folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dişlerimde Bir Problem Var



Dişlerimde Bir Problem Var

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    şu an diş agrısı yüzünden uyuyamadığım için nette geziniyorum.

    ve benden enayisi yok. 15 gündür agrıyı agrı kesicilerle geçiştiriyorum. agrıya dayanamadım dün doktora gitttim antibiyotik verdi 3 gün sonra çekicek.

    1 saatlik ufak bir operasyondan kaçmak için 20 gün bu agrıyı çektim. harbi benden enayisi yok.

    demem o ki burda başlık açıcagına kaldır neticeyi ve doktora git yoksa diş agrısı gözünden ateş çıkarır. aha bende oldugu gibi. :D


    http://profil.gittigidiyor.com/kady
Toplam Hit: 1575 Toplam Mesaj: 12