

Denize Sı**Ak Yasaktır:D
-

tabelaya bak aq. bide Türk insanı görgüsüzmüş avrupalı medeniymiş falan diyolar:)
-
Bizde donla girmek yasaktır tabelalarına bok atıyorduk... :D beterin beteri vardır abi :D
-
bunu da gördüm ya ..artık dola girenlere o kadar kızmıyorum...
-
dikkat ederseniz levhadaki insan zenciye benziyo. yüz tipi olarak. sikimin ipneleri güya kendileri yapmıyo havası vermişler herhal. atmışlar suçu zencilere :D
-
NiGht-7 bunu yazdı:
-----------------------------
dikkat ederseniz levhadaki insan zenciye benziyo. yüz tipi olarak. sikimin ipneleri güya kendileri yapmıyo havası vermişler herhal. atmışlar suçu zencilere :D
-----------------------------
aga o benimde dikkatimi çekti, zencilere gönderme yapıyolar burda şerefsizler. fransızca bilen varmı allataki yazıyı çevirsin bi zahmet -
no bok tarzı bişey yazıyo.
-
:D Allah razı olsun bilmiyoduk okadasını :D
-
abi kızmayın ama biz bi keresinde tuvalet bulamamıştık denizin ortası değil ama insanlardan baya uzaklaşmıştık işimizi hallettik bi baktık arkadan çıkıyor :) üzerimize üzerimize geliyor kulaç atarak kaçıyoz geliyolar :) kızmak yok bazı durumlarda olabiliyor
-
ganimet bunu yazdı:
-----------------------------
abi kızmayın ama biz bi keresinde tuvalet bulamamıştık denizin ortası değil ama insanlardan baya uzaklaşmıştık işimizi hallettik bi baktık arkadan çıkıyor :) üzerimize üzerimize geliyor kulaç atarak kaçıyoz geliyolar :) kızmak yok bazı durumlarda olabiliyor
-----------------------------seni şuanda el baş amudunda gülüyorum :d birazdan şınav çekerek gülecem :D:D
-
NiGht-7 bunu yazdı:
-----------------------------ganimet bunu yazdı:
-----------------------------
abi kızmayın ama biz bi keresinde tuvalet bulamamıştık denizin ortası değil ama insanlardan baya uzaklaşmıştık işimizi hallettik bi baktık arkadan çıkıyor :) üzerimize üzerimize geliyor kulaç atarak kaçıyoz geliyolar :) kızmak yok bazı durumlarda olabiliyor
-----------------------------seni şuanda el baş amudunda gülüyorum :d birazdan şınav çekerek gülecem :D:D
-----------------------------ben bile yazdığıma sonradan güldüysem daha ne diyim wc de aklınıza gelmesin aman aman :)
-
denizde ossurmakda yasak o zman