Diablo 3 Cracklendi Mi?
-
Bugün baya aradım bulamadım işe yarar bi sonuc.
-
emulatorü var
ki zaten diablo 3 çıkmadan da server emulatörü yayınlanmıştı C#da kaynak kodları bile var
-
http://diablo.4vendeta.com/index.php şurası var daha denemdedim ama iyi diyolar
-
fausugur bunu yazdı:
-----------------------------http://diablo.4vendeta.com/index.php şurası var daha denemdedim ama iyi diyolar
-----------------------------Yok artık adamlar private server kurmuş. Helal valla.
-
skidrowunkini denemiştim berbat durumdaydı crack. Çok bug vardı oynanmıyordu.
Bu üstteki linki denemedim.
-
Evet cracklendi ama çalıştırması bile zor diyorlar,
-
-
karahanx bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------ben burdaki crackle denemiştim.
Emulatoru kurması biraz uğraştırıyor. Ama kurduğunuza değmiyor ölümüne bug var her oyunu açtığımda baştan başlıyorum save yapmıyo. daha doğrusu yapıyo itemler duruyo ama görevleri kaydetmiyor. sonra çantadaki itemleri npcye satamıyorsunuz mecbur atıcaksınız çöpe. haritada giderken takılıyosunuz arada. çıkmak gerekiyo oyundan. her oyunu açtığınızda tekrardan ilk oyuna başladığınızdaki yerden başlıyorsunuz.
-
çizik
-
çizik
-
Online bir oyun! haliyle kullanıcı bilgileriniz "battle.net" serverlarında tutuluyor.
Crackli oyunlarda ise kullanıcınız pcnizde tutuluyor haliyle server hizmeti veren site size sadece kullanım veriyor oda saçma sapan çalışıyor hiç kasmayın, orjinal alın rahat rahat oynayın ;)
Demem o ki adam akıllı calışan crackli server bulamayacaksınız.
