folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Devexpress Crack Arıyorum



Devexpress Crack Arıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    Selamlar Arkadaşlar

    DevExpress için crack, keygen ne olursa yardımcı olabilecek var mı?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    hocam,

    hangi versiyon?

    kat'de var bişiler

    https://kickass.to/usearch/devexpress/


    İpimle kuşağım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    valla hacım bende devexpress trial kullanıyodum şuana kadar , asp.net mvc için kullanıcam hangisi oluyorsa artık , kickassa bende baktım da güvenemedim 

    saybirs tarafından 20/Şub/14 23:54 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    hocam ben bu dev express i yükledim kickass dende cracklemiştim ben bu gelen controlleri visual studio da bulamiyom nereye geliyo bunlar?


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    Devexpress’i kurmanıza rağmen Visual Studio’da toolboxda Devexpress toolları  görünmüyor olabilir.Onun için Başlat/Tüm Programlar/Devexpress/Tools’ un içine girip ToolboxCreator’ı çalıştırmanız gerekir.

    Eğer çalıştırdığınız halde şöyle bir hata alıyorsanız “command line arguments empty” devExpress Klasörünün içinde toolbox creator nesnesini kopyası yoktur.Kopyalayıp yapıştırdığınızda sorun çözülmüş olacaktır. demiş birisi

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    dedigin hatayı verdide çözüm çalışmadı :( bu ne saçma bi hata 50 çözümü var hiçbiri çalışmıyo

    GUS tarafından 21/Şub/14 00:41 tarihinde düzenlenmiştir

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    http://go.devexpress.com/Install-13.2.6-DXperience.aspx

     

    buda path http://www.mediafire.com/download/3lp52abdst33rbm/DevExpress.rar


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    edit: telefon üzerinden internete bağlanıyordum biraz yavaş olunca iki kere yazmışım postu, neyse.

    postu düzenlememin asıl amacı resharper kullananlar için, bu sürümü razor enginede çakışma yapıyor,

    aşırı derecede yavaşlamaya sebep oluyor, normal cs dosyaında kod yazarken sıkıntı yok ama mvc de sıkıntı yaratabilir,

    biraz araştırınca güncelleme yapmışlar ama güncellemeyi indiremedim, web ile uğraşan varsa biraz bekleyip bi soraki versiyonunu kullanabilir.

    Ercan tarafından 26/Şub/14 00:41 tarihinde düzenlenmiştir

    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    Ercan bunu yazdı

    edit: telefon üzerinden internete bağlanıyordum biraz yavaş olunca iki kere yazmışım postu, neyse.

    postu düzenlememin asıl amacı resharper kullananlar için, bu sürümü razor enginede çakışma yapıyor,

    aşırı derecede yavaşlamaya sebep oluyor, normal cs dosyaında kod yazarken sıkıntı yok ama mvc de sıkıntı yaratabilir,

    biraz araştırınca güncelleme yapmışlar ama güncellemeyi indiremedim, web ile uğraşan varsa biraz bekleyip bi soraki versiyonunu kullanabilir.

    hocam siradaki version ne zmn gelir :)


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek
    Ercan bunu yazdı

    edit: telefon üzerinden internete bağlanıyordum biraz yavaş olunca iki kere yazmışım postu, neyse.

    postu düzenlememin asıl amacı resharper kullananlar için, bu sürümü razor enginede çakışma yapıyor,

    aşırı derecede yavaşlamaya sebep oluyor, normal cs dosyaında kod yazarken sıkıntı yok ama mvc de sıkıntı yaratabilir,

    biraz araştırınca güncelleme yapmışlar ama güncellemeyi indiremedim, web ile uğraşan varsa biraz bekleyip bi soraki versiyonunu kullanabilir.

     bende bunun sebebi ne diyodum, bilgilendirme için teşekkürler hocam

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdiburak
    erdiburak's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2010
    Erkek

    çizik. Bilgiler için teşekkürler yarın indiriyim.


    | GTP | TBT | Desinatör | icrypex.net | https://biyogra.fi/erdiburak
Toplam Hit: 4729 Toplam Mesaj: 13