Devrimden Sonra 2011 Dvdrip Xvid Film İndir
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------İndirelim bakalım nasılmış.
Direk indirmek isteyenler için: http://s74.alldebrid.com/dl/a1hjn5c36/Devrimden.Sonra.DVDRip.XviD.VipTR.APPaLLoSa.avi
-----------------------------eyvallah hacı direk indirdim
görüntü kalitesi süper :)
-
İzledim. Tam tahmin ettiğim gibi saçma sapan.
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------İzledim. Tam tahmin ettiğim gibi saçma sapan.
-----------------------------islam pişmanlıktır konusuna yaptığın yorumu oku, adam ol.
-
mustaphachan bunu yazdı:
-----------------------------Fatih bunu yazdı:
-----------------------------İzledim. Tam tahmin ettiğim gibi saçma sapan.
-----------------------------islam pişmanlıktır konusuna yaptığın yorumu oku, adam ol.
-----------------------------Buradaki yorumum o başlıkta yaptığım ifade özgürlüğü yorumuyla çelişmiyor. Adamlar kendilerini ifade etmiş bende saçma bulduğumu ifade ettim. Çıkıp da burada hakaret var demedim, o başlığa yorum yapanlar gibi "orospu çocuğu", "yavşak" v.s. şeklinde şeyler söylemedim. Kimseye adam ol da demedim.
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------mustaphachan bunu yazdı:
-----------------------------Fatih bunu yazdı:
-----------------------------İzledim. Tam tahmin ettiğim gibi saçma sapan.
-----------------------------islam pişmanlıktır konusuna yaptığın yorumu oku, adam ol.
-----------------------------Buradaki yorumum o başlıkta yaptığım ifade özgürlüğü yorumuyla çelişmiyor. Adamlar kendilerini ifade etmiş bende saçma bulduğumu ifade ettim. Çıkıp da burada hakaret var demedim, o başlığa yorum yapanlar gibi "orospu çocuğu", "yavşak" v.s. şeklinde şeyler söylemedim. Kimseye adam ol da demedim.
-----------------------------bana göre ve yapan adamlara göre mühim olan bir şeye saçma sapan yorumu yaparak hakaret ediyorsun.. tıpkı senin konuna yapılan yorumlardaki gibi. çelişme hoca.
-
mustaphachan bunu yazdı:
-----------------------------Fatih bunu yazdı:
-----------------------------mustaphachan bunu yazdı:
-----------------------------Fatih bunu yazdı:
-----------------------------İzledim. Tam tahmin ettiğim gibi saçma sapan.
-----------------------------islam pişmanlıktır konusuna yaptığın yorumu oku, adam ol.
-----------------------------Buradaki yorumum o başlıkta yaptığım ifade özgürlüğü yorumuyla çelişmiyor. Adamlar kendilerini ifade etmiş bende saçma bulduğumu ifade ettim. Çıkıp da burada hakaret var demedim, o başlığa yorum yapanlar gibi "orospu çocuğu", "yavşak" v.s. şeklinde şeyler söylemedim. Kimseye adam ol da demedim.
-----------------------------bana göre ve yapan adamlara göre mühim olan bir şeye saçma sapan yorumu yaparak hakaret ediyorsun.. tıpkı senin konuna yapılan yorumlardaki gibi. çelişme hoca.
-----------------------------Bir şeye saçma demeyi hakaret olarak algılıyorsan tamam öyle olsun hakaret etmiş olayım :D
-
izledim beklediğim kadar iyi olmamış.Paylasım için tesekkürler
-
şunu düzgün bi yere yüklermisiniz.
-
PyramiD bunu yazdı:
-----------------------------şunu düzgün bi yere yüklermisiniz.
----------------------------- -
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------PyramiD bunu yazdı:
-----------------------------şunu düzgün bi yere yüklermisiniz.
-----------------------------
------------------------------Torrente atam istiyosanız.
Attım: İndirmek için Klik
