Deprem Yağmur Gibi Durumlarda İnternetsiz Kalmak
-
bugün ankaradan gelişi yağmurluydu yollar
şimdi deprem oldu gsm hatlar çalışmadı.
şimdi yağmur yağıyor telefon hattı gitti gelicek umarım
ardından elektrik giderse şaşırmam
ne zaman adam akıllı bi altyapı olacak ? bu veba mı bize ? ups alacak kadar zengin değiliz. -
kaygusuz bunu yazdı
bugün ankaradan gelişi yağmurluydu yollar
şimdi deprem oldu gsm hatlar çalışmadı.
şimdi yağmur yağıyor telefon hattı gitti gelicek umarım
ardından elektrik giderse şaşırmam
ne zaman adam akıllı bi altyapı olacak ? bu veba mı bize ? ups alacak kadar zengin değiliz.alternatıf enerjı ; gunes enerjısı ve uydunet
-
hipokondriyak bunu yazdıkaygusuz bunu yazdı
bugün ankaradan gelişi yağmurluydu yollar
şimdi deprem oldu gsm hatlar çalışmadı.
şimdi yağmur yağıyor telefon hattı gitti gelicek umarım
ardından elektrik giderse şaşırmam
ne zaman adam akıllı bi altyapı olacak ? bu veba mı bize ? ups alacak kadar zengin değiliz.alternatıf enerjı ; gunes enerjısı ve uydunet
yok bugün zaten ankara Arel motor fabrikasındaydım.
alternatör yapıp rüzgar enerjisinden akü ile invertör aracılığı ile 220 volt kullanmayı kafaya taktım.
hadi ben bu işi yaptım. ya millet ne yapacak bu durumda. mum ışığı altında elektriğin gelmesini bekleyecek değilmi -
Yağmur yağıyor diye telefon hattı gider miymiş ya çok ilginç. İlk defa duyuyorum cidden. Çok eskiden neden bilmem yağmur yağınca elektrikler giderdi de telefon kesintisini cidden ilk defa duydum.
-
Telsiz edinin. El tipi var, araç tipi var, sabiti var. Varda var. çoğuda araç aküsü ile günlerce çalışır.
-
Afet çantası şart boş ver interneti , düdük can kurtarır napcan akıllı telefonu..
-
Haymatlos bunu yazdı
Yağmur yağıyor diye telefon hattı gider miymiş ya çok ilginç. İlk defa duyuyorum cidden. Çok eskiden neden bilmem yağmur yağınca elektrikler giderdi de telefon kesintisini cidden ilk defa duydum.
Yağmur/kar yağışının şiddetine bağlı olarak uzun mesafeli radiolink devrelerinde kopmalar yaşanabiliyor. İnternet altyapısı için nadir kullanılır ama gsm baz istasyonlarının büyük kısmı radiolink ile bağlı.
Radiolink ne olaki diye soracaklar için:

-
Uydunet kullanırken arada bendede oluyordu.
-
9 voltluk pille yada kalem pille çalışabilen, frekansı kaymayan, kolayca yapılabilen, 200 metre kare alanda calışabilen bi FM VERİCİSİ yapabilir miyiz acaba?
boyutu çok büyük olmayacak. arama yapmadım henüz nette. -
amerikada elektirik kesintisi olduğu an maddi zararı devlet karşılıyormuş. ve sadece afetlerde kesilirmiş
iyi tarafından bakarsanher an tetikte olmayı öğretiyor insana
her sayfada bir wordda kaydet e basıyorum
evden çıkarken çalışır halde birşey bırakmıyorum.
yanımda her daim fener vardır
hala üzülüyormusun.
