Delphi"De Bir Kac Sorum War??
-
Öncelikle merhaba , delphide çözüm bulamadığım 1 kac sorum war yardım ederseniz sevinirim
ilk sorum
Oluşturduğumuz Bir frameyi (file>new>frame) nasıl programdan çağırcaz . yani yapmak istediğim şey butona tıklandığında o flamenin ortaya çıkması... ,
diğer sorum ise
yada bu üstte yazdığımın yerine , programın içinde üstte duran butonlara tıklayarak aynı sayfa içinde değişmesi...
Umarım anlatabilmişimdir.
Proje yada nasıl yapacağımı anlatırsanız çok seviniirm ,
Teşekürler
-
frame2.show falan demen lazım vbsicten hatırladığım kadarıyla
-
manyakusta bunu yazdı:
-----------------------------
frame2.show falan demen lazım vbsicten hatırladığım kadarıyla
-----------------------------
olmadı , hata weriyo ....... başka önerisi olan? -
manyakusta bunu yazdı:
-----------------------------
frame2.show falan demen lazım vbsicten hatırladığım kadarıyla
-----------------------------
1.-->hoca vbasicle delphi arasında dağlar kadar fark var böle bi şey olabilir mi yaf:)
2--> Hoca aşağıdaki siteye bak belki aradığını bulabilirsin...
www.delphiturkiye.com -
biliyorum ancak forumuna üye alımıı yok :S , arama sonuclarında bişey çıkmayınca buraya yazdım , Başka önerisi olan war mı????
-
hoca ilk sorunda arkadaşın dedii gibi olması lazım die biliorum, sen noktalı virgül falan unutmuş olmayasın bi kontrol et imla hatalarını.. ikinci sorunu anlamadım daha ii anlatırsan uğraşırız
-
olmadı imla hatalarınada dikkat ettim
-
vbasicde reverse connectionu anlatmış arkadaşın biri yanlış dedim delphicilerden biri çıktı neresi yanlış dedi dedim biliyormusun vbasic yok dedi peki dedim nereden biliyon doğru olduğunu delphiden dedi bende yaptım anlasınlar ne kadar gıcık bişi olduğunu.
-
manyakusta bunu yazdı:
-----------------------------vbasicde reverse connectionu anlatmış arkadaşın biri yanlış dedim delphicilerden biri çıktı neresi yanlış dedi dedim biliyormusun vbasic yok dedi peki dedim nereden biliyon doğru olduğunu delphiden dedi bende yaptım anlasınlar ne kadar gıcık bişi olduğunu.
-----------------------------bak reverse connection mantığı hepsinde aynıdır nasıl kodlarsan kodla farketmez ama frame göstermeyi kodla yaptığın için benzerlik olmaz ayırt edemiceksen hiç kasma
-
cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
manyakusta bunu yazdı:
-----------------------------vbasicde reverse connectionu anlatmış arkadaşın biri yanlış dedim delphicilerden biri çıktı neresi yanlış dedi dedim biliyormusun vbasic yok dedi peki dedim nereden biliyon doğru olduğunu delphiden dedi bende yaptım anlasınlar ne kadar gıcık bişi olduğunu.
-----------------------------bak reverse connection mantığı hepsinde aynıdır nasıl kodlarsan kodla farketmez ama frame göstermeyi kodla yaptığın için benzerlik olmaz ayırt edemiceksen hiç kasma
-----------------------------mantık aynı ama kodlama farklı senin dediğin gibi ben mantığı yanlış demdim kodlar yanlış dedim uzatma fazla .......
-
neyse frame i yapamadım , ama şu şekilde yapmanın bir yolu warmı ?
butona bastığımızda bir pencere çıkıcak , yada üst tarafa koyacağım butonlarda tıkladığımda alt tarafta değişimler olcak
örn . üstteki xx butonuna tıkladığmda daha önceden hazırlamıs olduğum bi yazı vs.. altta cıkıcak , yy butonuna bastığımda baska bişeyler çıkcak mesela resim , bunun gibi bişey yapmanın yolu warmıdır?
