lazım vbsicten hatırladığım kadarıyla
    -----------------------------
     olmadı , hata weriyo ....... başka önerisi olan?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    manyakusta bunu yazdı:
    -----------------------------
    frame2.show falan demen lazım vbsicten hatırladığım kadarıyla
    -----------------------------
    1.-->hoca vbasicle delphi arasında dağlar kadar fark var böle bi şey olabilir mi yaf:)

    2--> Hoca aşağıdaki siteye bak belki aradığını bulabilirsin...
                    www.delphiturkiye.com

    [22817//kaanabak]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsDayGoesBy
    AsDayGoesBy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    biliyorum ancak forumuna üye alımıı yok :S , arama sonuclarında bişey çıkmayınca buraya yazdım , Başka önerisi olan war mı????
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    hoca ilk sorunda arkadaşın dedii gibi olması lazım die biliorum, sen noktalı virgül falan unutmuş olmayasın bi kontrol et imla hatalarını.. ikinci sorunu anlamadım daha ii anlatırsan uğraşırız
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsDayGoesBy
    AsDayGoesBy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    olmadı imla hatalarınada dikkat ettim
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyakusta
    manyakusta's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    vbasicde reverse connectionu anlatmış arkadaşın biri yanlış dedim delphicilerden biri çıktı neresi yanlış dedi dedim biliyormusun vbasic yok dedi peki dedim nereden biliyon doğru olduğunu delphiden dedi bende yaptım anlasınlar ne kadar gıcık bişi olduğunu.


    İmza . . .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    manyakusta bunu yazdı:
    -----------------------------

    vbasicde reverse connectionu anlatmış arkadaşın biri yanlış dedim delphicilerden biri çıktı neresi yanlış dedi dedim biliyormusun vbasic yok dedi peki dedim nereden biliyon doğru olduğunu delphiden dedi bende yaptım anlasınlar ne kadar gıcık bişi olduğunu.


    -----------------------------

    bak reverse connection mantığı hepsinde aynıdır nasıl kodlarsan kodla farketmez ama frame göstermeyi kodla yaptığın için benzerlik olmaz ayırt edemiceksen hiç kasma 


    Bittik biz bittik
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyakusta
    manyakusta's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------
    manyakusta bunu yazdı:
    -----------------------------

    vbasicde reverse connectionu anlatmış arkadaşın biri yanlış dedim delphicilerden biri çıktı neresi yanlış dedi dedim biliyormusun vbasic yok dedi peki dedim nereden biliyon doğru olduğunu delphiden dedi bende yaptım anlasınlar ne kadar gıcık bişi olduğunu.


    -----------------------------

    bak reverse connection mantığı hepsinde aynıdır nasıl kodlarsan kodla farketmez ama frame göstermeyi kodla yaptığın için benzerlik olmaz ayırt edemiceksen hiç kasma 


    -----------------------------

     

    mantık aynı ama kodlama farklı senin dediğin gibi ben mantığı yanlış demdim kodlar yanlış dedim uzatma fazla .......


    İmza . . .
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsDayGoesBy
    AsDayGoesBy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    neyse frame i yapamadım , ama şu şekilde yapmanın bir yolu warmı ?

    butona bastığımızda bir pencere çıkıcak , yada üst tarafa koyacağım butonlarda tıkladığımda alt tarafta değişimler olcak

    örn . üstteki xx butonuna tıkladığmda daha önceden hazırlamıs olduğum bi yazı vs.. altta cıkıcak , yy butonuna bastığımda baska bişeyler çıkcak mesela resim  , bunun gibi bişey yapmanın yolu warmıdır?

Toplam Hit: 6049 Toplam Mesaj: 20