folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Distributed Denial Of Secrets [Leak Edilen Veriler Vs]



Distributed Denial Of Secrets [Leak Edilen Veriler Vs]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Headhunterz
    Headhunterz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2009
    Erkek
    coLin bunu yazdı
    Headhunterz bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    koray bunu yazdı

    Sağ ol hocam.Hepsini indirsem 3 günde iner :)

    bende indirsem açamam zaten :d

    hocam açmak problem teşkil eder mi ?

    açmayı bırak indirmesi bile problem yaratır kanımca. sonuçta devlete ait bir partinin verilerine ait bilgi bunlar.

    cehalet mutluluktur diyelim o zaman. tşk bilgi için

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yorgoangelopoulos
    yorgoangelopoulos's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2019
    Erkek
    coLin bunu yazdı
    Headhunterz bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    koray bunu yazdı

    Sağ ol hocam.Hepsini indirsem 3 günde iner :)

    bende indirsem açamam zaten :d

    hocam açmak problem teşkil eder mi ?

    açmayı bırak indirmesi bile problem yaratır kanımca. sonuçta devlete ait bir partinin verilerine ait bilgi bunlar.

    Bu parti devlete ait değildir! Devleti yöneten bir partidir. Ve bu belgeler bu partinin yaptığı illegal işlerle alakaladır. (Büyük ihtimalle) AKP ne zamandır devletin malı oldu? Hoş, kime neyi anlatıyoruz ki, bu ülke bu zihniyet yüzünden bu halde!


    The lost boy of cyberspace ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    yorgoangelopoulos bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    Headhunterz bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    koray bunu yazdı

    Sağ ol hocam.Hepsini indirsem 3 günde iner :)

    bende indirsem açamam zaten :d

    hocam açmak problem teşkil eder mi ?

    açmayı bırak indirmesi bile problem yaratır kanımca. sonuçta devlete ait bir partinin verilerine ait bilgi bunlar.

    Bu parti devlete ait değildir! Devleti yöneten bir partidir. Ve bu belgeler bu partinin yaptığı illegal işlerle alakaladır. (Büyük ihtimalle) AKP ne zamandır devletin malı oldu? Hoş, kime neyi anlatıyoruz ki, bu ülke bu zihniyet yüzünden bu halde!

    mal beni akpli sanmış ya 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    nasıl açıcaz bu mysql dosyasını


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek
    Tnrsk bunu yazdı

    nasıl açıcaz bu mysql dosyasını

    herhangi bir mysql tool ile acabilirsin. php icin phpmyadmin var, navicat ve rob0to falan da vardi sanirim.


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    McM
    McM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    indiren arkadaşlar içeriği hakkında bilgilendirirse bizde öğrensek :(

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yNsr
    yNsr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek
    yorgoangelopoulos bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    Headhunterz bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    koray bunu yazdı

    Sağ ol hocam.Hepsini indirsem 3 günde iner :)

    bende indirsem açamam zaten :d

    hocam açmak problem teşkil eder mi ?

    açmayı bırak indirmesi bile problem yaratır kanımca. sonuçta devlete ait bir partinin verilerine ait bilgi bunlar.

    Bu parti devlete ait değildir! Devleti yöneten bir partidir. Ve bu belgeler bu partinin yaptığı illegal işlerle alakaladır. (Büyük ihtimalle) AKP ne zamandır devletin malı oldu? Hoş, kime neyi anlatıyoruz ki, bu ülke bu zihniyet yüzünden bu halde!

    çok özür dilerim ama biraz düşünce fakirliği var mi sende ? siteye bakarsan EGM verileri de var bu bir suçtur.
    onu da geçtim herhangi bir partinin bu HDP bile olabilir verilerini ifşa etmek paylaşmak vs. suçtur kişi haklarina girer bunu anlamak için hukuk okumaya gerek yok biraz düşünme kapasitesi olan herkes bunu anlayabilir.


    In every job there is a no
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    yNsr bunu yazdı
    yorgoangelopoulos bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    Headhunterz bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    koray bunu yazdı

    Sağ ol hocam.Hepsini indirsem 3 günde iner :)

    bende indirsem açamam zaten :d

    hocam açmak problem teşkil eder mi ?

    açmayı bırak indirmesi bile problem yaratır kanımca. sonuçta devlete ait bir partinin verilerine ait bilgi bunlar.

    Bu parti devlete ait değildir! Devleti yöneten bir partidir. Ve bu belgeler bu partinin yaptığı illegal işlerle alakaladır. (Büyük ihtimalle) AKP ne zamandır devletin malı oldu? Hoş, kime neyi anlatıyoruz ki, bu ülke bu zihniyet yüzünden bu halde!

