Dennis Hızlı Başlar...
-
DkN_JaN bunu yazdı:
-----------------------------
hükümet yalakasının mizahıda anca bukadar olur. bu secimlerde chp cıksa bu sefer tayyibi yerlerde cizecek. bu memlekette nezaman medya(herturlusu) tarafsız olarak adam gibi işini yapıcak cok merak ediyorum. bizim nesil goremeyecek orası kesin...
-----------------------------Sence o mitingler tarafsız mı yapılıyor ???
ayrıca bu karikatür türkiyenin gerçeğini yansıtmış harika bir karikatür.
-
RhiFaT bunu yazdı:
-----------------------------DkN_JaN bunu yazdı:
-----------------------------
hükümet yalakasının mizahıda anca bukadar olur. bu secimlerde chp cıksa bu sefer tayyibi yerlerde cizecek. bu memlekette nezaman medya(herturlusu) tarafsız olarak adam gibi işini yapıcak cok merak ediyorum. bizim nesil goremeyecek orası kesin...
-----------------------------Sence o mitingler tarafsız mı yapılıyor ???
ayrıca bu karikatür türkiyenin gerçeğini yansıtmış harika bir karikatür.
Hangi gerçeği akpnin tarikatçi olduğu gerçeğimi?? kapanan fazilet kadrolarını geri toplama gerçeğimi?? Halkı kandırmak için tayyipin laiklik nutuklarımı?? Bindirilmiş kıtalar size göre gerçek deil ama o kıtalar binince Akp ve Tayyibe o zaman göreceğiz gerçeği.. Ben inaıyorum türk halkı bu kadar vatanı satan ülkeyi kaosa sokan adamları bir daha tek başına başa geçireceğine..
----------------------------- -
doğan grubu gibi şirketler iktidar kanadı altında olursa sonuç budur kim destekçisi olursa o kazanır maleseffffff ülkeyi soyana destek çıkarsan başa gelirsin yazıklar olsun
-
memecanı sıktr edın penguen yada fermuarı alın da gorun adamlar nelerı yakalıo akpnın ..hem yerı gelınce sadece akpnın deıl dıer partılerle ılgılıde cekınmeden cızıolar tavsıye ederım yanı bu ıkı dergıyı haftalık cıkıo(:
-
RhiFaT bunu yazdı:
-----------------------------Sence o mitingler tarafsız mı yapılıyor ???
ayrıca bu karikatür türkiyenin gerçeğini yansıtmış harika bir karikatür.
-----------------------------o mitinglerde bulunmus biri olarak soyluyorum tarafsızdır. biz orada sadece cumhuriyet icin toplandık. kimse icin degil. orada sağ partilerede sol partilerede birlesin diye bagırdık. 4milyon insanın katıldıgı istanbul mitinginde bir kisi bile bir parti adına bagırmamıstır.(butun mitinglerde boyle oldu) buda oradaki insanların ne ugruna toplandıgını cok acık bir sekilde gosteriyor. su mitingler hakkında ahkam kesmeyi bırakın artık. madem orada bulunmadınız bulunmus gibi oyle olmustur boyle olmustur ayaklarını bırakın.
o karikatür turkiyenin gercegini yansıtıyor dogrudur, satılmıs medyanın gercegini....
-
http://www.ensonhaber.com/author_article_detail.php?id=4335 20 Mayıs Deniz Baykalı Parlatma Bayramı
http://www.ensonhaber.com/author_article_detail.php?id=4290 Ali, Veli, üç de ondan evveli, anan darbe mi gördü?
Engin Ardıçın yazıları karikatür gibi, zaten hep öyle :D Mitingler hakkında ilginç değerlendirmeler ve tabi Dennis ve tay-yeap :D
- Siyasete iste böyle yaklasicaksin eglendirecek! :D
-
Güzel espiri
-
salih memecan in neden bu tur karikaturler cizdiginin sebebi simdi anlasiliyor
http://www.ensonhaber.com/news_detail.php?id=51551
vekillik gelecek yerden, karikatur esirgenmez, her sekilde iktidara yatilir.
-
underzeronun haberine baktım evet gayet acık neden bide benim bildigim kadaraıyla salih memecan new yorkta yasıyo diye biliyorum adaın cok ta zikinde!!!
-
mitinglerin tarafsiz tek bi partynin adinin bagirilmadii soylenio ben orada degildim bilmiorum soylendimi soylenmedimi tv dende izlemiorum cunku mitingleri taktir etmiorum ama kanllari gezerken mitingde bazi partylerin bayraklarini gordum kimse o mitinglerin tarafsiz oldunu soylemesin bosa buna kimse inanmaz
bide bazilari dio neden akp nin okaar oyu warda sokaklara dokulmuolar sebebi acik 1 sokaklara dokulme akp nin oy kitlesine uymuyor 2 adamlar zaten onde ve bu yapilanlar onlarin oyunu daha da artirio ne diye ugrassinlarki bunlarla olanida olmayanida bukadar dier tarafin kuyruguna basilmis canli gibi dolaniolar ortaliklarda
mitingleri taktir etmeme sebebim:
ataturkculugu cumhuriyeti korumak adina yaptiklari bu miting aslinda ataturk doneminde alinmis karara karsit bir hareketin sonucu olarak dogan bi durumdu(cumhurbaskani secim sistemi) 2 insanlar oraya vekilleri meclisden kacsinlar diye yollamadi 3 bu halk kimi istiosa o cumhurbaskani olacak meclisi isteme halki isteme o koltuk kimsenin babasinin degil 4 halki istemem bahanesi olarak halkin ozgur iradesinin zayifligindan bahsedilior (bunu liderlerin agzindan duymadim ama o tabana bagli o yuruyuslere giden 10larca arkaasimin agzindan duydum buda o kesmin gorusu oldugunu dusunmeme yeterli bi sebep) ulkemiz demokrasiyle yonetilio denizin oyu 10 ali nin oyu yarim oy degil
son sozum halk neyi istiosa o olacak
