Diablo 3 Beta Yardım...
-
greenboy2 bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar diablo 3 beta yı indirdim kurdum ve bir hata aldım "We have detected that your video card is not suppored by diablo3 beta" ve "operating sistem: windows 7 service pack 1 video card: mobile intel(R) 4 series express chipset family" diyor bi çözüm bulabilirmiyim?
-----------------------------Hesabınmı var cracklimi oynamaya çalışıyorsun?
Crackli ise teamviewer bilgilerini ver bakayim bi.



-
Nerden indirebiliriz bu crack li betayı link olan var mı
-
SinusX bunu yazdı:
-----------------------------Nerden indirebiliriz bu crack li betayı link olan var mı
-----------------------------
-
Eredanne bunu yazdı:
-----------------------------
greenboy2 bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar diablo 3 beta yı indirdim kurdum ve bir hata aldım "We have detected that your video card is not suppored by diablo3 beta" ve "operating sistem: windows 7 service pack 1 video card: mobile intel(R) 4 series express chipset family" diyor bi çözüm bulabilirmiyim?
-----------------------------Hesabınmı var cracklimi oynamaya çalışıyorsun?
Crackli ise teamviewer bilgilerini ver bakayim bi.



-----------------------------sanırsam cracklı dosya hocam hesap mesap almadım netten araştırdım indirdim kısacası balıklama daldım :) heecanla
-
Bu nasıl ekran kartı dyor utanmıyormusun bu oyunu bu ekran kartı ile oynamaya diyor,
-
Diablo 3 betayı indirip oynayamayanlar çerez niyetine bu server emulatörü deneyebilir:
http://mooext.org/mooext.zip
Programda türkçe dil var zaten kurcalayın az.
