folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Demir Cisimlerden Elektriklenme



Demir Cisimlerden Elektriklenme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    vücudunda statik elektriklenme var demekki. kauçuk tabanlı ayakkabı giyme. ozaman ilk topraklanmanda çarpılırsın işte. mesela kösele taban giyersen, vücuttaki statik sürekli oradan deşarj olur. ama ondan önemlisi, nedenleri. aşırı streslimisin? yorgunmusun? sinir katsayın fazlamı? çok mu düşünüyorsun. bunlara dikkat et. zaman zaman, topraklı prizlerin toprak kısmını elle bari oradan elektriğini deşarj et. bende de strese ve sinire bağlı oluodu bir zamanlar. statik topuk bandı vardı. onu takıyordum sürekli. ozaman çarpılmıyordum.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    kıyafetlerinden kaynaklanma olasılığı mümkün

    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    hocam kış ayındaki kıyafetlerden bu çokca olur zate müritlerde yazmışlar duş almakda insanın elektriğini alır ki sen hem bunu hem toprakta yürümeyi yaptığın halde dewam ediyosa bu kıyafetlerdendir yünlü giymemeye çalış ,)


    dewdim dewrildim geldim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Kıyafetle alakası yok sanki ilk defa mı kışa giriyoruz. 27 senedir olmuyordu 27 senedir hiç mi kazak giymedim. Yaklaşık 1 aydır bende de var. Yeni bot aldım tabanı kauçuk galiba o yüzden oluşan elektrik vücutta kalıyor bir süre metal bir şeye dokunmayınca ilk dokunuşta biriken elektrik birden çarpılmaya sebep oluyor. Son zamanlarda da epey sıkıntım var biraz da o yüzden fazla elektrik oluyor olabilir. Senin de giydiğin ayakkabıdan olma ihtimali yüksek. Çok sık aralıklarla metal birşeylere dokun az az boşalt elektriği. Yoksa milleti çarpa çarpa gezersin benim gibi. Dükkana gelen müşteriyi bile çarpıyorum. Geçende bir arkadaşı çarptım 5 dakika eli uyuşuk kalmış :)

     

Toplam Hit: 2602 Toplam Mesaj: 15