Dio Hayata Veda Etti
-
http://www.youtube.com/watch?v=qZktrrqT1A0
Rock babalarından birini kaybetti ha.toprağa bol olsun.80ler ruhu seni unutmaz James baba. -
Aytekinet bunu yazdı:
-----------------------------
gfb_soldier bunu yazdı:
-----------------------------
Aytekinet bunu yazdı:
-----------------------------
ArmadA bunu yazdı:
-----------------------------
valla allah rahmet eylesin böyük bir metalci yıldız daha kaydı yastayız ...
-----------------------------hristiyan adam ölmüş allah rahmet eylesin dion aga :/
-----------------------------Tanrı,Allah vs bir değil mi sonuçta? herneyse..
Toprağı bol olsun .
----------------------------
sen müslüman birisi öldüğünde tanrı rahmet eylesin de diyorsundur o zaman.
-----------------------------Evet olabilir..Hocam şu cümlenden ne kadar uğraşsamda demek istediğimi anlamıcaksın anladım ama yinede söyleyeyim.
Önemli olan bu değil içinde hangi yaratıcıyı kastettiğindir.İster Allah dersin ister Tanrı.Sonuçta ikiside aynı yaratan.Biri arapça kelime biri Türkçe.
Siz film çevirilerinde 'çiisız' ı tanrım diye çeviren çevirmenler yüzünden mi böyle düşünüyosunuz anlamadım ki:)
-
Yeri dolmayacak bir adam gitti.
-
Cehennemin dibini boylamış, iyi olmuş :)
-
Paragrafi bunu yazdı:
-----------------------------
Cehennemin dibini boylamış, iyi olmuş :)
-----------------------------darısı senınde başına
-
soloların kralnı kaybetti müzik piyasası üzgünüz...
-
gfb_soldier bunu yazdı:
-----------------------------
Aytekinet bunu yazdı:
-----------------------------
gfb_soldier bunu yazdı:
-----------------------------
Aytekinet bunu yazdı:
-----------------------------
ArmadA bunu yazdı:
-----------------------------
valla allah rahmet eylesin böyük bir metalci yıldız daha kaydı yastayız ...
-----------------------------hristiyan adam ölmüş allah rahmet eylesin dion aga :/
-----------------------------Tanrı,Allah vs bir değil mi sonuçta? herneyse..
Toprağı bol olsun .
----------------------------
sen müslüman birisi öldüğünde tanrı rahmet eylesin de diyorsundur o zaman.
-----------------------------Evet olabilir..Hocam şu cümlenden ne kadar uğraşsamda demek istediğimi anlamıcaksın anladım ama yinede söyleyeyim.
Önemli olan bu değil içinde hangi yaratıcıyı kastettiğindir.İster Allah dersin ister Tanrı.Sonuçta ikiside aynı yaratan.Biri arapça kelime biri Türkçe.
Siz film çevirilerinde 'çiisız' ı tanrım diye çeviren çevirmenler yüzünden mi böyle düşünüyosunuz anlamadım ki:)
-----------------------------Esma-ül Hüsna diye birşey hiç duydun mu bilmiyorum ama bende Türkçe kullanımından yanayım.. En azından edebi metinlerde felan Tanrı denmesi uygundur.
Ama Allah belanı vermesin , Allah korusun gibi cümlelerde , Tanrı belanı versin biraz garip geliyor :D
Müslüman olarak samimi olmak gerekirse Esma-ül Hüsna dışına da çıkılmaması gerekir.
-
Efsaneyi kaybettik :(
-
Paragrafi bunu yazdı:
-----------------------------
Cehennemin dibini boylamış, iyi olmuş :)
-----------------------------Tanımadığın bir insana karşı olan bu hırsın nedenini merak ettim ? Ayrıca seninde o cehennemin dibini boylayıp boylamayacağın meçhulken ölmüş bir insanın arkasından salakça atıp tutman komik.Öbür taraftan cennetti garantilediğine dair bir garanti aldın galiba.
-
ronnie james dio metal ve rock müzik için yeri doldurulamaz eserler vermiş büyük bir bestekar , söz yazarı müzisyendir ayrıca solo falan da atmamıştır çünkü gitarist değildir, ama önemli gitaristlerle çalışmışlığı vardır , dio inanılmaz bir vokaldir. Belki dünyanın ilk metal grubu black sabbath ı black sabbath yapan isimlerden biridir. ayrıca diğer bir metal efsanesi rainbow grubuna ruh veren hayat veren kimsedir.
metal ya da rock müzik dinleyen yapan herkesin hergrubun DIO ya dair müteşekkir olacağı çok şey vardır, denildiği gibi gerçekten yeri dolmayacak bir insandır. 70 yaşında halen sahnelere çıkıp albüm üretmeye devam eden metal ruhundan asla taviz vermeyen kimsedir. metalci selamı mosh bile dio nun icadıdır.
ayrıca dio hristiyan olmadığı gibi müslümanda değildir. bu acı hadiseyi din tartışmasına çekmeyin kafa atarım !
