folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Digiturk Kampanyası Hakkında.



Digiturk Kampanyası Hakkında.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek

    Arkadaşlar bugün hatunun biri beni arıyıp. Şu kampanyayı anlatı.

     

    Giriş Paketi + Keyif Paketleri'nden 2'si + HD keyfi sadece 5,99 TL! 

     

    24 ay taahhütle, Giriş Paketi ve yanında 2 Keyif Paketi ile HD servis de ayda sadece 5,99 TL! 

    Üstelik birbirinden güzel tüm Digiturk Keyif Paketleri 1 ay boyunca ücretsiz! 

    Ayrıca 6 ay boyunca Dizi Paketi ve Yetişkin Paketi, 12 ay boyunca da HD servis hediye! 

     

    • İlk Ay tüm keyif paketleri

    • 6 Ay Dizi Paketi HEDİYE!

    • 6 Ay Yetişkin Paketi Ücretsiz!

     

    İlk 5 Ay
    6-12 Ay
    13-24 ay
    5,99 TL
    22,99 TL
    29,99 TL

     

    NAsıl sizce değer mi kafama yattı gibi cezbeti hatun siz olsanız ne yapardınız alınır mı?


    Yakında Güncelenecektır...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    digiturkten kaç hocam. bi fatura gelir içinden çıkamazsın.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    bu kadar şeyi telefonda anlayabilmişsin ya helal olsun hocam :) kimbilir ne kadar dil dökmüştür bunları telde anlatmak için hatun
    tüm ücretleri toplayıp aya böldüğümüzde aylık 23 tl ye geliyor aslında uygun değerlendirilebilir lakin gel gelelim ben dijitürk sevmiyorum
    Onun yerine al bi Next twin diamond full+full hepsini izle :)))

    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    kabadayi09 bunu yazdı
    bu kadar şeyi telefonda anlayabilmişsin ya helal olsun hocam :) kimbilir ne kadar dil dökmüştür bunları telde anlatmak için hatun
    tüm ücretleri toplayıp aya böldüğümüzde aylık 23 tl ye geliyor aslında uygun değerlendirilebilir lakin gel gelelim ben dijitürk sevmiyorum
    Onun yerine al bi Next twin diamond full+full hepsini izle :)))

    dediğin olay nası oluyo hocam? digitürk teki kanalları da izleyebiliyo musun?


    goo.gl/qBNZmW
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    D-smart Full  bütun kanallar 24 TL :)) 


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Digiturk'un tek esprisi Lig TV. Yoksa kim internetten ücretsiz film izlemek varken para verir ki ? 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek

    Dsmart alıyım o zaman internet + sinema paketi 59 Lira.


    Yakında Güncelenecektır...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek
    THT2005 bunu yazdı

    D-smart Full  bütun kanallar 24 TL :)) 

    hangi paket bu ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ergingur
    ergingur's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    lig tv paketlerinden internet paketi almak mı tv paketi almak mı mantıklı ?


    Hayat herşeye rağmen gülümsemeye değer..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    kabadayi09 bunu yazdı
    bu kadar şeyi telefonda anlayabilmişsin ya helal olsun hocam :) kimbilir ne kadar dil dökmüştür bunları telde anlatmak için hatun
    tüm ücretleri toplayıp aya böldüğümüzde aylık 23 tl ye geliyor aslında uygun değerlendirilebilir lakin gel gelelim ben dijitürk sevmiyorum
    Onun yerine al bi Next twin diamond full+full hepsini izle :)))


    dediğin olay nası oluyo hocam? digitürk teki kanalları da izleyebiliyo musun?



    digitürkteki kanalları İzleyemiyosun tabiki ama cihaz çift tuner
    evde internet olmasa bile uydudan güncellemeli hotbirtteki belgesel ve adult kanallarını izleyebiliyorsun

    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Hocam hic o film paketlerine filan kanma. Bende superonline ile d-smart verdiler tum sinema belgesel kanallari acik. Daha oturup bir film izlemedim nerdeyse bir aydir kurulu.

    Film icerikleri zaten sacma sapan dogru duzgun bi filme de denk gelmedim. Belgesele kanallari cok iyi ama o konuda sorun yok.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
Toplam Hit: 1743 Toplam Mesaj: 14