Dişlerimde Bir Problem Var
-
şu an diş agrısı yüzünden uyuyamadığım için nette geziniyorum.
ve benden enayisi yok. 15 gündür agrıyı agrı kesicilerle geçiştiriyorum. agrıya dayanamadım dün doktora gitttim antibiyotik verdi 3 gün sonra çekicek.
1 saatlik ufak bir operasyondan kaçmak için 20 gün bu agrıyı çektim. harbi benden enayisi yok.
demem o ki burda başlık açıcagına kaldır neticeyi ve doktora git yoksa diş agrısı gözünden ateş çıkarır. aha bende oldugu gibi. :D
Toplam Hit: 1575 Toplam Mesaj: 12
