

Distributed Denial Of Secrets [Leak Edilen Veriler Vs]
-
coLin bunu yazdıHeadhunterz bunu yazdıcoLin bunu yazdıkoray bunu yazdı
Sağ ol hocam.Hepsini indirsem 3 günde iner :)
bende indirsem açamam zaten :d
hocam açmak problem teşkil eder mi ?
açmayı bırak indirmesi bile problem yaratır kanımca. sonuçta devlete ait bir partinin verilerine ait bilgi bunlar.
cehalet mutluluktur diyelim o zaman. tşk bilgi için
-
coLin bunu yazdıHeadhunterz bunu yazdıcoLin bunu yazdıkoray bunu yazdı
Sağ ol hocam.Hepsini indirsem 3 günde iner :)
bende indirsem açamam zaten :d
hocam açmak problem teşkil eder mi ?
açmayı bırak indirmesi bile problem yaratır kanımca. sonuçta devlete ait bir partinin verilerine ait bilgi bunlar.
Bu parti devlete ait değildir! Devleti yöneten bir partidir. Ve bu belgeler bu partinin yaptığı illegal işlerle alakaladır. (Büyük ihtimalle) AKP ne zamandır devletin malı oldu? Hoş, kime neyi anlatıyoruz ki, bu ülke bu zihniyet yüzünden bu halde!
-
yorgoangelopoulos bunu yazdıcoLin bunu yazdıHeadhunterz bunu yazdıcoLin bunu yazdıkoray bunu yazdı
Sağ ol hocam.Hepsini indirsem 3 günde iner :)
bende indirsem açamam zaten :d
hocam açmak problem teşkil eder mi ?
açmayı bırak indirmesi bile problem yaratır kanımca. sonuçta devlete ait bir partinin verilerine ait bilgi bunlar.
Bu parti devlete ait değildir! Devleti yöneten bir partidir. Ve bu belgeler bu partinin yaptığı illegal işlerle alakaladır. (Büyük ihtimalle) AKP ne zamandır devletin malı oldu? Hoş, kime neyi anlatıyoruz ki, bu ülke bu zihniyet yüzünden bu halde!
mal beni akpli sanmış ya
-
nasıl açıcaz bu mysql dosyasını
-
Tnrsk bunu yazdı
nasıl açıcaz bu mysql dosyasını
herhangi bir mysql tool ile acabilirsin. php icin phpmyadmin var, navicat ve rob0to falan da vardi sanirim.
-
indiren arkadaşlar içeriği hakkında bilgilendirirse bizde öğrensek :(
-
yorgoangelopoulos bunu yazdıcoLin bunu yazdıHeadhunterz bunu yazdıcoLin bunu yazdıkoray bunu yazdı
Sağ ol hocam.Hepsini indirsem 3 günde iner :)
bende indirsem açamam zaten :d
hocam açmak problem teşkil eder mi ?
açmayı bırak indirmesi bile problem yaratır kanımca. sonuçta devlete ait bir partinin verilerine ait bilgi bunlar.
Bu parti devlete ait değildir! Devleti yöneten bir partidir. Ve bu belgeler bu partinin yaptığı illegal işlerle alakaladır. (Büyük ihtimalle) AKP ne zamandır devletin malı oldu? Hoş, kime neyi anlatıyoruz ki, bu ülke bu zihniyet yüzünden bu halde!
çok özür dilerim ama biraz düşünce fakirliği var mi sende ? siteye bakarsan EGM verileri de var bu bir suçtur.
onu da geçtim herhangi bir partinin bu HDP bile olabilir verilerini ifşa etmek paylaşmak vs. suçtur kişi haklarina girer bunu anlamak için hukuk okumaya gerek yok biraz düşünme kapasitesi olan herkes bunu anlayabilir. -
yNsr bunu yazdıyorgoangelopoulos bunu yazdıcoLin bunu yazdıHeadhunterz bunu yazdıcoLin bunu yazdıkoray bunu yazdı
Sağ ol hocam.Hepsini indirsem 3 günde iner :)
bende indirsem açamam zaten :d
hocam açmak problem teşkil eder mi ?
açmayı bırak indirmesi bile problem yaratır kanımca. sonuçta devlete ait bir partinin verilerine ait bilgi bunlar.
Bu parti devlete ait değildir! Devleti yöneten bir partidir. Ve bu belgeler bu partinin yaptığı illegal işlerle alakaladır. (Büyük ihtimalle) AKP ne zamandır devletin malı oldu? Hoş, kime neyi anlatıyoruz ki, bu ülke bu zihniyet yüzünden bu halde!
