Dişci Tavsiyesi
-
Bahçerlievler diş hastanesine git hacı
-
Kartal Ağız ve Diş sağlığı. Sigortan varsa ücretsizde tedavi olursun.
-
küçükken diş hastanesine gittim 1 dişimi dolgu yaptırcaktım meğer dişçi 4-5 dişimi dolgu yapmış o gün bugündür devletin dişçisine gitmiyorum şu an durumum iyi
-
Gaziosmanpaşa / Taşlıtarla. Rizeliler derneğinin olduğu binada, ali yüksel çalışkan.
(TDB Başkanlığı yapmış biridir, şu an kurulda hala galiba. Yanlız çarşamba ve pazarları çalışmaz, bide gitmeden randevu al. (212) 563 76 71 )
-
Beyler büyükçekmece devlet hastanesine gitmeyi düşünüyorum.Devlet hastanesi dişcisi nasıldır :D
-
hocalar benim sigorta var gitsem bedavaya tüm dişlerimi yapdırabilirmiyim :D 3-4 düürük diş kanal tedavisi yaparlar büyük ihtimalle bitanesinide çekdirrim :D ortaya bi karışık çıkar :D ? para alırlarmı çünkü kanal tedavisi çok aphalı bide acayip can yakıyor amq yaw gitmeye tırsıyorum :D
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
3-4 dişim çürük bitanesi okadar cürüdükü :D yok olmak üzere gitmek lazım doktara :D hepsinimi çekdirsem napsam yaw
-----------------------------s.et hepsini çektir emerek yersin herşeyi :D
-----------------------------hahaha
-
bizim mahallede var kendi dişçim, özel bi mekan.
adam işini gayet iyi yapıyo, fiyatıda bana göre makul, yanlş hatırlamıyosam 50 tl bi dolgu.
kanal tedavisi görmüştüm 3 sene öncemi neydi, onuda tam hatrlamıyorm ama 150 tl idi kanımca.
5 seans görmüştüm.
sıkıntı yok hala gayet güzel çalışıyo diş =))
