Disk Bölme Konusunda Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    windows xp de nasil yapiliyor?


    delimiyim ben?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zfr321
    Zfr321's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Şubat/2011
    Erkek

    UCANTENEKE bunu yazdı:
    -----------------------------

    windows 7 ile Denetim Masası\Tüm Denetim Masası Öğeleri\Yönetimsel Araçlar başlığından Bilgisayar Yönetimi seçiyoruz açıldıktan sonra disk yönetimini seçip istediğin kızma sağ tıklayıp birimi küçült dersin diğerinede birimi genişlet dersen olay çözülür


    -----------------------------

    Bunu ne kadar küçültüyor en alttaki kısmamı yazıyoruz ne kadar küçültmek istediğimizi yoksa o çıkan standart küçültmemi kullanılıyor. Rica etsem resimli olarak anlatma imkanın varmıdır ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UCANTENEKE
    UCANTENEKE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    ayhun bunu yazdı:
    -----------------------------

    windows xp de nasil yapiliyor?


    -----------------------------

     

    xp içinprogram yüklemesin paragon partition manager'i kullandım tavsiye ederim.

    zaten en yüksek değer geliyor onu seç olmaz dersen üstteki programı kullan


    Bence bu dünya üzerinde seçilmiş ırk diye bi kavram varsa bu ırk kesin ruslardır.Onlar daha iyisini yapana kadar en iyisi onlar
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek

    Zfr321 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Koskoca tahribatta konuyla ilgili bilgisi olan kimse yok mu ??


    -----------------------------

    http://www.partition-tool.com/download.htm

    "Home edition" ücretsizdir. Hızlı ve güvenlidir. 

    Bunlarda nasıl kullanılacağına dair ekran görüntüleri: http://www.partition-tool.com/easeus-partition-manager/help/resizing-and-moving-partition.htm

    Kolay gelsin.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zfr321
    Zfr321's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Şubat/2011
    Erkek

    UCANTENEKE bunu yazdı:
    -----------------------------

    windows 7 ile Denetim Masası\Tüm Denetim Masası Öğeleri\Yönetimsel Araçlar başlığından Bilgisayar Yönetimi seçiyoruz açıldıktan sonra disk yönetimini seçip istediğin kızma sağ tıklayıp birimi küçült dersin diğerinede birimi genişlet dersen olay çözülür


    -----------------------------

    Hocam D de birimi küçült dediğimde C de birimi genişlet çıkmıyor sadece tekrardan D de birimi genişlet çıkıyor.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    orhantigli
    orhantigli's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2009
    Erkek

    Disk bölmeyi sistem formatlamadan yapabilirsin. Yani D'den bi kısmı ayırabilirsin fakat o kısmı C'ye ekleyemezsin diye biliyorum ben. Yani D'den aldığın kısmı C'ye ekleyemezsin.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zfr321
    Zfr321's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Şubat/2011
    Erkek

    orhantigli bunu yazdı:
    -----------------------------

    Disk bölmeyi sistem formatlamadan yapabilirsin. Yani D'den bi kısmı ayırabilirsin fakat o kısmı C'ye ekleyemezsin diye biliyorum ben. Yani D'den aldığın kısmı C'ye ekleyemezsin.


    -----------------------------

    Ee başka bir yol yok mu yani C hep böyle az mı kalacak

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek

    orhantigli bunu yazdı:
    -----------------------------

    Disk bölmeyi sistem formatlamadan yapabilirsin. Yani D'den bi kısmı ayırabilirsin fakat o kısmı C'ye ekleyemezsin diye biliyorum ben. Yani D'den aldığın kısmı C'ye ekleyemezsin.


    -----------------------------

    http://www.partition-tool.com/easeus-partition-manager/help/resizing-and-moving-partition.htm

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek

    Paragon Partition Manager 11

    http://www.fileserve.com/file/3yKdTuU

    Piyasadaki en iyi partition yönetim araçlarından biridir.

    Yönetici haklarıyla aç.

    Partition manageri seç.

    Orada önce D birimini ikiye böl(Resize).

    Ardından C ile birleştir.(Merge)

    Not: Veri kayıplarından sorumluluk kabul edilmez. Sonuçta hdd ile oynuyorsun,her şey olabilir. Önemli verilerini yedekle.


    Bilgi Güçtür.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    ben xp de partition magic kullanırdım zamanında fakat sistem kurulu alanda hiç denemedim.

    neden oyunlarını d ye kurmuyorsun ? 

    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.
Toplam Hit: 2547 Toplam Mesaj: 23