folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Division 2 Oynayan Var Mı?



Division 2 Oynayan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tri
    tri's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2009
    Erkek

    oynayan varmı arkadaslar 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tri
    tri's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2009
    Erkek

    division 2 almayı dusunen arkadaslar varsa benım referansımla alırsa güzel bir kostum kazanıyorum :))))

    https://thedivision2.com/referral?refid=1s-K_qIQ8X1ezoHL7hZfTA

    beraberde oynayabılırız bu arada 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoneInsane
    GoneInsane's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2009
    Erkek

    Division 1 den beri aynı ekiple oynuyoruz, ben bu ara iş yoğunluğu nedeni ile oynayamıyorum fakat yakın zaman da bende dönüş yaparım.

    Ekip'e katılmak isteyen arkadaşlara yardımcı olabilirim, düzenli olarak her gece oynarlar bizim ekip.

     

     

    GoneInsane tarafından 13/Şub/20 12:47 tarihinde düzenlenmiştir

    Ben her şeyden önce TÜRK milliyetçisiyim. Böyle doğdum, böyle öleceğim. Mustafa Kemal Atatürk
Toplam Hit: 2444 Toplam Mesaj: 14