Divxplanet Üye Alımı Açık
-
Buraya üye olunca ne oluyo ki zaten altyazıları üye olmayanlarda indirebiliyo.Ben yinede üyeliğimi aldım :D
-
Teşekkürler hocam, uzun zamandır bekliyodum bu anı :D
-
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
Buraya üye olunca ne oluyo ki zaten altyazıları üye olmayanlarda indirebiliyo.Ben yinede üyeliğimi aldım :D
-----------------------------bende aynısını sordumda cvp veren olmadı :D
-
+rep benim için her zaman ikinci planda olmuştur. Ama desteklerin de gelmesini bekliyorum.
-
bundan sonra devamlı açık olacak diyor doğruluğu var mı ola?
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
Buraya üye olunca ne oluyo ki zaten altyazıları üye olmayanlarda indirebiliyo.Ben yinede üyeliğimi aldım :D
-----------------------------bende aynısını sordumda cvp veren olmadı :D
-----------------------------3. kişi olarak ben de soruyorum bu soruyu..
-
bugragorkem bunu yazdı:
-----------------------------
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
Buraya üye olunca ne oluyo ki zaten altyazıları üye olmayanlarda indirebiliyo.Ben yinede üyeliğimi aldım :D
-----------------------------bende aynısını sordumda cvp veren olmadı :D
-----------------------------3. kişi olarak ben de soruyorum bu soruyu..
-----------------------------4.olarakta ben soruyorum aynı soruyu...
-
pr_x71 bunu yazdı:
-----------------------------
bugragorkem bunu yazdı:
-----------------------------
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
Buraya üye olunca ne oluyo ki zaten altyazıları üye olmayanlarda indirebiliyo.Ben yinede üyeliğimi aldım :D
-----------------------------bende aynısını sordumda cvp veren olmadı :D
-----------------------------3. kişi olarak ben de soruyorum bu soruyu..
-----------------------------4.olarakta ben soruyorum aynı soruyu...
-----------------------------5
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
pr_x71 bunu yazdı:
-----------------------------
bugragorkem bunu yazdı:
-----------------------------
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
Buraya üye olunca ne oluyo ki zaten altyazıları üye olmayanlarda indirebiliyo.Ben yinede üyeliğimi aldım :D
-----------------------------bende aynısını sordumda cvp veren olmadı :D
-----------------------------3. kişi olarak ben de soruyorum bu soruyu..
-----------------------------4.olarakta ben soruyorum aynı soruyu...
-----------------------------5
-----------------------------cevap veriyorum: üye olmayanlar ne altyazı gönderebiliyor ne de çeviri isteğinde bulunabiliyor.
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
pr_x71 bunu yazdı:
-----------------------------
bugragorkem bunu yazdı:
-----------------------------
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
Buraya üye olunca ne oluyo ki zaten altyazıları üye olmayanlarda indirebiliyo.Ben yinede üyeliğimi aldım :D
-----------------------------bende aynısını sordumda cvp veren olmadı :D
-----------------------------3. kişi olarak ben de soruyorum bu soruyu..
-----------------------------4.olarakta ben soruyorum aynı soruyu...
-----------------------------5
-----------------------------cevap veriyorum: üye olmayanlar ne altyazı gönderebiliyor ne de çeviri isteğinde bulunabiliyor.
-----------------------------Bu mu yani?