    çok özür dilerim ama biraz düşünce fakirliği var mi sende ? siteye bakarsan EGM verileri de var bu bir suçtur.
    onu da geçtim herhangi bir partinin bu HDP bile olabilir verilerini ifşa etmek paylaşmak vs. suçtur kişi haklarina girer bunu anlamak için hukuk okumaya gerek yok biraz düşünme kapasitesi olan herkes bunu anlayabilir.

    Hdp gibi amacı ve faaliyetleri belli olan bir terör örgütü uzantısının mecliste olması da meclis içerisinde barınmasına susmak da suçtur, ülkeyi terör örgütleri eline teslim etmek, terör örgütlerine maddi destek vermek de suçtur... vs. vs. bizim ülkede suç un tanımı başka sanırım :D Suç un tanımı evrense biçimde değerlendirilip gereği yapılırsa bugun ... neyse :D 


    next next next install
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yNsr
    yNsr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek
    ilteris bunu yazdı
    yNsr bunu yazdı
    yorgoangelopoulos bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    Headhunterz bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    koray bunu yazdı

    Sağ ol hocam.Hepsini indirsem 3 günde iner :)

    bende indirsem açamam zaten :d

    hocam açmak problem teşkil eder mi ?

    açmayı bırak indirmesi bile problem yaratır kanımca. sonuçta devlete ait bir partinin verilerine ait bilgi bunlar.

    Bu parti devlete ait değildir! Devleti yöneten bir partidir. Ve bu belgeler bu partinin yaptığı illegal işlerle alakaladır. (Büyük ihtimalle) AKP ne zamandır devletin malı oldu? Hoş, kime neyi anlatıyoruz ki, bu ülke bu zihniyet yüzünden bu halde!

    çok özür dilerim ama biraz düşünce fakirliği var mi sende ? siteye bakarsan EGM verileri de var bu bir suçtur.
    onu da geçtim herhangi bir partinin bu HDP bile olabilir verilerini ifşa etmek paylaşmak vs. suçtur kişi haklarina girer bunu anlamak için hukuk okumaya gerek yok biraz düşünme kapasitesi olan herkes bunu anlayabilir.

    Hdp gibi amacı ve faaliyetleri belli olan bir terör örgütü uzantısının mecliste olması da meclis içerisinde barınmasına susmak da suçtur, ülkeyi terör örgütleri eline teslim etmek, terör örgütlerine maddi destek vermek de suçtur... vs. vs. bizim ülkede suç un tanımı başka sanırım :D Suç un tanımı evrense biçimde değerlendirilip gereği yapılırsa bugun ... neyse :D 

    o başka mesele o partinin içinde suça bulaştiği kanıtlanan kişiler zaten cezasini çekiyor çoğu içeride. hdp kapasan ne olacak bu sefer mdl dms mds brh alfabede harf mi kalmadi yenisini kurar gene girerler meclise mesele onlari meclise yollayan kişiler milyonlarca kişi oy veriyor sonuçta bunlara.
    her neyse mesele kimin verisi olursa olsun yaymak suç ha yayilani indirmek suçmudur merak ettim felan deyip yırtma şansı ne kadar bilemicem..


    In every job there is a no
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yorgoangelopoulos
    yorgoangelopoulos's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2019
    Erkek
    coLin bunu yazdı
    yorgoangelopoulos bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    Headhunterz bunu yazdı
    coLin bunu yazdı
    koray bunu yazdı

    Sağ ol hocam.Hepsini indirsem 3 günde iner :)

    bende indirsem açamam zaten :d

    hocam açmak problem teşkil eder mi ?

    açmayı bırak indirmesi bile problem yaratır kanımca. sonuçta devlete ait bir partinin verilerine ait bilgi bunlar.

    Bu parti devlete ait değildir! Devleti yöneten bir partidir. Ve bu belgeler bu partinin yaptığı illegal işlerle alakaladır. (Büyük ihtimalle) AKP ne zamandır devletin malı oldu? Hoş, kime neyi anlatıyoruz ki, bu ülke bu zihniyet yüzünden bu halde!

    mal beni akpli sanmış ya 

    Mal sensin... Yazdığımı iyi oku. Bir AKP'liye yazmadım. AKP nedir Devlet nedir onu yazdım. AKP Devlete ait değildir, devleti yöneten Partidir dedim. Okuduğunu anlamıyorsan o senin sorunun, senin mallığın. Ha bu ülkede bu suç mudur, evet suçtur. Bu ülkede gerçekleri ortaya çıkaranlar hep suçlu olmadı mı? Tecavüzcüleri ortaya çıkaran suçlu oldu. Gerçekleri ortaya çıkaran vatan haini oldu. Bu ülkede bi tek senin gibi mallara bi şey olmadı.


    The lost boy of cyberspace ...
Toplam Hit: 4005 Toplam Mesaj: 24