Directx Kurulum Hatası
-

böyle hata veriyor kurulmuyor nedeni nedir
sistem win7
-
hocam setupı nerden indirdin?
bi daha indir microsoftun siteden. öyle dene bi
-
burdan indirdim hocam
EDİT:SORUN ÇÖZÜLDÜ
http://www.tahribat.com/Forum-Directx-Kurulum-Hatasi-115766/2/#1299017
-
kriptoloji servisi açık olması lazımmış
muhtemelen servislerden birini kapattın onu açmanı istiyo
-
bir şey kapatmadım hatta kasperi kapatıp öyle denedim yine olmadı
-
bilgisayarı aç kapa bir daha yükle
-
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
bilgisayarı aç kapa bir daha yükle
-----------------------------değişen bir şey olmadı hocam
-
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
bilgisayarı aç kapa bir daha yükle
-----------------------------değişen bir şey olmadı hocam
-----------------------------
olması lazım bendede aynı sorun vardı rapidin dediği gibi olmuştu -
bidaha denedim biligisayarıda modemide resetledim olmadı hocam
-
güncel-1
-
explorer seçeneklerden security'i en aşağı indir öyle dene
