folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Dennis Hızlı Başlar...



Dennis Hızlı Başlar...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RhiFaT
    RhiFaT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2004
    Erkek

    DkN_JaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    hükümet yalakasının mizahıda anca bukadar olur. bu secimlerde chp cıksa bu sefer tayyibi yerlerde cizecek. bu memlekette nezaman medya(herturlusu) tarafsız olarak adam gibi işini yapıcak cok merak ediyorum. bizim nesil goremeyecek orası kesin...
    -----------------------------

    Sence o mitingler tarafsız mı yapılıyor ???

    ayrıca bu karikatür türkiyenin gerçeğini yansıtmış harika bir karikatür. 


    işte öyle
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    RhiFaT bunu yazdı:
    -----------------------------

    DkN_JaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    hükümet yalakasının mizahıda anca bukadar olur. bu secimlerde chp cıksa bu sefer tayyibi yerlerde cizecek. bu memlekette nezaman medya(herturlusu) tarafsız olarak adam gibi işini yapıcak cok merak ediyorum. bizim nesil goremeyecek orası kesin...
    -----------------------------

    Sence o mitingler tarafsız mı yapılıyor ???

    ayrıca bu karikatür türkiyenin gerçeğini yansıtmış harika bir karikatür. 

    Hangi gerçeği akpnin tarikatçi olduğu gerçeğimi?? kapanan fazilet kadrolarını geri toplama gerçeğimi?? Halkı kandırmak için tayyipin laiklik nutuklarımı?? Bindirilmiş kıtalar size göre gerçek deil ama o kıtalar binince Akp ve Tayyibe o zaman göreceğiz gerçeği.. Ben inaıyorum türk halkı bu kadar vatanı satan ülkeyi kaosa sokan adamları bir daha tek başına başa geçireceğine..
    -----------------------------
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    doğan grubu gibi şirketler iktidar kanadı altında olursa sonuç budur kim destekçisi olursa o kazanır maleseffffff ülkeyi soyana destek çıkarsan başa gelirsin yazıklar olsun

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    memecanı sıktr edın penguen yada fermuarı alın da gorun adamlar nelerı yakalıo akpnın ..hem yerı gelınce sadece akpnın deıl dıer partılerle ılgılıde cekınmeden cızıolar tavsıye ederım yanı bu ıkı dergıyı haftalık cıkıo(:

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    RhiFaT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sence o mitingler tarafsız mı yapılıyor ???

    ayrıca bu karikatür türkiyenin gerçeğini yansıtmış harika bir karikatür.


    -----------------------------

    o mitinglerde bulunmus biri olarak soyluyorum tarafsızdır. biz orada sadece cumhuriyet icin toplandık. kimse icin degil. orada sağ partilerede sol partilerede birlesin diye bagırdık. 4milyon insanın katıldıgı istanbul mitinginde bir kisi bile bir parti adına bagırmamıstır.(butun mitinglerde boyle oldu) buda oradaki insanların ne ugruna toplandıgını cok acık bir sekilde gosteriyor. su mitingler hakkında ahkam kesmeyi bırakın artık. madem orada bulunmadınız bulunmus gibi oyle olmustur boyle olmustur ayaklarını bırakın.

    o karikatür turkiyenin gercegini yansıtıyor dogrudur, satılmıs medyanın gercegini.... 


    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    http://www.ensonhaber.com/author_article_detail.php?id=4335 20 Mayıs Deniz Baykalı Parlatma Bayramı

     http://www.ensonhaber.com/author_article_detail.php?id=4290  Ali, Veli, üç de ondan evveli, anan darbe mi gördü?

     Engin Ardıçın yazıları karikatür gibi, zaten hep öyle :D Mitingler hakkında ilginç değerlendirmeler ve tabi Dennis ve tay-yeap :D

    - Siyasete iste böyle yaklasicaksin eglendirecek! :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hostmaster
    hostmaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek
    Güzel  espiri
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    salih memecan in neden bu tur karikaturler cizdiginin sebebi simdi anlasiliyor

    http://www.ensonhaber.com/news_detail.php?id=51551

    vekillik gelecek yerden, karikatur esirgenmez, her sekilde iktidara yatilir.


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesut589
    mesut589's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2002
    Erkek
    underzeronun haberine baktım evet gayet acık neden bide benim bildigim kadaraıyla salih memecan new yorkta yasıyo diye biliyorum adaın cok ta zikinde!!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hmmmm
    Hmmmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    mitinglerin tarafsiz tek bi partynin adinin bagirilmadii soylenio ben orada degildim bilmiorum soylendimi soylenmedimi tv dende izlemiorum cunku mitingleri taktir etmiorum ama kanllari gezerken mitingde bazi partylerin bayraklarini gordum kimse o mitinglerin tarafsiz oldunu soylemesin bosa buna kimse inanmaz

    bide bazilari dio neden akp nin okaar oyu warda sokaklara dokulmuolar sebebi acik 1 sokaklara dokulme akp nin oy kitlesine uymuyor 2 adamlar zaten onde ve bu yapilanlar onlarin oyunu daha da artirio ne diye ugrassinlarki bunlarla olanida olmayanida bukadar dier tarafin kuyruguna basilmis canli gibi dolaniolar ortaliklarda

    mitingleri taktir etmeme sebebim:

    ataturkculugu cumhuriyeti korumak adina yaptiklari bu miting aslinda ataturk doneminde alinmis karara karsit bir hareketin sonucu olarak dogan bi durumdu(cumhurbaskani secim sistemi) 2 insanlar oraya vekilleri meclisden kacsinlar diye yollamadi 3 bu halk kimi istiosa o cumhurbaskani olacak meclisi isteme halki isteme o koltuk kimsenin babasinin degil 4 halki istemem bahanesi olarak halkin ozgur iradesinin zayifligindan bahsedilior (bunu liderlerin agzindan duymadim ama o tabana bagli o yuruyuslere giden 10larca arkaasimin agzindan duydum buda o kesmin gorusu oldugunu dusunmeme yeterli bi sebep) ulkemiz demokrasiyle yonetilio denizin oyu 10 ali nin oyu yarim oy degil

    son sozum halk neyi istiosa o olacak


    arkadaslar asiri derecede konu oldugu icin bana yazilan cevap olup olmadiginin farkina varamiyorum eger bana birsey demek isterseniz pm yolunu kullanin msn den konusmak isteyen olursa msn adresinide yollayabilir
Toplam Hit: 4025 Toplam Mesaj: 24