Division 2 Oynayan Var Mı?
-
oynayan varmı arkadaslar
-
division 2 almayı dusunen arkadaslar varsa benım referansımla alırsa güzel bir kostum kazanıyorum :))))
https://thedivision2.com/referral?refid=1s-K_qIQ8X1ezoHL7hZfTA
beraberde oynayabılırız bu arada
-
Division 1 den beri aynı ekiple oynuyoruz, ben bu ara iş yoğunluğu nedeni ile oynayamıyorum fakat yakın zaman da bende dönüş yaparım.
Ekip'e katılmak isteyen arkadaşlara yardımcı olabilirim, düzenli olarak her gece oynarlar bizim ekip.
GoneInsane tarafından 13/Şub/20 12:47 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 2444 Toplam Mesaj: 14
