Dio Hayata Veda Etti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Razorback
    Razorback's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=qZktrrqT1A0



    Rock babalarından birini kaybetti ha.toprağa bol olsun.80ler ruhu seni unutmaz James baba.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    Aytekinet bunu yazdı:
    -----------------------------

    gfb_soldier bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aytekinet bunu yazdı:
    -----------------------------

    ArmadA bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla allah rahmet eylesin böyük bir metalci yıldız daha kaydı  yastayız ...

    -----------------------------

    hristiyan adam ölmüş allah rahmet eylesin dion aga :/

    -----------------------------

    Tanrı,Allah vs bir değil mi sonuçta? herneyse..

    Toprağı bol olsun .

    ----------------------------

    sen müslüman birisi öldüğünde tanrı rahmet eylesin de diyorsundur o zaman.


    -----------------------------

    Evet olabilir..Hocam şu cümlenden ne kadar uğraşsamda demek istediğimi anlamıcaksın anladım ama yinede söyleyeyim.

    Önemli olan bu değil içinde hangi yaratıcıyı kastettiğindir.İster Allah dersin ister Tanrı.Sonuçta ikiside aynı yaratan.Biri arapça kelime biri Türkçe.

    Siz film çevirilerinde 'çiisız' ı tanrım diye çeviren çevirmenler yüzünden mi böyle düşünüyosunuz anlamadım ki:)


    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Yeri dolmayacak bir adam gitti.


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Cehennemin dibini boylamış, iyi olmuş :)


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Paragrafi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cehennemin dibini boylamış, iyi olmuş :)


    -----------------------------

    darısı senınde başına 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    soloların kralnı kaybetti müzik piyasası üzgünüz...


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsilKan
    AsilKan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2009
    Erkek

    gfb_soldier bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aytekinet bunu yazdı:
    -----------------------------

    gfb_soldier bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aytekinet bunu yazdı:
    -----------------------------

    ArmadA bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla allah rahmet eylesin böyük bir metalci yıldız daha kaydı  yastayız ...

    -----------------------------

    hristiyan adam ölmüş allah rahmet eylesin dion aga :/

    -----------------------------

    Tanrı,Allah vs bir değil mi sonuçta? herneyse..

    Toprağı bol olsun .

    ----------------------------

    sen müslüman birisi öldüğünde tanrı rahmet eylesin de diyorsundur o zaman.


    -----------------------------

    Evet olabilir..Hocam şu cümlenden ne kadar uğraşsamda demek istediğimi anlamıcaksın anladım ama yinede söyleyeyim.

    Önemli olan bu değil içinde hangi yaratıcıyı kastettiğindir.İster Allah dersin ister Tanrı.Sonuçta ikiside aynı yaratan.Biri arapça kelime biri Türkçe.

    Siz film çevirilerinde 'çiisız' ı tanrım diye çeviren çevirmenler yüzünden mi böyle düşünüyosunuz anlamadım ki:)


    -----------------------------

    Esma-ül Hüsna diye birşey hiç duydun mu bilmiyorum ama bende Türkçe kullanımından yanayım.. En azından edebi metinlerde felan Tanrı denmesi uygundur.

    Ama Allah belanı vermesin , Allah korusun gibi cümlelerde , Tanrı belanı versin biraz garip geliyor :D

    Müslüman olarak samimi olmak gerekirse Esma-ül Hüsna dışına da çıkılmaması gerekir.


    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    barcamanu
    barcamanu's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Efsaneyi kaybettik :(


    ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Paragrafi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cehennemin dibini boylamış, iyi olmuş :)


    -----------------------------

    Tanımadığın bir insana karşı olan bu hırsın nedenini merak ettim ? Ayrıca seninde o cehennemin dibini boylayıp boylamayacağın meçhulken ölmüş bir insanın arkasından salakça atıp tutman komik.Öbür taraftan cennetti garantilediğine dair bir garanti aldın galiba.


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    ronnie james dio metal ve rock müzik için yeri doldurulamaz eserler vermiş büyük bir bestekar , söz yazarı müzisyendir ayrıca solo falan da atmamıştır  çünkü gitarist değildir, ama önemli gitaristlerle çalışmışlığı vardır , dio inanılmaz bir vokaldir. Belki dünyanın ilk metal grubu black sabbath ı black sabbath yapan isimlerden biridir. ayrıca diğer bir metal efsanesi rainbow grubuna ruh veren hayat veren kimsedir. 

    metal ya da rock müzik dinleyen yapan herkesin hergrubun DIO ya dair müteşekkir olacağı çok şey vardır, denildiği gibi gerçekten yeri dolmayacak bir insandır. 70 yaşında halen sahnelere çıkıp albüm üretmeye devam eden metal ruhundan asla taviz vermeyen kimsedir. metalci selamı mosh bile dio nun icadıdır. 

    ayrıca dio hristiyan olmadığı gibi müslümanda değildir. bu acı hadiseyi din tartışmasına çekmeyin kafa atarım ! 


    herşeyin bir şeyi vardır
Toplam Hit: 3918 Toplam Mesaj: 23