çok özür dilerim ama biraz düşünce fakirliği var mi sende ? siteye bakarsan EGM verileri de var bu bir suçtur.
onu da geçtim herhangi bir partinin bu HDP bile olabilir verilerini ifşa etmek paylaşmak vs. suçtur kişi haklarina girer bunu anlamak için hukuk okumaya gerek yok biraz düşünme kapasitesi olan herkes bunu anlayabilir.Hdp gibi amacı ve faaliyetleri belli olan bir terör örgütü uzantısının mecliste olması da meclis içerisinde barınmasına susmak da suçtur, ülkeyi terör örgütleri eline teslim etmek, terör örgütlerine maddi destek vermek de suçtur... vs. vs. bizim ülkede suç un tanımı başka sanırım :D Suç un tanımı evrense biçimde değerlendirilip gereği yapılırsa bugun ... neyse :D
-
ilteris bunu yazdıyNsr bunu yazdıyorgoangelopoulos bunu yazdıcoLin bunu yazdıHeadhunterz bunu yazdıcoLin bunu yazdıkoray bunu yazdı
Sağ ol hocam.Hepsini indirsem 3 günde iner :)
bende indirsem açamam zaten :d
hocam açmak problem teşkil eder mi ?
açmayı bırak indirmesi bile problem yaratır kanımca. sonuçta devlete ait bir partinin verilerine ait bilgi bunlar.
Bu parti devlete ait değildir! Devleti yöneten bir partidir. Ve bu belgeler bu partinin yaptığı illegal işlerle alakaladır. (Büyük ihtimalle) AKP ne zamandır devletin malı oldu? Hoş, kime neyi anlatıyoruz ki, bu ülke bu zihniyet yüzünden bu halde!
çok özür dilerim ama biraz düşünce fakirliği var mi sende ? siteye bakarsan EGM verileri de var bu bir suçtur.
onu da geçtim herhangi bir partinin bu HDP bile olabilir verilerini ifşa etmek paylaşmak vs. suçtur kişi haklarina girer bunu anlamak için hukuk okumaya gerek yok biraz düşünme kapasitesi olan herkes bunu anlayabilir.Hdp gibi amacı ve faaliyetleri belli olan bir terör örgütü uzantısının mecliste olması da meclis içerisinde barınmasına susmak da suçtur, ülkeyi terör örgütleri eline teslim etmek, terör örgütlerine maddi destek vermek de suçtur... vs. vs. bizim ülkede suç un tanımı başka sanırım :D Suç un tanımı evrense biçimde değerlendirilip gereği yapılırsa bugun ... neyse :D
o başka mesele o partinin içinde suça bulaştiği kanıtlanan kişiler zaten cezasini çekiyor çoğu içeride. hdp kapasan ne olacak bu sefer mdl dms mds brh alfabede harf mi kalmadi yenisini kurar gene girerler meclise mesele onlari meclise yollayan kişiler milyonlarca kişi oy veriyor sonuçta bunlara.
her neyse mesele kimin verisi olursa olsun yaymak suç ha yayilani indirmek suçmudur merak ettim felan deyip yırtma şansı ne kadar bilemicem.. -
coLin bunu yazdıyorgoangelopoulos bunu yazdıcoLin bunu yazdıHeadhunterz bunu yazdıcoLin bunu yazdıkoray bunu yazdı
Sağ ol hocam.Hepsini indirsem 3 günde iner :)
bende indirsem açamam zaten :d
hocam açmak problem teşkil eder mi ?
açmayı bırak indirmesi bile problem yaratır kanımca. sonuçta devlete ait bir partinin verilerine ait bilgi bunlar.
Bu parti devlete ait değildir! Devleti yöneten bir partidir. Ve bu belgeler bu partinin yaptığı illegal işlerle alakaladır. (Büyük ihtimalle) AKP ne zamandır devletin malı oldu? Hoş, kime neyi anlatıyoruz ki, bu ülke bu zihniyet yüzünden bu halde!
mal beni akpli sanmış ya
Mal sensin... Yazdığımı iyi oku. Bir AKP'liye yazmadım. AKP nedir Devlet nedir onu yazdım. AKP Devlete ait değildir, devleti yöneten Partidir dedim. Okuduğunu anlamıyorsan o senin sorunun, senin mallığın. Ha bu ülkede bu suç mudur, evet suçtur. Bu ülkede gerçekleri ortaya çıkaranlar hep suçlu olmadı mı? Tecavüzcüleri ortaya çıkaran suçlu oldu. Gerçekleri ortaya çıkaran vatan haini oldu. Bu ülkede bi tek senin gibi mallara bi şey olmadı.