

Dışbank Reklamları....???
-
bence reklamlar güzel olmuş hele şu 2 kampçının olduğu o reklamı gördüğümde resmen koptum gülmekten yanaklarım ağrıdı eeheheh
Toplam Hit: 6861 Toplam Mesaj: 22