Digital Fotoğraf Makinamı Webcam Olarak Kullanabilirmiyim ?
-
Gladiator :) Biliyorum Daha Önce DEnedim Fotoğraf Makinesi Orda Çıkmıyor Hoja ..
+ KUllanım Klavuzuna Baktım.. Orda Web Cam Olarak Kullanılabilir Gibi Bişiy Yazmıyor .. Desteklemiyormu Acaba :( -
Neyse En İyisi Ben Kendime Bi Webcam Alıym :P Herkese Yardımları İçin Tşk..
7.2 MP Olmasada Webcam :D neyse -
hoca ben webcam olarak digital fotomakinemi kullaniyorm,
ama bende avermedia tv karti war hiç sorun cıkarmadan kullanıyorm. foto makinende sarj ile usb girisinin orada bi giris daha war A/V out (mono) oraya takıyosun kablonun bi ucunu diger ucuda tv kartına takıyosn,tv yi aciyosn Harici Kompozit Video yu seciyosn,kapatiyosn. sonra msn de tv kartini kamera olarak seciyosn. tv kartin warsa boyle.. tv karti yoksa malesef bilemiyorm ;)
fotomakinem 3-5 kez yere dustu sonunda ekranı kırıldı bende cope atmak yerine boyle kullanıyım dedim ;);) -
kamerayı webcam moduna geçirmen gerekiyordur büyük ihtimal ona bak.
Toplam Hit: 3436 Toplam Mesaj: 15
