Disk Bölme Konusunda Yardım
-
windows xp de nasil yapiliyor?
-
UCANTENEKE bunu yazdı:
-----------------------------windows 7 ile Denetim Masası\Tüm Denetim Masası Öğeleri\Yönetimsel Araçlar başlığından Bilgisayar Yönetimi seçiyoruz açıldıktan sonra disk yönetimini seçip istediğin kızma sağ tıklayıp birimi küçült dersin diğerinede birimi genişlet dersen olay çözülür
-----------------------------Bunu ne kadar küçültüyor en alttaki kısmamı yazıyoruz ne kadar küçültmek istediğimizi yoksa o çıkan standart küçültmemi kullanılıyor. Rica etsem resimli olarak anlatma imkanın varmıdır ?
-
ayhun bunu yazdı:
-----------------------------windows xp de nasil yapiliyor?
-----------------------------xp içinprogram yüklemesin paragon partition manager'i kullandım tavsiye ederim.
zaten en yüksek değer geliyor onu seç olmaz dersen üstteki programı kullan -
Zfr321 bunu yazdı:
-----------------------------Koskoca tahribatta konuyla ilgili bilgisi olan kimse yok mu ??
-----------------------------http://www.partition-tool.com/download.htm
"Home edition" ücretsizdir. Hızlı ve güvenlidir.
Bunlarda nasıl kullanılacağına dair ekran görüntüleri: http://www.partition-tool.com/easeus-partition-manager/help/resizing-and-moving-partition.htm
Kolay gelsin.
-
UCANTENEKE bunu yazdı:
-----------------------------windows 7 ile Denetim Masası\Tüm Denetim Masası Öğeleri\Yönetimsel Araçlar başlığından Bilgisayar Yönetimi seçiyoruz açıldıktan sonra disk yönetimini seçip istediğin kızma sağ tıklayıp birimi küçült dersin diğerinede birimi genişlet dersen olay çözülür
-----------------------------Hocam D de birimi küçült dediğimde C de birimi genişlet çıkmıyor sadece tekrardan D de birimi genişlet çıkıyor.
-
Disk bölmeyi sistem formatlamadan yapabilirsin. Yani D'den bi kısmı ayırabilirsin fakat o kısmı C'ye ekleyemezsin diye biliyorum ben. Yani D'den aldığın kısmı C'ye ekleyemezsin.
-
orhantigli bunu yazdı:
-----------------------------Disk bölmeyi sistem formatlamadan yapabilirsin. Yani D'den bi kısmı ayırabilirsin fakat o kısmı C'ye ekleyemezsin diye biliyorum ben. Yani D'den aldığın kısmı C'ye ekleyemezsin.
-----------------------------Ee başka bir yol yok mu yani C hep böyle az mı kalacak
-
orhantigli bunu yazdı:
-----------------------------Disk bölmeyi sistem formatlamadan yapabilirsin. Yani D'den bi kısmı ayırabilirsin fakat o kısmı C'ye ekleyemezsin diye biliyorum ben. Yani D'den aldığın kısmı C'ye ekleyemezsin.
-----------------------------http://www.partition-tool.com/easeus-partition-manager/help/resizing-and-moving-partition.htm
-
Paragon Partition Manager 11
http://www.fileserve.com/file/3yKdTuU
Piyasadaki en iyi partition yönetim araçlarından biridir.
Yönetici haklarıyla aç.
Partition manageri seç.
Orada önce D birimini ikiye böl(Resize).
Ardından C ile birleştir.(Merge)
Not: Veri kayıplarından sorumluluk kabul edilmez. Sonuçta hdd ile oynuyorsun,her şey olabilir. Önemli verilerini yedekle.
-
ben xp de partition magic kullanırdım zamanında fakat sistem kurulu alanda hiç denemedim.
neden oyunlarını d ye kurmuyorsun ?
