Disko Kralı Yeni Jenerik
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
izlemedim :) ama gıcık oluyorm o fare suratlı herife :)
-----------------------------aynien (=
-
abi o değilde atiye'nin sesi güzelmiş la hep bu tarz söylese
-
ne anlatmaya çalışıyor biri açıklayabilirmi ?
-
Bencede çok iyi olmuş özellikle Atiyenin söylediği kısımlar, atiye olduğunuda burada öğrendim :))
-
GlooM bunu yazdı:
-----------------------------
Bencede çok iyi olmuş özellikle Atiyenin söylediği kısımlar, atiye olduğunuda burada öğrendim :))
-----------------------------atiye iyidir :D
ama hayko'nun yerini tutamaz bence foc the system :W
Toplam Hit: 3005 Toplam Mesaj: 16
