folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Digital Fotoğraf Makinamı Webcam Olarak Kullanabilirmiyim ?



Digital Fotoğraf Makinamı Webcam Olarak Kullanabilirmiyim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Protesto
    Protesto's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Gladiator :) Biliyorum Daha Önce DEnedim Fotoğraf Makinesi Orda Çıkmıyor Hoja ..

    + KUllanım Klavuzuna Baktım.. Orda Web Cam Olarak Kullanılabilir Gibi Bişiy Yazmıyor .. Desteklemiyormu Acaba :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Protesto
    Protesto's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Neyse En İyisi Ben Kendime Bi Webcam Alıym :P Herkese Yardımları İçin Tşk..
    7.2 MP Olmasada Webcam :D neyse
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RoLLeR
    RoLLeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    hoca ben webcam olarak digital fotomakinemi kullaniyorm,
    ama bende avermedia tv karti war hiç sorun cıkarmadan kullanıyorm. foto makinende sarj ile usb girisinin orada bi giris daha war A/V out (mono) oraya takıyosun kablonun bi ucunu diger ucuda tv kartına takıyosn,tv yi aciyosn Harici Kompozit Video yu seciyosn,kapatiyosn. sonra msn de tv kartini kamera olarak seciyosn. tv kartin warsa boyle.. tv karti yoksa malesef bilemiyorm ;)
    fotomakinem 3-5 kez yere dustu sonunda ekranı kırıldı bende cope atmak yerine boyle kullanıyım dedim ;);)

    inandığın gibi yaşamassan yaşadığın gibi inanırsın..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    kamerayı webcam moduna geçirmen gerekiyordur büyük ihtimal ona bak.

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
Toplam Hit: 3436 Toplam Mesaj: 15