Devexpress Crack Arıyorum
-
Selamlar Arkadaşlar
DevExpress için crack, keygen ne olursa yardımcı olabilecek var mı?
-
hocam,
hangi versiyon?
kat'de var bişiler
https://kickass.to/usearch/devexpress/
-
valla hacım bende devexpress trial kullanıyodum şuana kadar , asp.net mvc için kullanıcam hangisi oluyorsa artık , kickassa bende baktım da güvenemedim
saybirs tarafından 20/Şub/14 23:54 tarihinde düzenlenmiştir -
hocam ben bu dev express i yükledim kickass dende cracklemiştim ben bu gelen controlleri visual studio da bulamiyom nereye geliyo bunlar?
-
Devexpress’i kurmanıza rağmen Visual Studio’da toolboxda Devexpress toolları görünmüyor olabilir.Onun için Başlat/Tüm Programlar/Devexpress/Tools’ un içine girip ToolboxCreator’ı çalıştırmanız gerekir.
Eğer çalıştırdığınız halde şöyle bir hata alıyorsanız “command line arguments empty” devExpress Klasörünün içinde toolbox creator nesnesini kopyası yoktur.Kopyalayıp yapıştırdığınızda sorun çözülmüş olacaktır. demiş birisi
-
dedigin hatayı verdide çözüm çalışmadı :( bu ne saçma bi hata 50 çözümü var hiçbiri çalışmıyo
GUS tarafından 21/Şub/14 00:41 tarihinde düzenlenmiştir -
http://go.devexpress.com/Install-13.2.6-DXperience.aspx
buda path http://www.mediafire.com/download/3lp52abdst33rbm/DevExpress.rar
-
edit: telefon üzerinden internete bağlanıyordum biraz yavaş olunca iki kere yazmışım postu, neyse.
postu düzenlememin asıl amacı resharper kullananlar için, bu sürümü razor enginede çakışma yapıyor,
aşırı derecede yavaşlamaya sebep oluyor, normal cs dosyaında kod yazarken sıkıntı yok ama mvc de sıkıntı yaratabilir,
biraz araştırınca güncelleme yapmışlar ama güncellemeyi indiremedim, web ile uğraşan varsa biraz bekleyip bi soraki versiyonunu kullanabilir.
Ercan tarafından 26/Şub/14 00:41 tarihinde düzenlenmiştir -
Ercan bunu yazdı
edit: telefon üzerinden internete bağlanıyordum biraz yavaş olunca iki kere yazmışım postu, neyse.
postu düzenlememin asıl amacı resharper kullananlar için, bu sürümü razor enginede çakışma yapıyor,
aşırı derecede yavaşlamaya sebep oluyor, normal cs dosyaında kod yazarken sıkıntı yok ama mvc de sıkıntı yaratabilir,
biraz araştırınca güncelleme yapmışlar ama güncellemeyi indiremedim, web ile uğraşan varsa biraz bekleyip bi soraki versiyonunu kullanabilir.
hocam siradaki version ne zmn gelir :)
-
Ercan bunu yazdı
edit: telefon üzerinden internete bağlanıyordum biraz yavaş olunca iki kere yazmışım postu, neyse.
postu düzenlememin asıl amacı resharper kullananlar için, bu sürümü razor enginede çakışma yapıyor,
aşırı derecede yavaşlamaya sebep oluyor, normal cs dosyaında kod yazarken sıkıntı yok ama mvc de sıkıntı yaratabilir,
biraz araştırınca güncelleme yapmışlar ama güncellemeyi indiremedim, web ile uğraşan varsa biraz bekleyip bi soraki versiyonunu kullanabilir.
bende bunun sebebi ne diyodum, bilgilendirme için teşekkürler hocam
-
çizik. Bilgiler için teşekkürler yarın indiriyim.
